|
|
MightyAce
|
|
|
Vermeer 7 Nieuwkoop 6 van Beek 6,5 vd Heijden 7,5 Verdonk 7,5 Clasie 5,5 Vilhena 8 Toornstra 4,5 Berghuis 5 van Persie 5,5 Larsson 6,5
Sinisterra 6 Tapia 5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 7 Nieuwkoop 6 Beek 6,5 Van der Heijden 7,5 Verdonk 7 Clasie 6,5 Vilhena 9,5 Toornstra 5 Berghuis 4,5 Van Persie 5 Larsson 5,5
Sinistera 5,5 Tapia 5,5
Tonny krijgt bonuspunten omdat t bijna kerst is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 7 Nieuwkoop 6 Beek 6,5 Van der Heijden 7,5 Verdonk 7 Clasie 6,5 Vilhena 8 Toornstra 5 Berghuis 4,5 Van Persie 5 Larsson 5,5
Sinistera 5,5 Tapia 5,5
Tonny krijgt een 8, niet gelijk overdrijven maar kan me verder heel goed vinden in die cijfers ZZ. Ze hebben het zich zelf weer veel te moeilijk gemaakt door voorin kans op kans te missen. Deze wedstrijden zijn gevaarlijk voor je gezondheid, pfffff. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer 6.5 Nieuwkoop 6.5 van Beek 6 Van der Heijden 7 Verdonk 7 Clasie 6 Vilhena 8 Toornstra 6 Berghuis 6 Van Persie 6 Larsson 6
Sinistera 5.5 Tapia 5.5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zo te lezen van de 2 grootste cijfers geven mensen was de helft heel slecht |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vermeer 7 Nieuwkoop 6 Beek 6,5 Van der Heijden 7 Verdonk 7,5 Clasie 6,5 Vilhena 7 Toornstra 5 Berghuis 4,5 Van Persie 5 Larsson 6,5
Sinistera 5,5 Tapia 6 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 december 2018 - 08:38 schreef VVout het volgende:Tonny krijgt een 8, niet gelijk overdrijven maar kan me verder heel goed vinden in die cijfers ZZ. Ze hebben het zich zelf weer veel te moeilijk gemaakt door voorin kans op kans te missen. Deze wedstrijden zijn gevaarlijk voor je gezondheid, pfffff. Tonny heeft van mij nog veel tegoed :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, gevalletje perceptie of je t net voldoende of onvoldoende vindt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Bijlow 6 Verdonk 5,5 v Beek 6 v d Heijden 6 Nieuwkoop 4 Toornstra 5 Vilhena 6 Tapia 4 Berghuis 6,5 v Persie 6 Larsson 5
Geertruida - Kókcü - El Hankouri -
Het Bestuur alle medewerkers de TS spelers en supporters namens mij en mijn familie hele fijne kerstdagen en een sportief maar vooral een gezond 2019 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 19:11 schreef de bluffer het volgende:Bijlow 5 Verdonk 5, v Beek 5 v d Heijden 6 Nieuwkoop 3 Toornstra 6 Vilhena 7 Tapia 3 Berghuis 5 v Persie 6 Larsson 7 Geertruida - Kókcü - El Hankouri - Het Bestuur alle medewerkers de TS spelers en supporters namens mij en mijn familie hele fijne kerstdagen en een sportief maar vooral een gezond 2019 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Bijlow 5.5 Verdonk 5.5 van Beek 6 van der Heijden 6 Nieuwkoop 4 Toornstra 5.5 Vilhena 6.5 Tapia 4 Berghuis 6.5 van Persie 6 Larsson 6
Geertruida nvt Kökcü nvt El Hankouri nvt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben jij wel 100% bij verstand |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bijlow 5 Verdonk 5 van Beek 5 van der Heijden 4,5 Nieuwkoop 3 Toornstra 4,5 Vilhena 5 Tapia 3 Berghuis 5,5 van Persie 5 Larsson 5,5
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb ze ook niet allemaal op een rijtje, dus wil deze nominatie niet mislopen! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaaaa zegt degene die hier berichten achterlaat voor profvoetballers ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bijlow 5,5 Verdonk 6 van Beek 6 van der Heijden 4,5 Nieuwkoop 3 Toornstra 4,5 Vilhena 5 Tapia 5 Berghuis 5,5 van Persie 5 Larsson 6
|
|
|
|
S. Berghuis
|
|
|
quote: Wat wel gewaardeerd wordt hoor ik om mij heen in de kleedkamer. Mr Bluffer is wel een grote naam in de sport. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
The John Holmes van het noorden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
The John Holmes van het noorden |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Allemaal een 10 voor dat fantastische resultaat in Den haag !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De journalisten geven Feyenoord een 6,5 voor het afgelopen jaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Qua resultaat ok. Voor de uitvoering is het 1,5 punt te hoog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ronduit belachelijk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: RvP een 7 imo. Verder geen vreemd rapport idd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan me er ook goed in vinden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis en van Persie te hoog cijfer, zelfde geldt voor Botje....Wat mij irriteert is dat v Persie en berghuis continue omhoog worden geluld....Als van persie een bal leuk aan neemt is het meteen geniaal, zelfde geldt voor Berghuis. Maar met name die laatste vind ik erg wisselvallig. hij wisselt goede en slechte momenten af. Zijn verdedigend werk is ronduit zwak. Ik ben daar kritisch op omdat dat een mentaal probleem is en hij beter kan. Robben en Elia hebben in het buitenland geleerd om te werken en mee te verdedigen en zijn daardoor gegroeid in hun spel. Ik verwacht dat van Berghuis ook.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Cobus, v. Persie liep lekker de 1e helft voor de winterstop maar daarna begon de ellende. Hoop niet dat dit doorzet anders hebben we maar vrij weinig profijt gehad van hem en wordt het tij dat deze grootse speler iets anders gaat doen. Berghuis tsja, heeft oog voor voetbal maar lijkt wel eens te vergeten dat je dat iets minder met je mond en meer met elkaar moet doen. Gaat zich ook als een irritant manneke gedragen als het weer eens niet zo gaat als hij droomt. Hoop alleen dat de 2e helpt dromen geen bedrog worden en Robin zich nog een half jaartje kan opladen en dat laat zien waar ie goed in was en we het seizoen enigszins waardig afsluiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ff kijken of t lukt voor de wedstrijd ff de stand bij te werken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Persie een 6 . De rest een 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hetzelfde maar dan van Persie een 4 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis dat ie een goal maakte, anders zou ik geen enkele reden kunnen verzinnen waarom ie een ander cijfer zou moeten krijgen dan de rest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 21:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis dat ie een goal maakte, anders zou ik geen enkele reden kunnen verzinnen waarom ie een ander cijfer zou moeten krijgen dan de rest. Speelde een half uur heel scherp en goed, daarna was het niets meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is dat zo? Moet zeggen dat ik de eerste helft maar half gezien heb, misschien net al zijn goede momenten gemist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was nergens bij betrokken |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bijlow 3 St Juste 3 Van Beek 3 VdH 3 Clasie 3 Vilhena 5 RvP 5 Berghuis 4 Jorgensen 3 Larsson 5 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bijlow 3 St Juste 3 Van Beek 3 VdH 3 Clasie 3 Vilhena 3 RvP 3,5 Berghuis 3 Jorgensen 3 Larsson 3 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow 3 St Juste 3 Van Beek 3 Van der Heijden 3 Clasie 3 Vilhena 3 Van Persie 4 Berghuis 3 Jorgensen 3 Larsson 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 22:10 schreef MMM het volgende:Bijlow 3 St Juste 3 Van Beek 3 Van der Heijden 3 Clasie 3 Vilhena 3 Van Persie 4 Berghuis 3 Jorgensen 3 Larsson 3 idem |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bijlow 3 St Juste 1 Van Beek 1 Van der Heijden 3 Clasie 2 Vilhena 3 Van Persie 4 Berghuis 1 Jorgensen 2 Larsson 3 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ondermaats, geen woorden voor (dus ook maar geen cijfers) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nou nou, fraaie cijfertjes allemaal.
Ik heb de wedstrijd niet gezien en ben daar nog steeds erg blij om. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De landelijke cijfers zijn veel hoger, die kijken zonder onze emotie, en dus overdrijving. Bijlow Juste en Clasie hadden de slechtste cijfers in de lijst die ik zag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zonder emotie geen strijd Geile, die intentie lijkt bij Feyenoord dan ook aardig te ontbreken, de overdrive is kapot laat maar zeggen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 17:49 schreef van geil het volgende:De landelijke cijfers zijn veel hoger, die kijken zonder onze emotie, en dus overdrijving. Bijlow Juste en Clasie hadden de slechtste cijfers in de lijst die ik zag Die cijferlijstjes zijn allemaal subjectief en niet zonder belangen... |
|
|
|