|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Valt mee zo te zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, was aan het uitlopen he dacht ik. Gaf n signaal naar de bank, en wees naar zijn hamstring of zo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben een nieuwe Obiku :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb een heerlijk potje gezien, redelijk goed , behoudens een minuutje of 15/20. Volgens de commentator slechts een puntje minder als in het kampioensjaar . Gewoon knap in mijn ogen. Gefeliciteerd mannen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zakelijk gedaan. De wil is er weer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hilarisch interview Larsson :))) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: En weer 2 goals en 1 assist. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
"it was a great goal from them, but niks aan de hand.. :))) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heerlijk. Hier hopen we met z'n allen op. En wat ik eerder zei, hij kan het wel! |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Was gewoon een prima potje! Goed positiespel gezien hoor. Van Beek en Ayoub veraste me nog t meeste. Clasie ook steeds beter, van Persie ff iets minder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima gespeeld en 3 punten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond Verdonk eigenlijk ook niet zo slecht...is wat minder druistig dan Malacia.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet fysiek nog grote stappen gaan maken als verdediger. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beek, Larsson en Clasie lieten het toch weer zien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, maar is rustig aan de bal en ziet de vrije man. Is jong en moet zich verder ontwikkelen (fysiek). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vond je dat echt? Vond ik bij far echt de zwakste gisteren, viel uit de toon. In aanvallend opzicht heb je er ook niets aan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, als invaller vind ik dat hij het redelijk doet. Het valt mij mee. In het begin dacht ik dat hij totaal niet kon aanhaken. Daarmee zeg ik niet dat hij Malacia direct uit de basis speelt...Het lijkt er zelfs op dat Larsson beter rendeert met Verdonk dan met Malacia. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Larsson is los en heeft verders weinig te maken met wie er achter m speelt omdat al zijn goals uit individuele acties kwamen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 december 2018 - 13:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Larsson is los en heeft verders weinig te maken met wie er achter m speelt omdat al zijn goals uit individuele acties kwamen. Ik heb het niet alleen over zijn goals, maar over zijn spel in het algemeen. Hij heeft wat meer ruimte als Verdonk speelt. Daarnaast timed Verdonk wat beter met de inspeel pass. Beetje hetzelfde met Berghuis en Juste/Nieuwkoop. Toch zie ik liever Malacia op het veld..het is in ieder geval prettig dat er redelijke vervanging op de bank zit. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Uitstekend gespeeld tegen VVV en dit moet Feyenoord gewoon elke week laten zien. Niet dat achteruitvoetballen maar aanvallen en vechtlust, passie en strijd tonen. Geen woorden maar daden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908