|
|
johan mansveld
|
|
|
Valt me 100% mee maar had best al drie nul kunnen staan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
St. Juste speelt heel heel matig. Verdedigend zo zwak |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Juste te laconiek aan de rechterkant. Overtuigd nog lang niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 2 keer....Mooi-mooi-mooi! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2018 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:Larsson mag niet zo goed spelen, maar hij wordt ook gepiepeld door zijn medespelers hoor. Als hij diep gaat krijgt hij m niet, krijgt m van 2 meter keihard in zijn voeten gespeeld en krijgt pas als t echt niet meer anders kan. Alsof ze m eruit aan t werken zijn. Van persie had hem meerdere malen kunnen geven maar het zag eruit alsof ie dat niet wilde |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Heeft Hahn toch ooit een assist gegeven. Hah. Voor ons dan ;p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2018 door Sensi -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoe vaak die zijn speler al wel niet heeft laten lopen, drie of vier keer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie bevalt me goed vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt en staat soms verkeerd. Is geen back |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga niet miepen met een 0-3 voorsprong, maar kan van geil langer op vakantie? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Zit er dicht op en heeft de neus naar voren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2018 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:Larsson mag niet zo goed spelen, maar hij wordt ook gepiepeld door zijn medespelers hoor. Als hij diep gaat krijgt hij m niet, krijgt m van 2 meter keihard in zijn voeten gespeeld en krijgt pas als t echt niet meer anders kan. Alsof ze m eruit aan t werken zijn. Van Persie sloeg m ook over .. Keek en dacht als ik een kans wil creëren dan moet ik niet bij Sam zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2018 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van Persie sloeg m ook over .. Keek en dacht als ik een kans wil creëren dan moet ik niet bij Sam zijn. Goed voor het zelfvertrouwen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, van persie en berghuis kijken is eerst waar ze zelf staan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Helemaal wegblijven ook een optie? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep. Is toch een dingetje. Vind ik niet kunnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je speelt om te winnen .. Misschien neemt hij hem juist zo in bescherming |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2018 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van Persie sloeg m ook over .. Keek en dacht als ik een kans wil creëren dan moet ik niet bij Sam zijn. Als dat zo zou zijn.....Dan is Robin een mol in de selectie aan het worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk joh Malacia ook nog effe ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, Sinisterra even brengen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is een sterke wil, er is meer pressing, meer ingespeeld en ook meer positiewisselingen. Clasie laat veel meer zien, Ook wel een beetje Heerenveen-armoe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier weer illustratief dat Vilhena te ver doorloopt. Leert ie dat af zou ie zo veel beter zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eigen schuld. Na de 0-4 weer niks |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De snoeptomaatjes in de salade.. kan die vent geen andere baan krijgen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weer veel te laconiek allemaal. Nu stond Malacia wel helemaal verkeerd ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens erg jammer dat gio dat weer niet doet met deze stans |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Krijg lekker de tering van persie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908