|
|
Milo
|
|
|
Ik weet het anders ook niet...... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Milo Lekker trolletje van me :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een lekkere ruwe dikke dildo kan die Bosz krijgen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijk, da's al meer dan Gio zou kunnen hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het officiële FR nsb topic?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met wat droog zand erop. Vakantiekriebels he. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij krijgt hem alleen toch? Verder doet ie er niks mee :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Van mij mag ie m er keihard bij van geil intrappen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij heeft de persoonlijkheid van een grote lul die Bosz! Was mede verantwoordelijk voor het ontslag van v hanegem. Heeft de club een mega schuld bezorgd door die talentenpoule. Maar is op dit moment de enige vrije coach/trainer met aanvallende gedachten..... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wacht.....ik verander de titel van dit topic. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die krijgt het hetzelfde cadeau als Bosz , en mijzelf van Jan M. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van Gaal TD en Bosz trainerT en dan allebei die dildo’s er keihard in bij geile, tegelijk! Dat zal hem leren ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Kan je beter frank de boer nemen. Heeft et beter gedaan dan bosz |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oeh, ik voel een derde aankomen |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Als je de geschiedenis boeken in duikt. Gaat et de laatse 5 jaar nog nie zo verkeerd met berge prijzen dacht ik zo. 3 slechthe wedstrijden en et is allemaal nie goed genoeg inneens? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die sluikreclame voor dildo-gebruik gaat ook maar door. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Anders moet je fan van real madrid gaan worden. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakt geen flikker uit wat voor oren hij heeft . Als tie maar kan voetballen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:04 schreef Ikke nie het volgende:Als je de geschiedenis boeken in duikt. Gaat et de laatse 5 jaar nog nie zo verkeerd met berge prijzen dacht ik zo. 3 slechthe wedstrijden en et is allemaal nie goed genoeg inneens? Nee hoor gaat prima .. We hebben straks 2 prachtige trainingscomplexen ,daarbij is er gekozen om een stukje schuld af te betalen aan de vrienden van Feyenoord. Dan moet je gewoon accepteren dat we voor plekkie 4 a 5 gaan voetballen.
Het enige is dat de doelstelling gaan voor t kampioenschap niet echt klopt. Moet wel zeggen dat Psv en Ajax tot nu toe ook niet overtuigen in de competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Jammer dat mbappe al bij clupje zit |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hoor gaat prima .. We hebben straks 2 prachtige trainingscomplexen ,daarbij is er gekozen om een stukje schuld af te betalen aan de vrienden van Feyenoord. Dan moet je gewoon accepteren dat we voor plekkie 4 a 5 gaan voetballen. Het enige is dat de doelstelling gaan voor t kampioenschap niet echt klopt. Moet wel zeggen dat Psv en Ajax tot nu toe ook niet overtuigen in de competitie. En zo ist |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zolang mogelijk Meedoen is het streven. Lijkt wel een parenclub. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Net als vreemdgaan. Je heb geen winnaars. Maar mee doen is belangrijker dan winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hoor gaat prima .. We hebben straks 2 prachtige trainingscomplexen ,daarbij is er gekozen om een stukje schuld af te betalen aan de vrienden van Feyenoord. Dan moet je gewoon accepteren dat we voor plekkie 4 a 5 gaan voetballen. Het enige is dat de doelstelling gaan voor t kampioenschap niet echt klopt. Moet wel zeggen dat Psv en Ajax tot nu toe ook niet overtuigen in de competitie. Ik heb precies het zelfde gezegd.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Maar is echt zo.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hoor gaat prima .. We hebben straks 2 prachtige trainingscomplexen ,daarbij is er gekozen om een stukje schuld af te betalen aan de vrienden van Feyenoord. Dan moet je gewoon accepteren dat we voor plekkie 4 a 5 gaan voetballen. Het enige is dat de doelstelling gaan voor t kampioenschap niet echt klopt. Moet wel zeggen dat Psv en Ajax tot nu toe ook niet overtuigen in de competitie. Ik vond de doelstelling de groepsfase doorkomen in Europa ook nogal gewaagd |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Komt allemaal goed jongens. Geen stress. En anders volgend seizoen wel weer |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan kun je nooit meer normaal lopen, laat staan zitten. Dat gun ik je nou ook weer niet! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat moet je anders zeggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De eerste Peter Bosz dildo's zijn te bestellen. Voor verhoogd kijk- en creatief genot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|