|
|
Loetje
|
|
|
Datum en tijdstip: Dinsdag 2 oktober 2018, 21.00 uur. Locatie: Alianz Arena Scheidsrechter: Pavel Kralovec Competitie: UEFA Champions League
De wedstrijd Ajax en Bayern zijn beiden uitstekend begonnen aan hun Champions League avontuur. Waar bij Bayern de doelstelling de titel is, is deze bij Ajax overwintering. Vanmiddag speelde de A1 op bezoek in München met 2-2 gelijk in de Youth League. Dit zou een prachtig resultaat zijn vanavond!
Bayern mist Kingsley Coman en Corentin Tolisso. Ajax mist Frenkie de Jong. Donny van de Beek lijkt zijn vervanger te worden.
Ondanks Ajax na de goede start van het seizoen er iets de klad in heeft laten komen, adviseer ik voor de positiviteit de halve finale in 95 even terug te kijken.
Als laatste, de scheidsrechter van vanavond, Kavel Kralovec, was ook scheidsrechter tussen Ajax en Barcelona. Die wedstrijd werd met 2-1 gewonnen door Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Hopen op een wonder dat crisis heet. En dan wel bij onze Zuidduitse vrienden graag. Ten Hag dumpen we gewoon o.b.v. verloren vertrouwen in onderlinge relaties binnen en buiten de selectie :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dus gewoon 2-3! Hoppa, WZWZDB |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik hoop dat ten Hag het goed neerzet en dat er vanuit een goede organisatie gevoetbald gaat worden. Want het is zeer slordig waardoor ze te veel moeten omschakelen en er te veel gaten vallen. Ajax is in mijn ogen een sterk team maar op dit moment heeft hetgeen goede organisatie. Toch heb ik vertrouwen in dit team en hoop ik dat er met vechtlust punt(en) gepakt gaan worden. 1-1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
De bal is rond, het is 11 v 11, een zak geld kan niet scoren etc etc etc.
Ik zie het somber in, maar laat me graag verrassen. Als het minder dan 3-0 nederlaag wordt, vind ik het al heel wat. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Wober is ineens weer goed genoeg terwijl dit tegen PSV niet zo was??? Ten Hag speelt met vuur en legt weer eens zijn ballen op het hakblok.. Als we leuk meevoetballen en het beter doen dan PSV in Barcelona vind ik het prima! |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Kansloze missie normaal gesproken qua budget en kwaliteit. Komt nu nog bij dat we een trainer hebben die het verschil niet weet tussen een verdediger en een aanvaller en wekelijks laat zien dat het een nul is en blijft. Hij heeft totaal niks te zoeken bij Ajax of het niveau dat Ajax nastreeft.
Zeker nu bayern een paar mindere prestaties leverde zullen ze revanche willen nemen en als een razende tekeer gaan. Hebben mazraoui en Blind geen antwoord op. Middenveld zal overlopen worden omdat ze bang zullen zijn, vd Beek niet overigens maar die is ook niet echt top. Kan zyech tegen deze verdedigers wat doen? Ben beetje bang daarvoor nadat hij tegen PSV niet thuis gaf. Neres weer op 10 is met 10 man spelen. O ja.... scoren is ook nog een onderdeel, wie moet dat doen??
Alleen veel geluk zal kunnen helpen of dat bayer tegen zichzelf speelt. Anders kansloos 4 a 5 nul verkies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Met alle verhalen over zijn keuzes, is dit een rare opstelling van Ten Hag. Wel een die ik trouwens toe zal juichen en hoop dat deze een tijdje blijft staan. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een overwinning is klein aanwezig, denkelijk 15%. Maar iedereen zal tevreden zijn als Ajax met 'n gelijkspel terugkeert.
1 -1 of 2 - 2, blijft tot de mogelijkheid horen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bayern heeft een statische verdediging. Daardoor heb je beweging voorin en een verassing in balbezit met Van de Beek. Blind kan de vleugels ondersteunen en Lewandowski wordt opgevangen met lengte. Klinkt heel, heel logisch eigenlijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ja of hij maakt er misbruik van met deze opstelling. Achteraf zijn gelijk waarom hij Donny en Max niet bij die pisboeren liet starten. Daar zie ik hem wel voor aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ja, dit kan echt 2 kanten op. Ik denk als je dit 5 wedstrijden laat staan, je beter bent dan tot op heden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Labyad ook in de basis! Top! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij zit linksbuiten op de tribune |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Voor de volledigheid |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vooralsnog kunnen we niet zeggen dat Labyad het vriendje van Ten Hag is....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2018 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2018 - 19:20 schreef bertus bikkel het volgende:Wober is ineens weer goed genoeg terwijl dit tegen PSV niet zo was??? Ten Hag speelt met vuur en legt weer eens zijn ballen op het hakblok.. Als we leuk meevoetballen en het beter doen dan PSV in Barcelona vind ik het prima! Denk dat hij intern wel even op de vingers is getikt Bikkel. Maar we gaan het meemaken :-)
Gelukkig geen Eiting deze keer. Gaat em niet worden met die jongen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Opvallende opstelling. Nu plots het elftal om met Blind op het middenveld en Tadic in de spits. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eerste tien minuten krijgen we voetbal les |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe Schone daar dekt, hoe Ziyech al 4x balverlies lijdt in 7 minuten op een foute plek |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat te denken van Mazraoui.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En toch hoor je onze supporters.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Net zo goed. Ze schijten echt hoor. Niemand durft iets... Staan stijf van de spanning. Nog even en de pot is na 25 minuten gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa. Dat is gewoon een grote kans hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die moet dan zitten op dit niveau |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik vraag mij serieus af wie er nou echt de opstelling maakt? Kan namelijk niet voorstellen dat Ten Hag dit bedacht had.
Waarom luistert hij nu wel en niet tijdens psv? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wellicht komen we nu iets meer in de wedstrijd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pff Mazraoui, dit mag echt niet |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo hè. Wat een goal. En eerlijk is eerlijk. Hij was tot nu de minste man op het veld. Heerlijke goal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een schitterende aanval zeg. Prachtig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
sterk herstel van Mazraoui |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niet onterecht dit inmiddels. Nu niet nerveus worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax wordt overmoedig en arrogant nu. Schone met het voorbeeld net. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Benfica inmiddels al 0-2 voor tegen AEK |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Schone kan de bal niet kwijt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Neres speelt weer op de flanken en het begin gaat al een stuk beter dan de afgelopen wedstrijden met hem |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Nerres speelt lekker, moeilijk af te stoppen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ligt het aan mij of is dit het moment om de pot naar je toe te trekken? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Iets waar we normaliter heel slecht in zijn, maar ben het met je eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu ook, want ik denk dat Ajax zich even Barca voelt hier. Zo redt je het echt niet. Teveel nonchalant |
|
|
|