|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Iedereen verliest vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Snel vergeten en naar huis |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Geen van 2-en. Terechte uitslag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze hoeven maar 1 keer per week en dan zo spelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het thema van dit en vorig seizoen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ voetbalde veel beter. Heeft echt niet beter materiaal.
Sneu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niveauloze bende, werkelijk met verbazing zitten kijken naar dit droevige zooitje. 0 voetbal, een trainer die niks durft.
Gio gefeliciteerd met het punt, laffe lul |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Andere wedstrijd gezien gelijkwaardig dnk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Gio, is Ayoub stout geweest? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinistera balverliefd wel techniek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voetballend? Oké, dan weet ik nu helemaal hoe ik jouw posts moet zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ was aan de bal toch veel gevaarlijker. Die kans voor Johnsen begin 2e helft.
Zo'n aanval heb ik al jaren niet gezien bij ons |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je speelt gewoon weer een heel seizoen nergens voor. Ja, plek 3. Naja zit je daar op te wachten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Aanvallend redelijk verdedigend slecht dus wat zie ik verkeerd , vond jij AZ zo sterk dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ voetbalde veel makkelijker, veel positie wisseling en diepgang.
Bij ons was t dikke stront door een trechter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel individueel beter dan de meeste spelers van AZ daarom vind ik het zo jammer dat we een coach hebben die ze niet goed neerzet en geen systeem er in krijgt. Vond Malacia hoopvol,Bijlow geen fout gemaakt, En dan gaan er nog bijkomen Haps als hij fit is, ik zie wel dat mits de coach een ander inzicht krijgt of afscheid neemt kansen , maar alleen voor de derd plaats meer gaat hier niet in zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal dikke flauwekul, ze voetballen al zolang samen(jaren), ook zonder trainers hadden ze het dan moeten laten zien. Er zijn gewoon te weinig voetballers. AZ heeft een uitgebalanceerde selectie , al hebben ze veel pech nu met blessures |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We spelen voor plaats 3\6 , dan is een gelijkspel bij AZ niet eens verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké jongens, allemaal stoppen, van geil heeft net dé waarheid gezegd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eindelijk dringt het door :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is gewoon het niveau, met af en toe een piek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, dat ben je weer effe kwijt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik mis echt het plezier, winnaarsmentaliteit en kwaliteit bij Feyenoord.
En inmiddels ook bij mezelf, zelden zo weinig zin gehad in een seizoen. Spelen om plek 3 tm 6, wie wilt dat? Volgende week PSV - ajax en eigenlijk maakt het voor ons geen reet uit.. Schrijnend
Naar de Kuip is leuk, je ziet de vaste groep van je vak waar je leuk contact mee hebt maar dat is het dan ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ik ben blij dat je er nu bent, want anders hadden we nog dagen onzin gesproken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Utrecht gelijk nu en met 10 man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, dat is eigenlijk al jaren. @ Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 15:43 schreef MMM het volgende:Ik mis echt het plezier, winnaarsmentaliteit en kwaliteit bij Feyenoord. En inmiddels ook bij mezelf, zelden zo weinig zin gehad in een seizoen. Spelen om plek 3 tm 6, wie wilt dat? Volgende week PSV - ajax en eigenlijk maakt het voor ons geen reet uit.. Schrijnend Naar de Kuip is leuk, je ziet de vaste groep van je vak waar je leuk contact mee hebt maar dat is het dan ook Eigenlijk een beetje zoals t de laatste 19 jaar was, met uitzondering van een paar jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 15:43 schreef MMM het volgende:Ik mis echt het plezier, winnaarsmentaliteit en kwaliteit bij Feyenoord. En inmiddels ook bij mezelf, zelden zo weinig zin gehad in een seizoen. Spelen om plek 3 tm 6, wie wilt dat? Volgende week PSV - ajax en eigenlijk maakt het voor ons geen reet uit.. Schrijnend Naar de Kuip is leuk, je ziet de vaste groep van je vak waar je leuk contact mee hebt maar dat is het dan ook Het wordt pas echt vervelend al je denkt dat we met deze groep echt mee kunnen doen. Heb me er al lang bij neergelegd, en ook bij de komende jaren , die nog beroerder worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 15:43 schreef MMM het volgende:Ik mis echt het plezier, winnaarsmentaliteit en kwaliteit bij Feyenoord. En inmiddels ook bij mezelf, zelden zo weinig zin gehad in een seizoen. Spelen om plek 3 tm 6, wie wilt dat? Volgende week PSV - ajax en eigenlijk maakt het voor ons geen reet uit.. Schrijnend Naar de Kuip is leuk, je ziet de vaste groep van je vak waar je leuk contact mee hebt maar dat is het dan ook Voetbal is ruk, maar kan veel beter, met deze selectie. Dat vind ik frustrerend. Maar dan nog voor hooguit een 3e plek. Die twee andere hebben gewoon meer poen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien wel maar toen wist je dat t niet beter kon. Nu heb je geroken aan het succes van de titel waarbij je door had kunnen pakken. Misschien dat dat gewoon het meest pijn doet.
Nu heb je de boot gemist en loop je zover achter.. Ik vind de situatie/toekomst echt zorgwekkend. Zucht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 15:47 schreef van geil het volgende:[..] Het wordt pas echt vervelend al je denkt dat we met deze groep echt mee kunnen doen. Heb me er al lang bij neergelegd, en ook bij de komende jaren , die nog beroerder worden. Dat verwacht ik ook niet maar vind wel dat er meer uit gehaald kan worden dan nu gedaan word. Nu al 5 punten achter op PSV is echt pijnlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 15:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Voetbal is ruk, maar kan veel beter, met deze selectie. Dat vind ik frustrerend. Maar dan nog voor hooguit een 3e plek. Die twee andere hebben gewoon meer poen. Eens.
Laatste is ook waar maar had voorkomen kunnen worden door goede aankopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 15:52 schreef MMM het volgende:[..] Misschien wel maar toen wist je dat t niet beter kon. Nu heb je geroken aan het succes van de titel waarbij je door had kunnen pakken. Misschien dat dat gewoon het meest pijn doet. Nu heb je de boot gemist en loop je zover achter.. Ik vind de situatie/toekomst echt zorgwekkend. Zucht. Volgens mij hebben we al 4x de boot gemist in de laatste 35 jaar. Alleen nu met een Jehova achtige show er omheen ivm Feyenoordcity. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Heel makkelijk punten weggegeven in Alkmaar en met dat achteruitvoetbal wordt het er helemaal niet beter op. Je hoeft europees al niet meer te spelen en als dit het niveau dan is, bedroevend slecht gewoon. Het afwachten en berusten in de 1-1. Een grote pak slaag, met het slechte vertoonde spel van vandaag, kun je zeker eerdaags tegen Ajax of PSV of andere club gewoon verwachten.Ook was het te lang wachten op de wissels. Pffff het wordt er allemaal niet beter op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 16:19 schreef ras het volgende:Heel makkelijk punten weggegeven in Alkmaar en met dat achteruitvoetbal wordt het er helemaal niet beter op. Je hoeft europees al niet meer te spelen en als dit het niveau dan is, bedroevend slecht gewoon. Het afwachten en berusten in de 1-1. Een grote pak slaag, met het slechte vertoonde spel van vandaag, kun je zeker eerdaags tegen Ajax of PSV of andere club gewoon verwachten.Ook was het te lang wachten op de wissels. Pffff het wordt er allemaal niet beter op. Klopt. Zoveel momenten dat je vooruit had kunnen spelen. Nee hoor. Breed, terug en keeper. Geen lef om iets te ondernemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Begrijp niet waar de hoop op gebaseerd is dat we nu ineens moeten kunnen voetballen. Clasie Vilhena Toornstra .. Daarvoor El Vilhena Toornstra . Dat is echt 0 voetballend vermogen . Achterin idem . Als het 95 wedstrijden niet lukt , waarom wedstrijd 96 dan ineens wel ? We moeten het gewoon hebben van afbreken , strijd, en hopen op hoogstandjes van Berghuis/ v Persie. Individueel is het allemaal niet zo slecht , maar allemaal een beetje hetzelfde zonder creativiteit , een man passeren kan er geen enkele , de selectie is volledig uit balans. Een schande met zo'n begroting. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Redelijke tot goede selectie waar Gio geen voetbal in krijgt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is ook schande. Nú moet je aanhaken, met verder niks om het hand behalve de beker. Je ziet ook dat er teveel de focus ligt op Berghuis /Persie. Dat is killing. Armoede is het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Onze selectie is vergeleken met de lampekappen en hunnie zwaar overschat. Vergelijk de posities maar eens. Zet daar bij een trainer die er geen voetbal in krijgt en je krijgt wat je vanmiddag zag. Geen plan, geen lijn, geen antwoord op een buitenspeler die zakt naar de midmid plek, geen tempo, geen loopacties, geen bewegende mensen en geen diepte. Het is niet om aan te gluren. Advies aan alle supporters: beschouw dit als een weggegooid jaar en hoop op betere tijden. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Kijken naar plek 1 en 2 is een utopie. Dat Gio daarover spreekt alsin "we staan nog dichtbij" zou voor mij reden zijn een exitgesprek voor te bereiden, want dan snap je er helemaal niets van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn baas waande zich zelfs in de voorbereiding al door de groepsfase van de EL. Dus minimaal 8 potjes doorkomen , het stokte bij 1 , niets meer gehoord.
|
|
|