BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 oktober 2018 - 11:27   quote  deeplink  
Maar los natuurlijk van alle geouwetyfushoer, hebben Leon en Renato wel een punt he. De meesten hier, waaronder ik zelf, zien gewoon niets positief meer in wat we nu zien bij Feyenoord. Dat kan bijna ook niet, als je ziet hoe Feyenoord de laatste jaren door de kenners bestempeld wordt en ook wat je zelf constateert: Het is voor het tweede jaar op rij, niet om aan te gluren. Een wedstrijd is nog geen 30 seconden oud of Berghuis speelt een bal terug op zakhoogte, dwars door t midden, Vilhena wandelt als een blinde 500km met de bal om m te verliezen, Toornstra loopt volledig aan de verkeerde kant, St Juste laat de bal van zijn voet springen of loopt Berghuis in de weg, Malacia dekt aan de verkeerde kant, Clasie doet vijf minuten over een pass, terug, Berghuis en van Persie proberen het wereldrecord elkaar in de hol kruipen te verbeteren of Larsson die vijf minuten lang de tegenstander probeert voorbij te spelen, de bal verliest en weigert mee te verdedigen.

Het is allemaal een herhaling van zetten, met het gevolg hier dat bijvoorbeeld Henk en van geil hier met zijn tweeën gaan uitvechten of dit nu het probleem is van Gio of van Geel en vervolgens elkaar maar gaan beschimpen.

T is eigenlijk gewoon te treurig voor woorden en er hier over te blijven zeiken, lucht wel op, maar maakt t niet beter. Er zal echt bij Feyenoord iets moeten gebeuren, want anders gebeurt er hier ook niets. We hebben dit al jaren geleden meegemaakt, toen waren we nog zuurder, maar hadden we nog hoop dat t goedkwam, want zo diep konden we toch niet blijven zinken. En nu, nu omdat we niet weten wat er gebeurt, we niet weten welke keuzes die Feyenoord nu maakt voor gevolgen hebben voor de lange termijn en we vooral in t nu zien dat we steeds dieper wegzakken, we vooral bang zijn dat we weer dat zelfde dal in zakken als waar we net uit waren. Of misschien nog wel dieper en terug naar de jaren 80.

Maar goed, ik hou me vast aan voor dat t beter wordt, t vaak eerst heel erg slecht moet worden, laat dat dan dit maar zijn, het hele slechte. Dan komt t misschien wel goed, maar dat er wat veranderen moet is duidelijk en het enige waar we van mening in verschillen, is waarschijnlijk de prioriteitstelling, wat moet eerst en wat kan later.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2018 door Stylzz --
tomson
 tomson - maandag 29 oktober 2018 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2018 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
Maar los natuurlijk van alle geouwetyfushoer, hebben Leon en Renato wel een punt he. De meesten hier, waaronder ik zelf, zien gewoon niets positief meer in wat we nu zien bij Feyenoord. Dat kan bijna ook niet, als je ziet hoe Feyenoord de laatste jaren door de kenners bestempeld wordt en ook wat je zelf constateert: Het is voor het tweede jaar op rij, niet om aan te gluren. Een wedstrijd is nog geen 30 seconden oud of Berghuis speelt een bal terug op zakhoogte, dwars door t midden, Vilhena wandelt als een blinde 500km met de bal om m te verliezen, Toornstra loopt volledig aan de verkeerde kant, St Juste laat de bal van zijn voet springen of loopt Berghuis in de weg, Malacia dekt aan de verkeerde kant, Clasie doet vijf minuten over een pass, terug, Berghuis en van Persie proberen het wereldrecord elkaar in de hol kruipen te verbeteren of Larsson die vijf minuten lang de tegenstander probeert voorbij te spelen, de bal verliest en weigert mee te verdedigen.

Het is allemaal een herhaling van zetten, met het gevolg hier dat bijvoorbeeld Henk en van geil hier met zijn tweeën gaan uitvechten of dit nu het probleem is van Gio of van Geel en vervolgens elkaar maar gaan beschimpen.

T is eigenlijk gewoon te treurig voor woorden en er hier over te blijven zeiken, lucht wel op, maar maakt t niet beter. Er zal echt bij Feyenoord iets moeten gebeuren, want anders gebeurt er hier ook niets. We hebben dit al jaren geleden meegemaakt, toen waren we nog zuurder, maar hadden we nog hoop dat t goedkwam, want zo diep konden we toch niet blijven zinken. En nu, nu omdat we niet weten wat er gebeurt, we niet weten welke keuzes die Feyenoord nu maakt voor gevolgen hebben voor de lange termijn en we vooral in t nu zien dat we steeds dieper wegzakken, we vooral bang zijn dat we weer dat zelfde dal in zakken als waar we net uit waren. Of misschien nog wel dieper en terug naar de jaren 80.

Maar goed, ik hou me vast aan voor dat t beter wordt, t vaak eerst heel erg slecht moet worden, laat dat dan dit maar zijn, het hele slechte. Dan komt t misschien wel goed, maar dat er wat veranderen moet is duidelijk en het enige waar we van mening in verschillen, is waarschijnlijk de prioriteitstelling, wat moet eerst en wat kan later.
Goeie post
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 29 oktober 2018 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2018 - 15:43 schreef RenatoBos het volgende:
Bij deze ook mijn officiële afscheid..
Jammer, ik vond/vind jouw teksten altijd interessant en leuk om te lezen. Misschien nog eens een nachtje over slapen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2018 door Leonidas1 --
nr 10
 nr 10 - maandag 29 oktober 2018 - 19:10   quote  deeplink  
Goh, toch wel een vooruitziende blik gehad.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 29 oktober 2018 - 19:26   quote  deeplink  
do weten we meer na de bekerwedstrijd als dat slecht afloopt dan zal er zeker toch wel iets gaan veranderen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 oktober 2018 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2018 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
Maar los natuurlijk van alle geouwetyfushoer....
Helder betoog Stylzz.
Maar wil toch even zeggen dat ik nooit negatief naar de club kijk/heb gekeken.
Feyenoord 3e en meer is het niet, we hebben die rijkdom van 45 jaar terug alweer lang achter ons gelaten. We zijn voorbij gestreefd.

Ik vind het ziek als Feyenoorders weggejaagd moeten worden want zouden de club zogenaamd naar de afgrond hebben geholpen. Gio weg via de voordeur, Geel ook.
Maar zelf niets riepen over de aankoop van die spelers toen-, en nu bleren dat er verkeerd is ingekocht.
Het gelijk achteraf halen. Het gelijk hebben is sowieso heel belangrijk geworden hier. Jammer.
Dat vind ik nou negatief.

En dan nog een denkfout: zeggen dat 3e plaats realistisch is wil niet zeggen dat je tevreden bent.

De club blijft mijn club. En ik beleef 'm zoals ik dat wil.
En als iemand daar een probleem mee heeft: stel een vraag of zwijg.
van geil
 van geil - dinsdag 30 oktober 2018 - 18:35   quote  deeplink  
Pontius Pilatus
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 oktober 2018 - 18:56   quote  deeplink  
Barabas vrij
van geil
 van geil - dinsdag 30 oktober 2018 - 19:09   quote  deeplink  
Hahahaha
ar
 ar - dinsdag 30 oktober 2018 - 19:10   quote  deeplink  
Mooi stuk ZZ.

En ieder wilt het allerbeste voor de club.
En wat Sphenk zegt, iedereen beleeft en uit zich op zijn manier. En dat mag want we zijn allemaal mensen.
MMM
 MMM - donderdag 01 november 2018 - 16:37   quote  deeplink  
Sterk stuk van Stylzz inderdaad!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ....

0.0073108