|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gefeliciteerd met de drie punten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Terecht punten, maar echt, er zit veel meer in deze selectie. Oude fouten mogen gemaakt blijven worden, en steeds met dezelfde spelers. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als psv wint staan we gewoon gelijk metvt "fantastische ajax".. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leek weer nergens op, wat een niveau. Middenveld schandalig slecht en dan gewoon geen Ayoub brengen.
Centrale duo slecht, Bijlow slecht, Malacia goed, Berghuis slecht. Larsson bleef gaan. Van Persie goed, wel meer moeten scoren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
voetballend weer ondermaats , waarom vilhena mocht blijven staan is echt onbegrijpelijk wat was die slecht vandaag , v persie zorgt voor de 3 punten en red Gio weer , lichtpuntje was toch larsson die lijkt weer op de weg terug en st juste vind ik toch ook een goede speler |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Larsson nu meerwaarde,Clasie conditioneel slecht, echter slechtste van het veld Higler. En even dit Bijlow .........ik ga twijfelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het hield niet over maar gewonnen. Hoop op vertrouwen en een kanteling uit het mineur van vele. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Letschert heeft dus niets gedaan. van Persie dacht dat ie in zn nek was gespuugd, maar komt daar op terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan letschert zeggen maar dat geloof ik never niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zegt van Persie ook. Hij gelooft Letschert. Tsja, dan is het afgedaan. Of er moeten beelden zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat slecht! Maar goed dat we Robin hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wie is die Lucky bastard? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vergelijk het programma even. Wij moeten nog tegen beide, 020 heeft er dan al 1 gehad.
Zegt dus niet veel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 17:10 schreef MMM het volgende:[..] Vergelijk het programma even. Wij moeten nog tegen beide, 020 heeft er dan al 1 gehad. Zegt dus niet veel. En zij moeten nog naar Heerenveen en az. Tja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe eens een gok ar.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heerenveen stelt weinig voor |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Laten we naar ons zelf kijken wij stellen tegenwoordig ook niets meer voor zolang deze trainersbank blijft zitten alle spelers dalen in waarde er wordt er geen een beter we moeten blij zijn als we de play off halen met Gio als hoofdverantwoordelijke Kuijt of Bosz op de bank |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die lange slungel met die lompe blik en kale bats, die knuppel. |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
Liever een trainer die iets durft dan dit slap gedoe geen ploeg die zoveel terug en rond speelt op hun eigen helft dan Feyenoord zijn we nog wel een Top(b) club vraag me af? met dit bestuur en de technische staf |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap ja maar die is niet kaal.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
snaad
|
|
|
We staan nu al een straatlengte achter al geeft de stand dit niet aan die gasten daar zitten onze zgn. concurrentie hebben een bestuur die verstand hebben van voetbal bij ons zitten ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat zijn dure touwen om je aan te verhangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
voor wie was de YNWA 12e minuut? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kindertjes uit Oss, |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
Ik zag "Pieter" op het spandoek, maar meer niet.. heel mooi en kippenvel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarschijnlijk toeval Jacky .. 12de minuut word officieel nog maar 1 keer per jaar gehouden. Tijdens 1 wedstrijd staan dan alle namen van supporters die in dat jaar zijn overleden. Overtuigd dat het heel mooi was. |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
Ha Leon, ja dat weet ik.. en ik dacht meteen aan Oss, maar vanaf mijn plekkie kon ik niet goed zien wat er op het spandoek(je) stond, ik dacht echt iets te lezen als pieter, maar nogmaals ik weet het niet zeker. In ieder geval mooi gebaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 16:12 schreef Jacky.W het volgende:Ha Leon, ja dat weet ik.. en ik dacht meteen aan Oss, maar vanaf mijn plekkie kon ik niet goed zien wat er op het spandoek(je) stond, ik dacht echt iets te lezen als pieter, maar nogmaals ik weet het niet zeker. In ieder geval mooi gebaar. Klopt. Er stond Pieter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er word vaak nog wel wat ludieks gedaan voor een overleden kameraad door zijn vriendengroep en de mensen in het vak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O ja doordeweeks he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:Er word vaak nog wel wat ludieks gedaan voor een overleden kameraad door zijn vriendengroep en de mensen in het vak Eigenlijk bijna elke wedstrijd ,tenminste of er moet al zoveel veranderd zijn sinds ik er niet meer bij bent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 september 2018 - 20:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eigenlijk bijna elke wedstrijd ,tenminste of er moet al zoveel veranderd zijn sinds ik er niet meer bij bent. Door,omstandigheden dit jaar ook weinig geweest maar je ziet inderdaad dan wel ergens met regelmaat een spandoekje en een fakkeltje.. |
|
|
|