|
|
MMM
|
|
|
Tweede ronde KNVB Beker: Feyenoord - ADO Den Haag (donderdag 1 november 2018, 20:45 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 1 november 2018, 20:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Kamphuis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het zal wel 7-1 worden met sprankelend veldspel en legendarische doelpunten. Dat doen we meestal als we iets te bewijzen hebben, na een wedstrijd zoals afgelopen weekend. Maar daarna wordt het weer kut, daar kan je de klok op gelijk zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-1. En de eerste 10 minuten het beste van het spel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dit ook gejank ?(onzin) Of zeer inhoudelijk ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien een wedstrijd voor Ayoub? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inhoudelijk, als je de trainer er op naleest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Duidelijk, dan vind ik persoonlijk het een beetje gejank, maar dat mag best. Ik verwacht een simpele overwinning |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
we gaan het zien ik vrees het ergste ,een hoop onrust als het misgaat dat denk ik.!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verwacht sowieso gemor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee.
Vermeer, Nieuwkoop, Botteghin, van der Heijden, Verdonk; Clasie, Vilhena, van Persie; Berghuis, Jorgensen, Larsson
van Persie mits helemaal fit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 - 08:41 schreef MMM het volgende:[..] Nee. Vermeer, Nieuwkoop, Botteghin, van der Heijden, Verdonk; Clasie, Vilhena, van Persie; Berghuis, Jorgensen, Larsson van Persie mits helemaal fit. Ach ja natuurlijk, domme vraag ook.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ruik weer kansen om de beker te winnen . Even winnen van ADO, gunstig loten, en de prijs is bijna binnen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 - 20:58 schreef van geil het volgende:Ik ruik weer kansen om de beker te winnen . Even winnen van ADO, gunstig loten, en de prijs is bijna binnen. en dan weer zeggen dat we een prijs hebben gewonnen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Twee prijzen, zelfs... :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Matchday, vanavond naar de Kuip maar zo voelt het niet eens.. Normale sta je 's ochtends al op met spanning en plezier om te gaan.
Naja we zien wel hoe het verloopt vanavond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt een mooie avond MMM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: :0 Ik verwacht n mooi potje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 - 08:41 schreef MMM het volgende:[..] Nee. Vermeer, Nieuwkoop, Botteghin, van der Heijden, Verdonk; Clasie, Vilhena, van Persie; Berghuis, Jorgensen, Larsson van Persie mits helemaal fit. Heeeee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veelzeggend hoe leeg het stadion is ondanks toegang voor sk-houders.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zal dr ook mee te maken hebben dat het vandaag tyfus druk was in de spits |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beugelsdijk met licht rose schoentjes |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nou Jorgensen toch , das nummer 2 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat Jorgensen t helemaal kwijt is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat schandalig verdedigd weer he |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vilhena. Groeibriljantje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3de kans al we krijgen meer kansen dan PSV , alleen die scoren bijna 2 keer zoveel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz