|
|
MMM
|
|
|
AZ - Feyenoord (Zondag 16 september 2018, 12:15 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 16 september 2018, 12:15 uur Locatie: AFAS-Stadion, Alkmaar Scheidsrechter: Kuipers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waaaaat eeeeeen klotetijd voor een wedstrijd! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Medelijden met kerkgangers. Nog veel vroeger op zondag en dan ook nog eens gedreutel aanhoren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je calculeert de blunders achterin al in Henk? :)
0-4 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ghehe, goed gezien, ar. Maar dan wel bij 0-3. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dan hou ik het op een gelijkspel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aanvallende ploeg die hetbspel maakt uuuuhhhhhhhhhh1-2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer is er nieuws over het wel/niet doorgaan? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als de sneeuwstorm echt gevaarlijk wordt natuurlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
0-6 ze gaan als een raket met sneeuw in het vooruitzicht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wij zijn waarschijnlijk als enige de sjaak... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op zich niet erg. Kan Jorgensen nog wat langer wedstrijdfit worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat raar.. We zijn zulke lieverdjes |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, Hagenezen zijn ook van die schatjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een paar honderd uitsupporters maximaal is in de hand te houden. 1500 plus word wat lastig ..Daarbij kan je Alkmaar alleen via 020 bereiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Organiseren tegenwoordig gezamenlijk homeles |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daarna een afzakkertje op de Geleenstraat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha patatje of haring naar keuze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat de acties opgeschort worden, gelukkig maar, anders had je t 100% kunnen vergeten. Verbieden via de rechter was kansloos. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die worden ook gewoon overruled |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 13 september 2018 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:Een paar honderd uitsupporters maximaal is in de hand te houden. 1500 plus word wat lastig ..Daarbij kan je Alkmaar alleen via 020 bereiken. Nee hoor,de A5 is speciaal aangelegd voor Feyenoord supporters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: heb je wat anders te doen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou de grote visionair GIO het durven om Jorgensen er in te zetten.......nee natuurlijk niet we moeten hem brengen??!!!!
Goedemorgen baas ik ben ziek geweest en nu wil ik weer gaan beginnen, natuurlijk jongen we laten de lopende band wat zachter lopen zodat je er in kan komen, en als het niet gaat zet ik effe een stoel,erbij.........................en o ja je loon is de afgelopen tijd wat gezakt omdat je ziek thuis was......................... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 10:24 schreef piet de paler het volgende:Zou de grote visionair GIO het durven om Jorgensen er in te zetten.......nee natuurlijk niet we moeten hem brengen??!!!! Goedemorgen baas ik ben ziek geweest en nu wil ik weer gaan beginnen, natuurlijk jongen we laten de lopende band wat zachter lopen zodat je er in kan komen, en als het niet gaat zet ik effe een stoel,erbij.........................en o ja je loon is de afgelopen tijd wat gezakt omdat je ziek thuis was......................... Knap dat je kan inschatten hoe fit Jorgensen is en hoeveel wedstrijdritme ie heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja he hij heeft vol meegedaan met de training in het 2e gespeelt , knap dat jij dat niet leest .......doe toch niet zo slim |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:Ja he hij heeft vol meegedaan met de training in het 2e gespeelt , knap dat jij dat niet leest .......doe toch niet zo slim [/quote hij is toch ook gewoon een loonslaaf met een heel hoog salaris en geen halfgod |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:Ja he hij heeft vol meegedaan met de training in het 2e gespeelt , knap dat jij dat niet leest .......doe toch niet zo slim Heb je zelf ooit gevoetbald? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ga voor 3 punten! Want wij hebben v Persie!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:Ja he hij heeft vol meegedaan met de training in het 2e gespeelt , knap dat jij dat niet leest .......doe toch niet zo slim Fijn dat jij hier bent om ons te onderwijzen over topsport Piet hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord: Bijlow; St. Juste, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson #azfey |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Never change a winning team....;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat ie Larsson het vertrouwen geeft vind ik dan wel weer ok. Maar start is met Ayoub denk ik dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah.
Jammer dat Vlaar niet meedoet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ach het is een gave..................en even dit nog als extral les. Een spits gooit lang zo veel energie in zijn spel dan een middenvelder of verdediger, waarbij een fout een doelpunt kan betekenen.
Hahahaahah |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Vreemde bewoording van een plus een min maken ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja in de verdediging. Rechts achte tot mijn 45 in Frankrijk militair en bij een amateur ploegje in Marseille.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan weet je misschien dat je na een blessure wel wat wedstrijdjes nodig hebt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 11:51 schreef piet de paler het volgende:[..] Ach het is een gave..................en even dit nog als extral les. Een spits gooit lang zo veel energie in zijn spel dan een middenvelder of verdediger, waarbij een fout een doelpunt kan betekenen. Hahahaahah Ja die Nico is een echte luiwammes hé. |
|
|
|