|
|
Loetje
|
|
|
Datum en tijdstip: Woensdag 26 september 20.45 uur Locatie: Sportpark van VV Noordwijk (terrein Te Werve ongeschikt) Scheidsrechter: N.n.b Competitie: KNVB Beker
De wedstrijd Voor Ajax de 1e ronde en voor Te Werve de 2e. Ik ga er geen groot topic over maken aangezien deze wedstrijd dat niet waard is. Tijd om spelers rust te geven en de kijkers 5 of 6 goals te geven.
Het is een wedstrijd tussen 2 uitwedstrijden in de Eredivisie door en het lijkt een mooi moment om jongens als Sierhuis, Botman etc eens een kans te geven.
Overige wedstrijden KNVB Beker VV Katwijk-sc Heerenveen OJC Rosmalen-ADO Den Haag RKAV Volendam - Vitesse FC Den Bosch - Heracles Almelo Alcides - AZ Excelsior - NEC Helmond Sport - Fortuna Sittard Excelsior Maassluis - PSV FC Utrecht - MVV Westlandia - VVV Venlo VV Gemert - Feyenoord FC Groningen - FC Twente RKC Waalwijk - NAC Breda OFC - FC Emmen Staphorst - PEC Zwolle FC Volendam - Willem II VVSB - De Graafschap
Noordwijk - Sparta Rotterdam AFC - Telstar Eemdijk - ASWH Scheveningen - SC Cambuur Koninklijke HFC - Harkemase Boys DOVO - SV Urk Go Ahead Eagles - FC Eindhoven Almere City FC - FC Dordrecht ODIN'59 - FC Lisse Rijnsburgse Boys - TOP Oss Groene Ster - TEC Spakenburg - DFS Kozakken Boys - FC Lisse
Ajax al veel te lang geen rol meer gespeeld in de beker, tijd om na zo'n lange droogte gewoon weer eens te proberen alles te winnen wat mogelijk is! Leveren toch mooie plaatjes op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Zullen we AJAX onder de 19 gaan sturen? Is voornamelijk jong AJAX. Moet kunnen lijkt mij tegen Te Werve. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
5-0 met Ten Hag!!
0-3 zonder Ten Hag!!! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 09:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Zullen we AJAX onder de 19 gaan sturen? Is voornamelijk jong AJAX. Moet kunnen lijkt mij tegen Te Werve. Dolberg, vd Beek en Labyad laten starten en voor de rest gewoon aan je vaste opstelling houden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: wie haal je er dan uit? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt geef iedereen rust inclusief die kut coach,en stuur jong Ajax met Schone want die moet je gebruiken tegen mindere tegenstanders en niet meer tegen de top. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Huntelaar, Eiting en Schone |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha Labyrat! Hou toch op! Pfffff |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Opzich zou dat kunnen, ik zou alleen de rest thuis laten.
Als je een moment hebt om even bij te tanken dan is het deze week.
Van Bladeren ; Kristensen, Schuurs , Wober Bakboord ; Eiting, Gravenberg, Van der Beek ; Nunnely , Dolberg , Labyad |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 10:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Opzich zou dat kunnen, ik zou alleen de rest thuis laten. Als je een moment hebt om even bij te tanken dan is het deze week. Van Bladeren ; Kristensen, Schuurs , Wober Bakboord ; Eiting, Gravenberg, Van der Beek ; Nunnely , Dolberg , Labyad Ik zou ze persoonlijk juist lekker een helftje laten spelen, om het ritme erin te houden en om een signaal af te geven dat er van onderschatting nooit sprake mag zijn. Maargoed, rust is misschien idd wel zeer welkom op dit moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Allemaal rust geven. Iedereen speelt al wekenlang 2 potten in de week. Erna weer 2 uitwedstrijden...
Lamprou, Kristensen, Botman, Schuurs, Wober, Eiting, Van de Beek, De Wit, Labyad, Sierhuis en Gravenberch.
En de rest lekker laten rusten. 1 of 2 sterkhouders meenemen voor mochten er hele rare dingen gebeuren en thats it! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 11:01 schreef Loetje het volgende:Allemaal rust geven. Iedereen speelt al wekenlang 2 potten in de week. Erna weer 2 uitwedstrijden... Lamprou, Kristensen, Botman, Schuurs, Wober, Eiting, Van de Beek, De Wit, Labyad, Sierhuis en Gravenberch. En de rest lekker laten rusten. 1 of 2 sterkhouders meenemen voor mochten er hele rare dingen gebeuren en thats it! Niet verkeerd!
Zou je trainer van Ajax willen zijn?
Ook al zijn wij het vaak niet eens. Ik zou het wel eens willen zien, want slechter dan dit kan namelijk niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 11:01 schreef Loetje het volgende:Allemaal rust geven. Iedereen speelt al wekenlang 2 potten in de week. Erna weer 2 uitwedstrijden... Lamprou, Kristensen, Botman, Schuurs, Wober, Eiting, Van de Beek, De Wit, Labyad, Sierhuis en Gravenberch. En de rest lekker laten rusten. 1 of 2 sterkhouders meenemen voor mochten er hele rare dingen gebeuren en thats it! Ik vermoed dat zowel Cerny als Dolberg van de partij zullen zijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
plus Schone en Cerny- Ekkelenkamp |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jawel, maar net terug van blessures he. En voor Cerny ging het vorig jaar in zo'n wedstrijd ook mis. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 19:27 schreef Loetje het volgende:[..] Jawel, maar net terug van blessures he. En voor Cerny ging het vorig jaar in zo'n wedstrijd ook mis. Ik weet het nog. Dat laatste was domme pech. Een mooi moment voor hemzelf nu ook om te laten zien waar hij staat. Hetzelfde geldt voor Dolberg, ondanks zijn twee invalbeurten (AEK en PSV). |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dolberg sws spits.. is zien of die er nog wat van kan.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
een voorzichtige voorspelling: Als verdedigers achterin staan, middenvelders op het middenveld en voorhoedespelers in de voorhoede, denk ik aan 1-7. Maar ten Hag kennende zal hij een middenvelder in de verdediging zetten en een verdediger er naast zetten, dan wordt het een krappe 3-4... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 15:40 schreef Ronald 1960 het volgende:een voorzichtige voorspelling: Als verdedigers achterin staan, middenvelders op het middenveld en voorhoedespelers in de voorhoede, denk ik aan 1-7. Maar ten Hag kennende zal hij een middenvelder in de verdediging zetten en een verdediger er naast zetten, dan wordt het een krappe 3-4... Vergeet niet dat er in de aanval ook middenvelders staan |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dan worden we uit de beker gekegeld en zijn de rapen gaar, of dan heb je de poppen aan het dansen, dan heb je donder en bliksem in/bij de Johan Cruijff ArenA |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 17:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dan worden we uit de beker gekegeld en zijn de rapen gaar, of dan heb je de poppen aan het dansen, dan heb je donder en bliksem in/bij de Johan Cruijff ArenA Heb je dat al niet dan? Afzonderlijk van het resultaat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 17:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dan worden we uit de beker gekegeld en zijn de rapen gaar, of dan heb je de poppen aan het dansen, dan heb je donder en bliksem in/bij de Johan Cruijff ArenA Vrijwel alle potjes zo gespeeld en gewonnen. Waarom zou je nu ineens dan niet winnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Als je ook mijn bijbehorende posts had gelezen, had jij ook wel begrepen dat ik een beetje de spot drijf met ten Hag.... Neemt overigens niet weg dat het op z'n zachtst gezegd vreemd vind, dat hij geen verdediger laat invallen, terwijl je er twee op de bank hebt zitten. Je had dan absoluut niet je middeveld uit elkaar getrokken....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ben heel benieuwd naar Gravenberch |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo zo, durft die mafkees nu wel voor Wöber te gaan?? Wacht ........ zelfs voor Wöber en Schuurs tezamen! Is die man ziek ofzo?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 20:24 schreef Ajax Warrior het volgende:Zo zo, durft die mafkees nu wel voor Wöber te gaan?? Wacht ........ zelfs voor Wöber en Schuurs tezamen! Is die man ziek ofzo?? De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu kunnen we eens goed gaan beoordelen hoe Ajax met zijn (reserve)spelers de wedstrijd ingaat, en hoe hoe het niveau van de reserveselectie daadwerkelijk is, al is het tegen een amateurclub. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk dat die man morgen naar een psychiater moet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 20:30 schreef Onze Ajax het volgende:Nu kunnen we eens goed gaan beoordelen hoe Ajax met zijn (reserve)spelers de wedstrijd ingaat, en hoe hoe het niveau van de reserveselectie daadwerkelijk is, al is het tegen een amateurclub. Hahaha hou op. Ik neem dit totaal niet serieus. Een 2e klasser. Dit wordt gewoon een zondagavondwedstrijd. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha hou op. Ik neem dit totaal niet serieus. Een 2e klasser. Dit wordt gewoon een zondagavondwedstrijd. Natuurlijk is Ajax aan zichzelf verplicht om deze wedstrijd met 0-6 te winnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha hou op. Ik neem dit totaal niet serieus. Een 2e klasser. Dit wordt gewoon een zondagavondwedstrijd. Absoluut niet! Een woensdagavond wedstrijd.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar da's Champions League niveau! Met deze samenstelling is het amateurniveau volgens Ten Hag zijn gedachte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Laat ik het zo zeggen :
Ajax bepaalt zelf wat de uitslag gaat worden ! ! ! ! Verder ben ik benieuwd, hoe goed Perr Schuurs is op dit moment. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch een mooie goal van Schuurs. 0 - 1. De aanval vooraf met goede combinaties ertussen waren ook niet slecht. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 26 september 2018 - 20:56 schreef Onze Ajax het volgende:Toch een mooie goal van Schuurs. 0 - 1. De aanval vooraf met goede combinaties ertussen waren ook niet slecht. Maar voor die combinaties ging al wel heel veel fout |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu al 0 - 2, door Dolberg. Gewoon lekker blijven doortikken naar zoveel mogelijk goals. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gravenberch onwennig, maar wel een lekker schot. Helaas tegen de paal getikt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu 0 - 3. Hopen dat we de ruststand van 0 -4 kunnen halen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu al 0 - 4. Gewoon lekker blijven spelen zo, daar Ajax na mijn mening denkelijk op 65% van hun kunnen speelt. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was wel een mooie schot van Dolberg. Jammer dat het geen doelpunt was. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Na een moeizame eerste negen minuten is het in de rust nu toch 0-4. Voornamelijk Schuurs en Eiting aan de bal als opbouwers en in mindere mate Gravenberch. Laatstgenoemde was denk ik wat zenuwachtig, maar kwam beter in de wedstrijd met een stuk of drie goeie schoten, helaas geen doelpunt.
Eiting had een goeie assist en Kristensen, Wöber en Neres spelen prima, Schuurs ook oke. Labyad onzichtbaar op het doelpunt na. Dolberg speelt, naast het doelpunt, ook nog niet optimaal, maar de laatste tien minuten werd het al wat beter.
Voor de rest is dit niet veelzeggend tegen een amateurploeg en mogen er nog wel een paar doelpunten bij. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik heb ook wel een goed gevoel bij Gravenberch. Ook wat de toekomst bij Ajax betreft. |
|
|
|