|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 16:51 schreef johan mansveld het volgende:Onze selectie is vergeleken met de lampekappen en hunnie zwaar overschat . Zet AZ er ook maar bij. En onze begroting is ruim drie keer zo hoog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met minder materiaal wist Koeman bv. er nog een geheel van te maken. Er is geen gedachte, oude fouten blijven maar terug komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit heeft Leon laatst weerlegd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar daar ben ik het niet mee eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mooi lekker kort ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, dan begrijp jij het ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat het mooi voetbalweer is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zeker vooral als je overdekt speelt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgende week staan we 2 e dat utrecht is ook niet veel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou fijn. En dat met topvoetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mag ik je er op wijzen dat je dat toen niet vond. Veel kritiek van jou op Koeman in het Koeman topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Iedereen kan toch zien dat het spel dramatisch is? Er is hier toch geen levende ziel aanwezig die dit spel wél goed vind? Ik ben trainer van 2e klasse E jeugd, hun bewegen na een pass meteen door, heb ik al tijden geen speler van ons op betrapt. Clasie die een bal aanneemt die vervolgens overnhem.heen stuitert, niemand op Berghuis na die een individuele actie heeft. Ik kan uren doorgaan, maar feit blijft dat het spel zwaar ondermaats is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 17:45 schreef van geil het volgende:[..] Mag ik je er op wijzen dat je dat toen niet vond. Veel kritiek van jou op Koeman in het Koeman topic. Henk hoef het daar niet mee eens te zijn maar het aatal internationals dat Koeman had maakt alles zo klaar als een klontje...
Neem niet weg dat er nu iets gebeuren moet..Gio alleen wegsturen zou niet eerlijk zijn.
Die Gudde is de slimste van allemaal geweest . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik zie liever de positieve punten. We hebben ons staande gehouden tegen een sterker AZ. We hebben ervaring opgedaan nav deze wedstrijd. We zijn goed terug gekomen van een achterstand. We hebben mooi 1 punt mee naar huis genomen.
Trots is de eerste gedachte die in mij opkomt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En je tweede gedachte wat een teringbende? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja volgende week in de KUIP |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat postitief denken niet aan mij besteed is inderdaad |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Volgende week weer 12:15, nog ff dan spelen we tijdens de kerkdienst. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kunnen we er een Mis van maken en collectief bidden op een goed resultaat. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kunnen we gelijk collecteren voor een nieuw stadion. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat is dan wel weer positief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oliebollen actie erbij , smullen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nu kom ik niet vaak in de kerk, maar is dat gebruikelijk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En na die geestelijke verminking ook nog eens hoofdpijn krijgen. Bloody Sunday. |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt een kudt tijd, kom ik net onder mijn steen vandaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, om 09.00 al rijden pffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Smullen, jazeker, ieder zijn hobby. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En stroopwafels hebben we zo een nieuw stadion, en een bingo natuurlijk |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zombie Wout, ben je wel lekker op tijd voor de oliebollen en de bingo met stroopwafel. En niet te vergeten je niet geringe bijdrage aan het stadion natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bingo altijd top, noch Stegemannetjes in de prijzenpot? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Guus Til doet ook stoer.....heb geen hoge pet op van Feyenoord ze ramde elke bal weg. Beste Guus nobody Til waarom hebben jullie dan niet gewonnen lul met vingers. We komen jullie later nog wel tegen in de kuip LUL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2018 - 20:18 schreef piet de paler het volgende:Die Guus Til doet ook stoer.....heb geen hoge pet op van Feyenoord ze ramde elke bal weg. Beste Guus nobody Til waarom hebben jullie dan niet gewonnen lul met vingers. We komen jullie later nog wel tegen in de kuip LUL Hij heeft gelijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908