|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis 8 Persie 8
De rest een 3 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja? Jij hebt genoten van het love duo? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, je moet het zien, maar dan is het ook echt genieten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die tackle was goed hé |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: De rest een 3 ben ik mee eens, met de 2 achten niet dat moeten 6.5 zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was ook een eenheid die er voor ging hé, waarvoor was Robin ook alweer gehaald en wie ziet het allemaal en de rest niet? Allemaal een drie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik neem aan dat zij die 6,5 moeten delen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jij vond RvP en Berghuis voldoende spelen? Wat deden ze goed dan?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond de slechtsten van de slechte spelers, Clasie en Jorgensen , die voetbalden niet alleen als een 4de klasser, maar daar zat ook werkelijk 0,0 inzet bij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Clasie er naastzetten durft Gio niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alles was even slecht hoor,er was geen betere ,er was geen slechtere |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar Clasie is gehaald als bepalende speler. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoe meer hij speelt, hoe lager de huursom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Vermeer 7, de rest is nog geen een 3 waard
Gio is helemaal niks waard! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
De enige LUL die de spelers opstelt is die drama genaamd Gio |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rustig Henk, pak weer even je iets genuanceerdere account. De zuster is onderweg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vermeer 8,5 Martina 6 Van Beek 5 Van der Heijden 7,5 Verdonk 6,5 Clasie 8 Vilhena 7 Toornstra 6,5 Berghuis 6,5 Jørgensen 8 Larsson 6,5 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 9 Martina 6 Van Beek 4 Van der Heijden 6 Verdonk 6 Clasie 7 Vilhena 7 Toornstra 6 Berghuis 6 Jørgensen 8 Larsson 7 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 8 Martina 6 Van Beek 5 Van der Heijden 7 Verdonk 7 Clasie 7,5 Vilhena 7 Toornstra 5,5 Berghuis 6,5 Jørgensen 7,5 Larsson 6,5 |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 16:47 schreef CobusIII het volgende:Vermeer 8,5 Martina 6 Van Beek 5 Van der Heijden 7,5 Verdonk 6,5 Clasie 8 Vilhena 7 Toornstra 6,5 Berghuis 6,5 Jørgensen 8 Larsson 6,5 mee eens. clasie,vermeer , jorgenson, speelde goed vandaag, goed voor die gasten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 8 Martina 5,5 Beek 4 Heijden 7,5 Verdonk 5,5 Clasie 7 Vilhena 6 Toornstra 6 Berghuis 6,5 Jorgensen 8 Larsson 6 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 8 Verdonk 7 v d Heijden 7 Beek 4 Martina 6 Toornstra 6 Vilhena 7 Clasie 7 Berghuis 7 Jorgensen 8.5 Larsson 6.5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer 8 Martina 5 Van Beek 4 Van der Heijden 6.5 Verdonk 5.5 Clasie 6.5 Vilhena 6.5 Toornstra 6 Berghuis 6.5 Jørgensen 8 Larsson 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Vermeer 8.5 Martina 5.5 Van Beek 4 Van der Heijden 6.5 Verdonk 6 Clasie 7 Vilhena 6.5 Toornstra 6 Berghuis 6 Jørgensen 8 Larsson 6 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vermeer 8 Martina 6 Van Beek 4 Van der Heijden 6.5 Verdonk 5 Clasie 6.5 Vilhena 6 Toornstra 6 Berghuis 6.5 Jørgensen 8 Larsson 6 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vitesse-Feijenoord Delle 7 St. Juste 4,5 Martina 4,5 Van der Heijden 5 Haps 6 Toornstra 4,5 Kökçü 6,5 Clasie 5,5 Berghuis 3 Van Persie 5 Larsson 6
Botje nvt Jorgensen nvt
Gio 4 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Delle 5.5 St. Juste 4 Martina 3 van der Heijden 5 Haps 5.5 Clasie 5 Toornstra 3 Kökcü 6 Berghuis 5 van Persie 5 Larsson 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vitesse-Feijenoord Delle 7 St. Juste 4, Martina 3 Van der Heijden 5,5 Haps 6 Toornstra 4 Kökçü 6 Clasie 5 Berghuis 3 Van Persie 4 Larsson 6 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vitesse <-> Feijenoord
Delle 6 St. Juste 4 Martina 4 Van der Heijden 5 Haps 5 Toornstra 4 Kökçü 6 Clasie 5 Berghuis 3 Van Persie 5 Larsson 4
Jorgensen 3 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat lage cijfers van die mensen hier boven zijn ze wel eens in Arnhem geweest., ik ben er wel geweest
Hier mijn cijfers Delle 6.5 St, Juste 6 Martina 5,5 v d Heijden 6 Haps 5.5 Toornstra 5 Kökcu 6.5 Clasie 5 Berghuis 6 Larsson 6
Jorgensen5.5 Botteghin - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 17:41 schreef de bluffer het volgende:Wat lage cijfers van die mensen hier boven zijn ze wel eens in Arnhem geweest., ik ben er wel geweest Hier mijn cijfers Delle 6.5 St, Juste 6 Martina 5,5 v d Heijden 6 Haps 5.5 Toornstra 5 Kökcu 6.5 Clasie 5 Berghuis 6 Larsson 6 Jorgensen5.5 Botteghin - Kijkt dat zijn cijfers van een kennert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Behalve berghuis dat mag wel wat lager.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ik zou van Persie er ook bijzetten plus een mooi cijfer geven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Die krijgt van mij altijd een dikke voldoende nu een 7.5 sorry had hem vergeten zie ik nu pas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Delle 5 St. Juste 4,5 Martina 5 van der Heijden 6 Haps 6 Clasie 5 Toornstra 4 Kökcü 6,5 Berghuis 4 van Persie 6 Larsson 5,5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 5.5 Martina 5.5 Haps 5.5 v d Heijden 4 Botteghin 4 Clasie 4 Vilhena 5 Kökcü 5 Berghuis 5.5 v Persie 4.5 Larsson 5
Toornstra - Jorgensen -
Tot over 2 weken in Utrecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson een 5? Heb jij de wedstrijd wel gezien of heb je een fout in de mail gemaakt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haps was ook echt ijzersterk, net als Vermeer, grote klasse. En die Martina... poepoe! Vilhena was inderdaad ook top, zeker veel beter dan Clasie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2019 - 10:48 schreef FR-Henk het volgende:Larsson een 5? Heb jij de wedstrijd wel gezien of heb je een fout in de mail gemaakt? Nee ik geef de spelers de 1e en 2e helft cijfers die tel ik samen op en deel die door 2 en dat is mijn eind cijfer. Zo hoort het |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op [url=/topic-30387/p12/ Ken het voor meer 5 Martina 5 Haps 5.5 v d Heijden 4 Botteghin 4 Clasie 5.5 Vilhena 4.5 Kökcü 6 Berghuis 5.5 v Persie 5 Larsson 7
Toornstra - Jorgensen -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2019 - 11:10 schreef de bluffer het volgende:[..] Nee ik geef de spelers de 1e en 2e helft cijfers die tel ik samen op en deel die door 2 en dat is mijn eind cijfer. Zo hoort het Ah ok |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce