|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - NAC Breda (zondag 2 september 2018, 16:45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 2 september 2018, 16:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Nijhuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
1965sambo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onze concurent om de titel heeft na een zware midweekse CL wedstrijd Willem II met 6 - 1 opgerold. Nu onze TD en trainer voordeel zien dat onze concurrenten zware benen hebben in eredivie wedstrijden dan zouden wij morgen dus met 8 - 0 van NAC moeten winnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1-1 maar we zijn wel trots op de inzet. Aanknooppunten alom. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
7-1 gaat nu lopen met onze talenten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2018 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Onze concurent om de titel heeft na een zware midweekse CL wedstrijd Willem II met 6 - 1 opgerold. Nu onze TD en trainer voordeel zien dat onze concurrenten zware benen hebben in eredivie wedstrijden dan zouden wij morgen dus met 8 - 0 van NAC moeten winnen. No pressure here :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alvast fijne wedstrijd iedereen.
Op naar Rotterdam. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als een team hongerig is, dan pak je NAC bij hun strot, en maak je het af met 5-0. Eens kijken wat het wordt vanmiddag. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen excuses dit moet je winnen puntbuit |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 11:59 schreef R()b het volgende:Als een team hongerig is, dan pak je NAC bij hun strot, en maak je het af met 5-0. Eens kijken wat het wordt vanmiddag. Eens. Zeker met interlands voor de deur. Weekje rust. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lieve Gio, Martin en selectie. Na alle stress van matig spelbeeld tot mager resultaat en alle stress door verliesgevende transfers van spelers die ineens klaar zijn met Feyenoord en andere randzaken zoals Feyenoord City wil ik die veel te vroege gearriveerde interlandperiode graag beginnen met een positief resultaat. Dus graag even afrekenen voor die kut wedstrijd tegen NAC die jullie vorig jaar serveerden in de Kuip. Bij voorbaat dank , Tommie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Traditioneel moelijk tegen NAC. Zie geen enkele reden waarom we nu met grote cijfers zouden winnen. Ik houd serieus rekening met een gelijkspel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Snel de 1 en 2-0 en dan zou het moeten kunnen. Maar waarschijnlijk: Scenario #1: komen we snel 0-1 achter en scoren we 85ste minuut de gelijkmaker. Scenario #2: Komen we snel op 1-0 achter en gaan we die stand verdedigen en zakker we massaal in waardoor NAC in de 85ste op 1-1 komt. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
2-0 al ben ik er wel even klaar mee. Volgens Gio meldde van Geel dat het geld op was. Dat sneue gelieg tegenover alle supporters ben ik echt zat. 2 spelers verkopen voor 6 miljoen en dan zeggen dat het geld op is.......waardeloze flapdrol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 15:35 schreef johan mansveld het volgende:2-0 al ben ik er wel even klaar mee. Volgens Gio meldde van Geel dat het geld op was. Dat sneue gelieg tegenover alle supporters ben ik echt zat. 2 spelers verkopen voor 6 miljoen en dan zeggen dat het geld op is.......waardeloze flapdrol Ik denk dat van Geel maar wat graag iets had gekocht,het is het bestuur wat beslist heeft dat het geld aan andere dingen besteed ging worden. Denk dat van Geel zijn handen gebonden waren. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Bullshit. 1908 en teruggave VvF zijn betaald uit cl gelden. Daar heeft de verkoop Amrarat en Boet niks mee.te maken. Wij zijn een voetbalclub, waar wil je het geld dan aan uitgeven? Deze selectie is niet goed genoeg om me te kunnen doen. Als je geïnvesteerd had met het oog op dat pisvee en hunnie punten laten liggen door het drukke programma dan laat je iig zien dat je erover nadenkt. Ik vind dit vreselijk laf en fantasieloos |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze selectie is niet goed genoeg om mee te doen ??????? Kom op zeg..echt wel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja en dan je geld uitgeven aan nieuwe middelmaat, er is geen fuck waar ik vrolijk van word en zoals RB ook vermeld staat er nu een leuke groep. Jan Maat had misschien leuk gewees, maar ook dat zat er niet in dus gaan we het zo doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 15:53 schreef johan mansveld het volgende:Bullshit. 1908 en teruggave VvF zijn betaald uit cl gelden. Daar heeft de verkoop Amrarat en Boet niks mee.te maken. Wij zijn een voetbalclub, waar wil je het geld dan aan uitgeven? Deze selectie is niet goed genoeg om me te kunnen doen. Als je geïnvesteerd had met het oog op dat pisvee en hunnie punten laten liggen door het drukke programma dan laat je iig zien dat je erover nadenkt. Ik vind dit vreselijk laf en fantasieloos Misschien dat het bestuur het restant aan centen ook gereserveerd heeft voor andere doeleinden?
Maar ik begrijp je volkomen hoor ,daar niet van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen
COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jij ook een fijne wedstrijd Renato! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom op Feyenoord plek drie ligt voor het grijpen nu AZ punten heeft laten liggen, grijp die kans nou eens met volle overtuiging..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat zou wel eens lekker zijn ja. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Never. Worden weer 10 tot 15 punten achter 1 en 2. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom nou weer die vreselijke Driessen :S |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hah dat zei ik ook al |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: zou kunnen, maar als je naar de selectie kijkt die we hebben moeten we gewoon mee kunnen doen toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wandel, wandel, wandel pass. Wandel, wandel, wandel pass. Wandel, wandel, wandel pass.
Paddo! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Waar is van Persie Waar is van Persie Waar is van Persie
Berghuis! |
|