BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 28 oktober 2018, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 18:54 schreef ar het volgende:
Ik ga lekker vissen om 14.30
Bekijk het maar
Ik krijg visite!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 oktober 2018 - 20:00   quote  deeplink  
Rijnmond luisteren en onderwijl wat werk.
ar
 ar - donderdag 25 oktober 2018 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 19:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik krijg visite!
Allemaal ajaksieden ook nog natuurlijk! :))
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 oktober 2018 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 20:09 schreef ar het volgende:

[..]

Allemaal ajaksieden ook nog natuurlijk! :))
Willem II haha ja ze bestaan
Bowie
 Bowie - donderdag 25 oktober 2018 - 20:15   quote  deeplink  
Denk dat de sfeer voorafgaand aan 1 Klassieker nog nooit zo geweest is nu.
En juist dan toont Feyenoord zijn kracht....

Zat tot een dag of 2 geleden ook in de zwarte modus, gruwelijke slachting gaan we daar meemaken, 3-0 binnen kwartier en die afgrijselijke Arena blert 10, 10. 10 en bij Fox zitten ze allemaal met de handen in de broek...
Dacht dat ik de wedstrijd hooguit via Rijnmond zou gaan volgen.

Maar gisteren kwam de kentering, ontmoette in het centrum wat hardcore maten en nu is de afspraak bij 1 thuis, ruim voor half 3 aanwezig, met blikken bier en grote sigaretten in de aanslag.

Hoe dit gekomen is weet ik niet, misschien wat ik al schreef: Feyenoord is een club die het onverwachte kan doen, maar vooral interview van Persie geeft me geloof. Mooi wat hij daarin oa zegt, allemaal liefhebbers de selectie, onlangs had ie om 8 uur in de ochtend iets geregeld zonder staf en iedereen was er ruim op tijd.

Dit verhaal bevestigt mijn gevoel dat iets in die selectie zit wat er uit gaat komen, winst zou enorm zijn, staan we 2e, eerherstel in media en wij supporters weer helemaal gelukkig.
ar
 ar - donderdag 25 oktober 2018 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Willem II haha ja ze bestaan
Sympathisanten ook nog.
Kun je ze niet verzetten? hehe..
VVout
 VVout - donderdag 25 oktober 2018 - 20:28   quote  deeplink  
Ik kijk gewoon, kan niet anders.
Fart
 Fart - donderdag 25 oktober 2018 - 20:45   quote  deeplink  
Ik ook, hoort er nou eenmaal bij.
Ergste vind ik om het nuchter te ondergaan
van geil
 van geil - donderdag 25 oktober 2018 - 21:00   quote  deeplink  
Ik ga ook kijken , altijd .
En je weet nooit hoe een koe een haas vangt, het kan eigenlijk bijna alleen maar meevallen .
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 26 oktober 2018 - 10:51   quote  deeplink  
Op zich kunnen we met de juiste instelling en als iedereen in de juiste vorm verkeerd best nog wel winnen, aankomende zondag. Alleen zal je dan zien, dat we de week daarop dan weer steevast zullen verliezen van VVV. Dàt is het werkelijke probleem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 oktober 2018 - 17:10   quote  deeplink  
Ik ga in iedergeval kijken..Feyenoord till i die!
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 26 oktober 2018 - 18:17   quote  deeplink  
Makkie!
Alexi
 Alexi - vrijdag 26 oktober 2018 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2018 - 18:25 schreef igor korneev het volgende:
hoop op een vlijm scherpe selectie, met van persie op zijn best.
Nou ik ook!

Hopen?

Niet ouwe teringhoeren zal je bedoelen!
Derin kleunen en rammen! 90 minuten lang en meer!
Met opgeheven kop naar buiten komen en 3 punten pakken....
Iedereen zegt al dat we verloren hebben en afgeslacht worden, leuk ook als dat door vooraanstaande kenners word gezegd.
Maar er moet wel eerst gespeeld worden toch?
Pffff, schei nou eens een keer uit stelletje azijn pissers!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 oktober 2018 - 19:00   quote  deeplink  
Ik hou wel van een goede horror op zijn tijd
Alexi
 Alexi - vrijdag 26 oktober 2018 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 21:00 schreef van geil het volgende:
Ik ga ook kijken , altijd .
En je weet nooit hoe een koe een haas vangt, het kan eigenlijk bijna alleen maar meevallen .
Precies
R()b
 R()b - vrijdag 26 oktober 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2018 - 18:59 schreef Alexi het volgende:

[..]

Nou ik ook!

Hopen?

Niet ouwe teringhoeren zal je bedoelen!
Derin kleunen en rammen! 90 minuten lang en meer!
Met opgeheven kop naar buiten komen en 3 punten pakken....
Iedereen zegt al dat we verloren hebben en afgeslacht worden, leuk ook als dat door vooraanstaande kenners word gezegd.
Maar er moet wel eerst gespeeld worden toch?
Pffff, schei nou eens een keer uit stelletje azijn pissers!
Eens, anders kan je net zo goed thuis blijven.
De ajax propaganda is zeer hoog op dit moment, dat is het eigenlijk altijd al maar nu gewoon extreem.
Misschien ook terecht ze dwingen het wel af, en dat is ook gewoon realisme denk ik ipv azijn pissen.
Het enige wat irritatie opwekt is de propaganda vooraf en tijdens zo'n wedstrijd.
Alexi
 Alexi - vrijdag 26 oktober 2018 - 19:59   quote  deeplink  
N O S......
Alexi
 Alexi - vrijdag 26 oktober 2018 - 20:00   quote  deeplink  
Halloween?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 oktober 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Kolere, Wat een gejank hier. Een en al Calimero-gedrag. Natuurlijk loopt het nog niet zoals we willen, maar we beginnen gewoon op 0 - 0 en kunnen best winnen. De kans dat hullie dit doen is veel groter, maar toch. Vaak komt de ommekeer tegen andere topploegen. Hou daar dan aan vast in plaats van je zo op te stellen dat we al met 1 - 0 achterstaan! Huilie huilie, bah.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2018 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 oktober 2018 - 22:03   quote  deeplink  
Dit jaar is er echt een gapend gat.
Ik maak me al zorgen wanneer we uit naar VVV moeten
Fart
 Fart - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2018 - 21:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Kolere, Wat een gejank hier. Een en al Calimero-gedrag. Natuurlijk loopt het nog niet zoals we willen, maar we beginnen gewoon op 0 - 0 en kunnen best winnen. De kans dat hullie dit doen is veel groter, maar toch. Vaak komt de ommekeer tegen andere topploegen. Hou daar dan aan vast in plaats van je zo op te stellen dat we al met 1 - 0 achterstaan! Huilie huilie, bah.
Heeft niks met huilie huilie te maken.
Noem eens 1 of als je echt lekker in je vel zit 2 lichtpuntjes van dit seizoen.
Als het je lukt om er zelf 3 te noemen krijg je van mij een staande ovatie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:15   quote  deeplink  
Tuurlijk, die andere twee staan ook op ons voor qua talent, maar dat is oud nieuws. En ja, ze zijn irritant goed, maar wij zijn niet kansloos. Helaas werkt dit gejammer ajakkes vrijwel altijd in de hand. Hoe vaak hebben wij al verloren omdat we voor de wedstrijd al met 1 - 0 tegen die arrogante kolerelijers achter stonden? Ons team is zo vaak geïntimideerd aan de wedstrijd begonnen, waardoor ze met teveel respect aantraden (lees: nederig). Sorry, maar wij zijn Rotterdam. We moeten altijd, op een respectvolle manier, op hun neerkijken, want WIJ zijn de besten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2018 door Arie.Klooster --
Fart
 Fart - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:21   quote  deeplink  
Maar dat heb geen zak te maken met de supporters die er geen vertrouwen meer in hebben.
Het elftal op het veld laat het keer op keer afweten en een coach die er na elke wedstrijd wel eem goed gevoel aan over houdt.
Vanaf begin van het seizoen gaat het al kut, er is geen lijn in te bekennen.
Geen patronen en geen automatisme,, helemaal niks.

Er is geen Feyenoord supporter die niet wenst dat we daar winnen, maar het gat wordt steeds groter met als gevolg het vertrouwen steeds minder.
Aan de ploeg om daar verandering in te brengen, maar die laat het keer op keer afweten waardoor vertrouwen op winst minder en minder wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2018 door Fart --
van geil
 van geil - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:23   quote  deeplink  
Dat is natuurlijk gelul .@ Arie
Er zijn zo al 3 spelers die meer opbrengen dan onze beste 11 spelers bij elkaar.
Een gapend gat in kwaliteit wat zelden zo groot was.
Feyenoord heeft volledig naast de pot gepist , en vele miljoenen in niets gestopt.
De concurrentie echter ,heeft na de schrik van ons kampioenschap , gewoon even de lat iets hoger gelegd , en wij lager qua kwaliteit .
Verder wordt meer en meer voelbaar , het gebrek van een 2de elftal.
De realiteit is dat 6-1 een vrij normale uitslag kan zijn.
Gelukkig is het voetbal , kun je pieken, geluk hebben etc etc , maar de kloof is enorm geworden , juist in de periode dat er geld was!!!! was!!! was!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2018 door van geil --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:42   quote  deeplink  
Dat is pas onzin. Ze hebben schulden afgelosd en ze hebben geïnvesteerd in onze toekomst. Niets verkeerds mee. Het is kortzichtig te denken dat er meer in spelers geïnvesteerd had moeten worden. De situatie is kut, maar om direct al te gaan janken voor er een bak heeft gerold... nee, dat gaat er bij mij niet in. De joden mogen werk iets meer omhoog. Trots moeten we zijn, maar in plaats daarvan zie ik notabene angst.
Fart
 Fart - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:44   quote  deeplink  
Angst niet verwarren met realisme.
2 totaal verschillende dingen.

Angst voor joden, je bent niet wijs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2018 door Fart --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:44   quote  deeplink  
Berusting is zo gevaarlijk. In geval van berusting ben je zo goed als dood.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:47   quote  deeplink  
Realisme? Jullie gooien de handdoek al voor de aftrap. Dat is realisme.
Fart
 Fart - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:52   quote  deeplink  
Jullie is joden volk

Ik heb nog steeds geen lichtpuntjes van je gehoord.
Je kunt jezelf dapper voorhouden dat jij de perfecte supporter bent door te roepen dat we gaan winnen, maar je weet zelf ook dat het tegen beter weten in is.
En de uitkomst af laten hangen door de schuld vooraf bij supporters te leggen die er geen vertrouwen meer in hebben is jezelf indekken.

1 Grote bullcrap om kritische supporters neer te zetten als angsthazen en (door amderen) azijnzeikerds.

van geil
 van geil - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2018 - 23:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat is pas onzin. Ze hebben schulden afgelosd en ze hebben geïnvesteerd in onze toekomst. Niets verkeerds mee. Het is kortzichtig te denken dat er meer in spelers geïnvesteerd had moeten worden. De situatie is kut, maar om direct al te gaan janken voor er een bak heeft gerold... nee, dat gaat er bij mij niet in. De joden mogen werk iets meer omhoog. Trots moeten we zijn, maar in plaats daarvan zie ik notabene angst.
Je moet het nog eens lezen, er is juist een vermogen gestoken in niets toevoegende spelers .
Schulden afgelost , hilarisch , we hebben een berg schuld opgebouwd inmiddels weer .
Zullen we het nog maar niet hebben over de selectie die werkelijk geen ruk meer opbrengt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2018 door van geil --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:57   quote  deeplink  
Maakt mij geen bal uit wat jij daarvan vindt. Ik vind het anders nederig dat je meewerkt aan dat gelal. Jij noemt ze zeker godenzonen. Immers je verheerlijkt hen....

Wanneer ze van ons winnen zijn ze beter, maar bij het eerste fluitsignaal hoort het nog gewoon 0 - 0 te zijn...

van geil
 van geil - vrijdag 26 oktober 2018 - 23:58   quote  deeplink  
Ik ga poffertjes eten.
Fart
 Fart - zaterdag 27 oktober 2018 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2018 - 23:57 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maakt mij geen bak uit wat jij daarvan vindt. Ik vind het anders nederig dat je meewerkt aan dat gelal. Jij noemt ze zeker godenzonen. Immers je verheerlijkt hen....

Wanneer ze van ons winnen zijn ze beter, maar bij het eerste fluitsignaal hoort het nog gewoon 0 - 0 te zijn...
Voor iemand die het geen bak uitmaakt wat een ander ervan van vindt maak je in bovenstaande reactie ranzige opmerkingen.
Stink neus dat je dr rond loopt met je godenzonen ... Tfoe
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 27 oktober 2018 - 00:00   quote  deeplink  
Eet smakelijk
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 27 oktober 2018 - 00:06   quote  deeplink  
Klopt, sorry. Maar wel mooi om te zien dat zoiets je te ver gaat. Vind het al erg genoeg dat velen meedoen aan dat arrogante gedrag van dat "ei-volk". Zij zijn van hun eigen al arrogant. Moet je ze ook nog naar de mond gaan praten....
Fart
 Fart - zaterdag 27 oktober 2018 - 00:07   quote  deeplink  
Cheers Arie, maar heb dr geen zin meer in.
We zullen het zien zondag.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 27 oktober 2018 - 00:14   quote  deeplink  
0-2
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 oktober 2018 - 00:40   quote  deeplink  
Realisme is dat we de 3e begroting hebben en alle bespiegelingen dat we sportief veeeeel beter hadden kunnen staan complete crap is.
Realisme is ook dat die achterstand al decennia geleden is ontstaan.
Realisme is tenslotte dat we minder kansrijk zijn, zondag.
Als het maar met opgeheven hoofd is. Kortom, met goed voetbal en mes tussen de tanden.
Da's al heel wat.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2018 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2018 - 23:55 schreef van geil het volgende:

[..]

Je moet het nog eens lezen, er is juist een vermogen gestoken in niets toevoegende spelers .
Schulden afgelost , hilarisch , we hebben een berg schuld opgebouwd inmiddels weer .
Zullen we het nog maar niet hebben over de selectie die werkelijk geen ruk meer opbrengt.
Maar voor dat ‘vermogen’ hadden we ook een blind en een Tadic kunnen halen.
Maar dan wel zonder t salaris. Waren we er ook niet.
Milo
 Milo - zaterdag 27 oktober 2018 - 10:16   quote  deeplink  
020 draait lekker en hebben het beste elftal sinds jaren. Maar aan het einde van de rit staan ze met legen handen. Geen kampioen, geen beker en zeker geen europese prijs. Ik maak er niet druk om. Ik lach alleen maar.....
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 27 oktober 2018 - 10:49   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, St. Juste, Botteghin, Van der Heijden, Malacia, Berghuis, Clasie, Toornstra, Vilhena, Jørgensen, Van Persie.

Volgens het AD.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2018 - 11:07   quote  deeplink  
4-4-2 dan dus.
van geil
 van geil - zaterdag 27 oktober 2018 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2018 - 08:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar voor dat ‘vermogen’ hadden we ook een blind en een Tadic kunnen halen.
Maar dan wel zonder t salaris. Waren we er ook niet.
Als we niets eens proberen om aan te sluiten , wat dus gebeurt is, dan zul je dat nooit weten.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 oktober 2018 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2018 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:
4-4-2 dan dus.
Tegenhouden en proberen te counteren dus...
van geil
 van geil - zaterdag 27 oktober 2018 - 11:52   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=408877&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
van geil
 van geil - zaterdag 27 oktober 2018 - 11:52   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 oktober 2018 - 12:03   quote  deeplink  
Vind t al jaren gewoon een wedstrijd die je nooit wint.
ar
 ar - zaterdag 27 oktober 2018 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2018 - 23:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Realisme? Jullie gooien de handdoek al voor de aftrap. Dat is realisme.
Deze moet je gewoon incalculeren als zijnde puntverlies, is niks ergs aan. Net zoals PSV dat heeft als het naar ons komt. Ik heb er ook geen zin meer in om mij erover op te winden. Dus gewoon realiteit. Als ze maar wel strijd leveren en niet met pap in de benen dat veld betreden.
ar
 ar - zaterdag 27 oktober 2018 - 12:42   quote  deeplink  
Onana waarschijnlijk afwezig.
Mócht je bij de goal van hullie komen, is dat gunstig nieuws.
van geil
 van geil - zaterdag 27 oktober 2018 - 12:45   quote  deeplink  
Dan van 7-1 naar 7-7

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 28 oktober 2018, 14:30 uur)

0.0065920