|
|
ar
|
|
|
Hee, een van Geiltje van Piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 20:45 schreef CobusIII het volgende:Er zijn mensen die Berghuis vandaag een voldoende hebben gegeven...wat voor cijfer krijgt hij dan wel niet als hij 2 goede passes in een wedstrijd geeft? Ik zie allemaal onvoldoendes voor Vilhena. Ik raad iedereen af om met een 3D bril de wedstrijden te bekijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie allemaal onvoldoendes voor Vilhena. Ik raad iedereen af om met een 3D bril de wedstrijden te bekijken. 3 vijven in 1 wedstrijd kan niet Leon |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Vermeer 7.5 St. Juste 5.5 Botteghin 6 Van der Heijden 6 Malacia 6 Clasie 5.5 Vilhena 6 Toornstra 4 Vente 5 Berghuis 5.5 Van Persie 7.5
Larsson 5.5 Jorgensen 5.5 Ayoub nvt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie allemaal onvoldoendes voor Vilhena. Ik raad iedereen af om met een 3D bril de wedstrijden te bekijken. Of gewoon objectief . Hij heeft de boel gered de 1ste helft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie allemaal onvoldoendes voor Vilhena. Ik raad iedereen af om met een 3D bril de wedstrijden te bekijken. Of gewoon objectief . Hij heeft de boel gered de 1ste helft De 2de helft vond ik hem minder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer 7 St. Juste 4 Botteghin 6 Van der Heijden 6 Malacia 6 Clasie 4 Vilhena 6 Van Persie 7 Berghuis 4 Vente 4 Toornstra 3
Larsson 6.5 Jorgensen 5 Ayoub / |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer6.5 Malacia6 vd Heijden6 Botteghin6 St Juste6 Toornstra5 Clasie5 Vilhena6 Vente5 V Persie6 Berghuis6
Jorgensen6 Larsson6 Ayoub- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 6 St. Juste 4,5 Botteghin 6 Van der Heijden 5 Malacia 5 Clasie 6 Vilhena 6 Toornstra 4 Vente 4 Berghuis 4 Van Persie 7
Larsson 6 Jorgensen 5 Ayoub - |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wil-Fey Vermeer 6.5 St. Juste 5.5 Botteghin 6 Van der Heijden 6 Malacia 4 Clasie 6 Vilhena 5 Berghuis 5.5 Van Persie 6 Larsson 5.5 Jorgensen 5
Toornstra 5.5 Van Beek - |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 5,5 St. Juste 3 Botteghin 4 Van der Heijden 4 Malacia 3 Clasie 4 Vilhena 4 Berghuis 3 Van Persie 3 Larsson 3 Jorgensen 3
Toornstra 5 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vermeer 7 St. Juste 7 Botteghin 7 Van der Heijden 7 Malacia 7 Clasie 7 Vilhena 7 Berghuis 7 Van Persie 7 Larsson 7 Jorgensen 7
Toornstra 7
Een punt gepakt in Tilburg. Knap hoor. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wil-Fey Vermeer 6 St. Juste 4,5 Botteghin 6 Van der Heijden 4,5 Malacia 3 Clasie 5,5 Vilhena 6 Berghuis 1 Van Persie 5 Larsson 9 Jorgensen 4,5
Toornstra 6 Van Beek - Gio 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 oktober 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 5 St. Juste 5 Botteghin 6 Van der Heijden 6 Malacia 3 Clasie 5 Vilhena 5,5 Berghuis 5,5 Van Persie 6 Larsson 4 Jorgensen 5
Toornstra - Van Beek - |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 6 St. Juste 4,5 Botteghin 5 Van der Heijden 4,5 Malacia 4 Clasie 4 Vilhena 4,5 Berghuis 5 Van Persie 5 Larsson 4,5 Jorgensen 4
Toornstra 6 5,5 Van Beek -
Overal droevig dit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ayoub een 8. Wordt nu al ziek van z'n trainer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 16:39 schreef VVout het volgende:Vermeer 4,5 St. Juste 5 Botteghin 6 Van der Heijden 4 Malacia 6 Clasie 3,5 Vilhena 4 Berghuis 4 Van Persie 6 Larsson 4 Jorgensen 4 Toornstra 6 Van beek 3,5 Gio 4 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Vermeer 6 St. Juste 5 Botteghin 5 Van der Heijden 5 Malacia 4 Clasie 5 Vilhena 4.5 Berghuis 5.5 Van Persie 6 Larsson 4.5 Jorgensen 4.5
Toornstra 5.5 Van Beek -
Het was idd opnieuw niet best, helaas |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer 6 St. Juste 4.5 Botteghin 5 van der Heijden 4 Malacia 3 Clasie 4 Vilhena 4 Van Persie 5.5 Berghuis 5 Jorgensen 4 Larsson 4
Toornstra 5 Van Beek 3 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vermeer 4.5 St. Juste 2.0 Botteghin 4.5 brak bijna weer een voet. van der Heijden 5.0 Malacia 5.5 kan niet en linkbuiten en linksachter tegelijk zijn. Clasie 4 5 Vilhena 4.5 Van Persie 5.5 Berghuis 7.5 Jorgensen 2 Larsson 1
Toornstra 5 Van Beek 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 oktober 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik maak er een 2 van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en dan ben ik nog mild geweest. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Vooral voor Berghuis... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja en waarom is dat? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Weet ik niet...jij gaf hem dat hoge cijfer... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En waarom zou ik hem een lager cijfer moeten geven volgens jou dan? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
En straks in de kuip tegen PEC Zwolle als er gewonnen wordt krijgen ze opeens allemaal weer een voldoende. Ik snap dat echt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 oktober 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij mij was het de hele tijd net aan voldoende omdat er gewonnen werd en hoopte progressie te zien, na gisteren kan ik alleen niets inspirerends meer herkennen bfuf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2018 - 13:34 schreef de bluffer het volgende:En straks in de kuip tegen PEC Zwolle als er gewonnen wordt krijgen ze opeens allemaal weer een voldoende. Ik snap dat echt niet Je geeft toch cijfers per wedstrijd? Wat heeft PEC thuis dan met gister te maken? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Omdat hij al 7/8 wedstrijden zwaar onder zijn kunnen speelt en dat ook niet eens probeert te compenseren met hard werken. Als sterkhouder moet je het voortouw nemen en dat doet hij niet. Slijmen met v Persie begint vervelend te worden. Gisteren probeerde hij veel te vaak v Persie te vinden terwijl larsson in kansrijke positie stond. Dat dus... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Kijk dan maar straks naar de wedstrijd tegen PEC als ze winnen naar die zelfde mensen die gisteren veel te lage cijfers hadden gegeven. Dan snap je het misschien wat ik bedoel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Gewoon allemaal een 3 en voor Gio een min 3 , het wordt steeds duidelijker dat van Geel en Gio moeten opstappen ten gunste van Feyenoord !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2018 - 16:15 schreef CobusIII het volgende:[..] Omdat hij al 7/8 wedstrijden zwaar onder zijn kunnen speelt en dat ook niet eens probeert te compenseren met hard werken. Als sterkhouder moet je het voortouw nemen en dat doet hij niet. Slijmen met v Persie begint vervelend te worden. Gisteren probeerde hij veel te vaak v Persie te vinden terwijl larsson in kansrijke positie stond. Dat dus... Oh oke ,ga gelijk even zijn cijfer aanpassen,en die van Larsson ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat iemand deze teringzooi nog bijhouden ? TIP Doe maar niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan dramatische worden indd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van geil 3
laat zich wel heel erg kennen als zuurpruim |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat was ik aan t doen, ik heb nu 2 weken om de laatste puinhoop bij elkaar te vegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ace een 9 Mensenkennis Ik ben inderdaad helemaal Feyenoord moe. En ben al bijna 1 jaar niet eens meer in de Kuip geweest , en heb er ook nu 0 zin in. Weet je wat erg is, bijna al mijn kennissen hebben hetzelfde . Niemand is Feyenoord eigenlijk zat , maar meer hoe het bestuurd wordt en al die randzaken. Plus die schandalige prijzen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 oktober 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Goed zo, ik heb die van mij ook even aangepast....staat het weer in balans. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou nou ,ik ben helemaal ontdaan Cobus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 6 Juste 4 Botteghin 6,5 Jan Arie 6,5 Malacia 4 Vilhena 5,5 Clasie 3 Persie 6 Berghuis 6,5 Jorgensen 6 Larsson 3
Toornstra 6 Beek 3 |
|
|
|