|
|
melrdam010
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord behoefte heeft aan een trainer als Moniz. Een Rotterdammer en bovendien een zeer fanatieke trainer met een hart voor de sport. Ik denk dat hij wel de ballen heeft die Gio mist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima idee, maar dat kan pas over een jaar of 5 dan. Je zult dan echt de bezem door de selectie moeten halen , voor zijn manier van voetbal. |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
Als je ziet hoe hij trencin laat voetballen, denk ik dat het met het het huidige spelersmateriaal van feyenoord ook zeker moet gaan lukken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan denken we daar compleet anders over. |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 22:31 schreef van geil het volgende:Prima idee, maar dat kan pas over een jaar of 5 dan. Je zult dan echt de bezem door de selectie moeten halen , voor zijn manier van voetbal. Dus jij wilt hiermee beweren dat Trencin betere spelers heeft dan Feyenoord? Tis juist andersom... als hij die gasten al zo kan laten voetballen, dan denk ik dat er met onze selectie nog wel meer uit te halen valt... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wordt al jaren op het forum genoemd, wie weet ooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 22:36 schreef Eelco het volgende:[..] Dus jij wilt hiermee beweren dat Trencin betere spelers heeft dan Feyenoord? Tis juist andersom... als hij die gasten al zo kan laten voetballen, dan denk ik dat er met onze selectie nog wel meer uit te halen valt... Andere spelers met andere kwaliteiten en aanvullend aan elkaar , op een laag niveau overigens . Maar wel allemaal voetballend vermogen en een prima techniek/balbehandeling in beweging. Des te schrijnender. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De trainer zei het overigens zelf voor de camera vorige week. Dit spel kun je alleen spelen met gerichte aankopen en opleiding vanuit de jeugd. Die filosofie heeft ook gemaakt dat ik hier aan het werk mocht met mijn visie die past in het plaatje van de club. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weet wel dat er bij trencin hard en veel getraint wordt , ik hoop dat gio er wat van op steekt die traint om fit te blijven niet om spelsystemen erin te slijpen of om beter te worden ik hoop ook dat v geel goed heeft gekeken wat je met een begroting van 2,5milj kan doen , visie hebben en daar de gericht spelers bij zoeken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door kenny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 23:08 schreef kenny het volgende:weet wel dat er bij trencin hard en veel getraint wordt , ik hoop dat gio er wat van op steekt die traint om fit te blijven niet om spelsystemen erin te slijpen of om beter te worden ik hoop ook dat v geel goed heeft gekeken wat je met een begroting van 2,5milj kan doen , visie hebben en daar de gericht spelers bij zoeken Heb je van Persie niet gehoord deze week.
Feyenoord traint niet minder intensief als Arsenal en Man United |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ja heb ik gehoord , hij vond feyenoord hetzelfde niveau op de trainingen , dat is zwaar gelul natuurlijk , natuurlijk moet hij positief zijn hij is ook de aanvoerder zou gek zijn als hij zegt dat er slecht getraind word |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gio traint niet veel en niet zwaar en geeft veel rust om blessures te voorkomen , het haalt alleen niet uit we hebben een waslijst met blesures en het voetbal ziet er al tijden niet uit (vanavond leek het eindelijk weer ergens op ) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Volgens mij heeft Moniz aardig wat clubs versleten. En vaak met problemen vertrokken.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Misschien die trainer van Zenit eens polsen? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hij zal best lastig, want eigenwijs, zijn. Maar prima trainer die 100% van eigen filosofie uitgaat en erin gelooft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oooooo hij speelt de Cruyf school ooooooooo postie spel was goed ooooooooooooooohij was zo goed. Effe Feyenoord was uit slecht en thuis hadden we moeten scoren.....daaaaaaaaag Ricardo Moniz |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Idd iets van 15 clubs in 20 jaar, moet je niet willen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom zou je op voetbalschoenen lopen als je niet voetbald? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waarom gaan mensen harder op hun afstandbediening drukken als de batterij leeg is ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom blijven mannen schudden als er toch geen zaad meer uitkomt? |
|
|
|