|
|
Pietje
|
|
|
quote: Volgens mij niet, PA. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo de tering. Dat is echt een hele flinke aderlating.
Zouden ze hem dan sparen richting psv? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ten Hag heeft hem zelfs na de gefaald test van vanochtend alsnog opgenomen in de selectie. Dat doe je alleen als je stiekem hoopt dat hij kan spelen en zeker niet om hem te sparen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens heel erg goed van ten Hag dat hij zich er totaal niet achter verschuilt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 18:39 schreef Eide het volgende:[..] Ten Hag heeft hem zelfs na de gefaald test van vanochtend alsnog opgenomen in de selectie. Dat doe je alleen als je stiekem hoopt dat hij kan spelen en zeker niet om hem te sparen. Oké. Dat wist ik niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 18:39 schreef Eide het volgende:[..] Ten Hag heeft hem zelfs na de gefaald test van vanochtend alsnog opgenomen in de selectie. Dat doe je alleen als je stiekem hoopt dat hij kan spelen en zeker niet om hem te sparen. Wat ik eerder had begrepen, is het feit dat Matthijs er als aanvoerder per se bij wilde zijn. Maar zonder twijfel zal er nog wel wat mee hebben gespeeld, namelijk wat jij ook schrijft: stiekeme hoop hebben. Een forse aderlating, want volgens mij is de spits van de Grieken een boom van een kerel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vrij zenuwachtig oogt het. Gaat best veel verkeerd van de simpele dingetjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is niet volle bak in het druk zetten. Ik ben nog niet heel blij. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Als dit de zwakste ploeg uit de poule moet zijn gaat Ajax het loodzwaar krijgen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Huntelaar weer vrij onzichtbaar. Althans, je ziet hem wel maar alle loopbewegingen en balaannames zijn fout. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dat heeft natuurlijk te maken dat de ligt niet mee doet. En dat frenkie dan niet op het middenveld speelt. Is misschien wel de beste oplossing van het probleem. Maar je gaat er wel op achteruit. Zij zijn ook niet op hun sterkst, maar de vertrouwen is er ff niet in het begin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tweede keer dat die mafketel geen geel geeft bij een zuivere counter. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Duidelijk gele kaart. Volgens mij zijn de Nederlandse scheidsrechters zo slecht nog niet. Gisteren was ook een drama. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Steeds meer tweede ballen voor aek. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Verdedigen kunnen die Grieken wel. En dan Ponce voorin een lastig ventje. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Gewoon een heel degelijke ploeg hoor die Grieken. Missen nog 3 basis spelers ook Zeker niet zo zwak als horen zeggen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die scheids snapt er echt niet veel van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Och is Ajax echt niet zo energiek als andere wedstrijden. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 19:35 schreef Jaccio het volgende:Gewoon een heel degelijke ploeg hoor die Grieken. Missen nog 3 basis spelers ook Zeker niet zo zwak als horen zeggen Ja een geniepige ploeg met een Trojaans paard voorin |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Zeer zeer zwak tegen deze tegenstander.
Blind is toch laconiek en traag hoor. Eiting is niet degene die deze wedstrijd leest en er is gewoon geen efficiëntie. En verdomme elke corner is voor die Grieken. Voorts mag Ajax niet klagen. Al met al een zwakke prestatie so far. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben benieuwd wanneer die scheidsrechter eens gaat optreden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel, heel slecht dit. Heel gauw Donny erbij, Frenkie naar het middenveld en Neres naae de vleugel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat doe jij in godsnaam op ons forum?! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ach, die jongen doet of zegt toch niks om ons te provoceren of iets dergelijks |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Bevrijdende treffer hopelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een fantastische assist dit zeg. Iedere speler zou zelf schieten of die voorzet te vroeg geven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Even opletten wanneer die post dan. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb geen vriendjes op dat pisboerenforum van hem!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax beter deze 2e helft. Lastige, taaie tegenstander. Ajax geeft voorlopig niets weg na rust. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Iedereen heeft veel te makkelijk gedacht over AEK!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dit was toch eigenlijk wel een strafschop. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Waarom staan die achterlijnrechters er als ze toch niets durven te doen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Volgens mij valt dat wel mee. Iedereen roept vooral dat Ajax van AEK moet winnen als je iets wil maken van het Europese seizoen. Ik heb letterlijk nergens gezien dat iemand ook maar heeft gesuggereerd dat dit een eitje zou gaan worden. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 20:22 schreef Eide het volgende:[..] Volgens mij valt dat wel mee. Iedereen roept vooral dat Ajax van AEK moet winnen als je iets wil maken van het Europese seizoen. Ik heb letterlijk nergens gezien dat iemand ook maar heeft gesuggereerd dat dit een eitje zou gaan worden. Ik heb er toch echt genoeg gelezen op facebook die heel positief waren! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Want?? Neemt het gewoon op voor zijn teamgenoot!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En daar is de verlossende treffer. Prima aanval. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Mag best, maar niet zo fel. Eerste wedstrijd gelijk geel pakken is gewoon niet ideaal en onnodig in dit geval |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 20:30 schreef Jaccio het volgende:[..] Mag best, maar niet zo fel. Eerste wedstrijd gelijk geel pakken is gewoon niet ideaal en onnodig in dit geval Snap ik, maar soms moet je gewoon opkomen voor je medespeler! Heb seizoenen meegemaakt dat iedereen maar berustend meeliep en niet hielp! Dit zie ik liever! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Snap ik, maar soms moet je gewoon opkomen voor je medespeler! Heb seizoenen meegemaakt dat iedereen maar berustend meeliep en niet hielp! Dit zie ik liever! Je zou Ziyech maar moeten missen in een laatste beslissende wedstrijd in de poulefase.. Ik had liever gezien dat hij het wat verstandiger had opgelost. Maargoed, niks meer aan te doen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 19 september 2018 - 20:35 schreef Jaccio het volgende:[..] Je zou Ziyech maar moeten missen in een laatste beslissende wedstrijd in de poulefase.. Ik had liever gezien dat hij het wat verstandiger had opgelost. Maargoed, niks meer aan te doen Pfffff echt ...... geen zin meer om te discussiëren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kijk, dit vind ik dan niet slim want zo had het je rood kunnen opleveren!! |
|
|
|