|
|
FR-Henk
|
|
|
Breien, breien, haken, haken, bouwen, bouwen. Er er ontstaat niets. Echt, dit kan niet meer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Speelt hij goed dan.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Noem ze allemaal maar op. Alleen Jan Arie en Berghuis passeren regelmatig een mannetje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar zit 0 actie in |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Misschien zijn ze wel angstig geworden?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ze kunnen het toch niet verleerd zijn? Persie, berghuis, vilhena, clasie..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het weer een volledige droevige bende. Het lijkt nergens op.
Ik mis beweging, diepgang. Liever alles breed dan vooruit bij de bekende spelers die dat altijd doen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Aantal nuttige onderscheppingen en aantal prima passes...maar niet meer dan redelijk. Berghuis heeft een man gepasseerd...dat is mooi meegenomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 15:26 schreef CobusIII het volgende:[..] Aantal nuttige onderscheppingen en aantal prima passes...maar niet meer dan redelijk. Berghuis heeft een man gepasseerd...dat is mooi meegenomen. Misschien wel twee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 15:26 schreef MMM het volgende:Ik vind het weer een volledige droevige bende. Het lijkt nergens op. Ik mis beweging, diepgang. Liever alles breed dan vooruit bij de bekende spelers die dat altijd doen.. Als je middenvelders geen man kunnen passeren , dan komen er geen ruimtes voor diepgang , alleen in de dekking En ik kan geen middenvelder bedenken die dat kan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 15:29 schreef van geil het volgende:[..] Als je middenvelders geen man kunnen passeren , dan komen er geen ruimtes voor diepgang , alleen in de dekking En ik kan geen middenvelder bedenken die dat kan Wellicht Ayoub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hoeft niet te passeren als je sneller speelt zie de goal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een man passeren doe je eerder als je verdedigende zekerheid achter je hebt. Die is er niet. We zien hier een loshangend stel spelers met weinig zelfvertrouwen. Daar is wat aan te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: gescoord vanuit dubbele dekking . en zo ga je er geen 80 maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij kan het wel ja. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tijd om te wisselen ... oh nee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik heb alleen de goal gezien, maar eens.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis heeft twee linker aan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ayoub voor Vilhena of Toornstra |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie snapt het wel, gelijk ruimte |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze moet ie maken, maar het ging om de passeractie zojuist |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 prima passes van Berghuis waar te weinig mee gedaan word |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk nou hoe kut de aansluiting is Geen Toornstra geen Clasie geen Vilhena |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fatsoenlijk samenspel is in de combinatie tussen bepaalde spelers non existent. Dat zit tussen de oortjes en in de omgang van gefrustreerde egootjes onderling. Er moet gauw duidelijk worden welke aap er bovenaan op de rots mag en de rest heeft maar te schikken. Zelfde geldt voor de verhouding spelers/ coach. Het komt op mij zowiezo allemaal behoorlijk toxic over, geen klimaat om een kans te maken op wat voor succes dan ook. Speel zo tegen een topclub en je vliegt er met 8-0 af. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: de derde nu in de 2de helft |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Contract voor t leven en zn eigen HELD// topic ! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Larsson kan ook in de verkoop... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 14:23 schreef van geil het volgende:Gio , over Boetius op Fox , daar moet Martin aan gaan werken. Optelsom van vorig seizoen en nu twee incidenten achter elkaar . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 15:47 schreef tomson het volgende:Fatsoenlijk samenspel is in de combinatie tussen bepaalde spelers non existent. Dat zit tussen de oortjes en in de omgang van gefrustreerde egootjes onderling. Er moet gauw duidelijk worden welke aap er bovenaan op de rots mag en de rest heeft maar te schikken. Zelfde geldt voor de verhouding spelers/ coach. Het komt op mij zowiezo allemaal behoorlijk toxic over, geen klimaat om een kans te maken op wat voor succes dan ook. Speel zo tegen een topclub en je vliegt er met 8-0 af. Daarom is die leider O zo belangrijk in het veld. Iemand die de kar trekt, een waterdrager,die hebben we u niet en moet gehaald worden. Gio heeft ook niet dat overwicht op de selectie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 15:52 schreef ar het volgende:[..] Daarom is die leider O zo belangrijk in het veld. Iemand die de kar trekt, een waterdrager,die hebben we u niet en moet gehaald worden. Gio heeft ook niet dat overwicht op de selectie El Ahmadi dus. Moeilijke schoenen om te vullen. Dat kun je ook niet van een Amrabat verwachten, En hij kan dat ook niet van zichzelf verwachten als hij een beetje realistisch is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wanneer krijgt deze wedstrijd eens een slotje. Die hatelijke 1-1 is vragen om ellende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twee wissels, dan kan het wel eens gelijk worden
|
|
|