|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Voor Jan Boskamp zijn 70e verjaardag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. 1e helft eindelijk een plusje, 2e weer ouderwets tergend slecht. Larsson ook een plus, kreeg (gelukkig) een mooi applaus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bus parkeren? Dat kunnen ze nog niet eens tegen top Oss. Nee op vandaag doorborduren en hopen dat ze nu wel de mentaliteit hebben om de 2de helft net zo te beginnen als de eerste helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 oktober 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De bus parkeren speel je ajaks in de kaart. Overbluffen is een manier, weet alleen niet of wij de kwaliteit daar voor hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2018 - 20:28 schreef ar het volgende:De bus parkeren speel je ajaks in de kaart. Overbluffen is een manier, weet alleen niet of wij de kwaliteit daar voor hebben PEC parkeerde ook de bus de eerste helft , waardoor we niet hoefden op te bouwen en door te voetballen , het was gewoon hoog staan , druk zetten en pompen. Eens dus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 oktober 2018 - 20:28 schreef ar het volgende:De bus parkeren speel je ajaks in de kaart. Overbluffen is een manier, weet alleen niet of wij de kwaliteit daar voor hebben Overbluffen lukt het hele seizoen niet. Met ruimte achter je ga je ook stuk komende wedstrijd. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
vallen zulke grote gaten in de 2e helft daar lopen ze volgende week zeker 4 keer zo doorheen resultaat 6-1 en dan worden we nog gespaard ook. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
benieuwd wat er daarna gaat gebeuren niks denk ik want ze houden elkaar de hand boven het hooft. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
benieuwd wat er daarna gaat gebeuren niks denk ik want ze houden elkaar de hand boven het hooft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 oktober 2018 - 07:09 schreef Dirk1 het volgende:vallen zulke grote gaten in de 2e helft daar lopen ze volgende week zeker 4 keer zo doorheen resultaat 6-1 en dan worden we nog gespaard ook. Dat denk ik ook ,maar misschien valt het mee. |
|
|
|