|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Verpeste jaardag
Amanda heeft nog meer slecht nieuws gehoord. "Mijn zusje komt ook niet, niemand komt van mijn familie. Mijn zusje moet werken", vertelt Amanda aan haar vriend. "Vertellen ze allemaal niet de waarheid?", vraagt Brian. "Ik denk dat niemand van mijn familie komt op mijn jaardag", herhaalt ze nog een keer. "Je moeder niet, je zusjes niet, alleen Juicy", mompelt Brian. "Nicky is er ook niet meer", fluistert Amanda. "Eigenlijk wil ik liever bij jou zijn", vertelt ze haar steun en toeverlaat. Een stilte gevuld met ongeloof volgt. "Het lijkt wel of alles stil staat, als er nog meer erge dingen gaan gebeuren, kom maar, ik dacht net al dat het niet erger kon", zegt Amanda uiteindelijk. Laten we hopen dat het niet nog erger wordt...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
sjeeeeeeee wat een familie!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ja inderdaad wat een familie. je kan beter een vader hebben die zijn zoon op zijn 19de mee neemt naar de hoeren. |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
wat bedoel je daar nou mee?????nr13 |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub zijn goede vader of heb je een selectief geheugen |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
wat ben jij voor een figuur geen opvoeding gehad ofzo Theo is een man met klasse,kan ik van jou niet zeggen!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
knikeend
|
|
|
ga elkaar ff lopen bashen hier! have fun:( |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
na het weekend in de goudenforum......... |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub heeft zelf gezegd dat zijn vader hem op zijn 19de verjaardag mee had genomen naar de hoeren of was dat weer een uitspraak in opdracht van de regie.
je hebt een hele grote mond over alle andere kanidaten en hun familie, maar als huub en zijn familie wordt aangepakt op eigen uitspraken dan hebben wij geen opvoeding gehad. misschien moet je maar eens in de spiegel kijken of is die ook kapot gegooid. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
van je familie moet jij het hebben?wees er erg trots op amanda, oordeel in het vervolg niet over familie van jou mede bewoners, kijk zelf wat vaker in de spiegel domme doos |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Huub heeft het met de paplepel ingegoten gekregen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat kan wel zo wezen dat hij met zijn 19de mee genomen is door zijn vader ,wat te bedenken als je 12 bent en met een taxi van kroeg naar kroeg word gereden in een bontjas ,vinden jullie dit normaal dan ,bij deze gaat het over amanda |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zal ook wel iets achter gezeten hebben... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kijk dat bedoel ik tino allemaal oordelen over huub, iedere gek heeft zijn gebrek maar wat er in de kooi zit is geen haar beter |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik vind ook niet dat amanda haar familie goed is, maar ik vind dat sommige mensen van alles schrijven over de andere miljonairs en hun familie en als je dan een keer iets terug schrijft over de huub of zijn familie dan hebben wij in eens geen opvoeding gehad.
deze mensen zijn net zoals huub, wel kunnen uitdelen maar niet incasseren en dan persoonlijk worden |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oordelen over mensen die je niet kent is ook een vak he. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik oordeel alleen over dingen die ik hier lees en die ik zie op de streams. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ilse de mensen die in de kooi zitten willen graag in de belangstelling staan daar is niets mis mee, maar dan moet je wel kunnen incasseren |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
he gelukkig is het meer een soap dan een spel he.Oeps ...of mag ik dit niet zeggen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ilse je mag van mij alles zeggen en of het een soap of een spel is ?het is en blijft list en bedrog de winnaar staat allang vast dat is toch niet zo moeilijk,dit heeft totaal niets met een spel te maken,daarbij weg met al die gast spelers laat de bewoners het maar onder elkaar uitmaken |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ilse
wat zeg je ervan dat wij de strijdbijl begraven. we hebben niet dezelfde mening, maar dat maakt ook niks uit. ik heb niet goed gereageerd op jou en jij niet op mij. ik heb me teveel afgereageerd op jou en dat is niet goed. mijn excuus daarvoor. zullen we vanaf nu gewoon inhoudelijk reageren, want het is maar een tv-programma en niet de normale wereld.
johan |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hey johan daar ga ik in mee en dit vind ik dan wel weer een verstandig bericht doen we...*schudt de hand*En idd het is maar een tv programma..hier heb je dan wel gelijk in,ook van mij sorry;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
klopt frans ik weet hoe het in elkaar zit en het is allemaal 1grote leugen die hele kooi. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
hebben we toch een keer dezelfde mening
ps wat vind je van die idioot die steeds het telefoonnummer van nena op dit forum zet |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wat ik daarvan vind?? Dat ik blij ben dat ik hem niet ken... En iemand die niet doorheeft hoe dom die eigenlijk overkomt,zo denk ik daarover.Vind het namelijk heel erg kinderachtig. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ilse, ben je ernu misschien achter dat ik niet johan13 ben ? Misschien wil je van mij ook een sorry aannemen en normaal comuniceren ? |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
|
|
|
johan13