|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia en Vilhena hebben dezelfde trainingen gehad voor afstandschoten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Tapia. Echt. Wat. Een. Verschrikking. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2018 - 18:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Helemaal mee eens ,en zo zie je maar dat Clasie halen niet zo verkeerd was wat sommige niks vonden hahaha Probleem is alleen dat diezelfde Clasie ook al 11 van zulke wedstrijden speelde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk voor het uit vak, en verdiend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
30 tot 50 euro entree mensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dik verdiende overwinning voor Fortuna. Vanaf minuut één de baas op t veld en op de tribune. De Feyenoord academie afgedroogd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
V Beek werd drie keer gedold in een halve meter, kolderieke wedstrijd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Fucking schande, dit hoor je gewoon met 6-0 te winnen met paralympische spelers. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Larsson zo ongeveer de enige die in de buurt van een voldoende komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haps, St. Juste, Toornstra, Jorgensen, Persie....Tis teveel.
en tegen Utrecht winnen we dus weer. |
|
|
|
|
jansen1111
|
|
|
Dik maar dan ook echt dik verdiend! Als er geen inzet is is er NIKS meer van over |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ook alleen de eerste 60/70 minuten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal dezelfde soort voetballers die uit stilstand om de bal vragen en dan de actie in willen Daar was gewoon nul ruimte voor, in dit walking football tempo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Oei wordt Gio straks natuurlijk best wel een beetje boos in de kleedkamer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die treft weinig blaam vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2018 - 18:34 schreef Stylzz het volgende:Dik verdiende overwinning voor Fortuna. Vanaf minuut één de baas op t veld en op de tribune. De Feyenoord academie afgedroogd Feit.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oneens. Zijn opstelling zijn tactiek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio heeft het zo moeilijk. Trots. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kloof jeugd / basis is ook gewoon een stap te ver. Dat moet je wel echt bijzondere kwaliteiten hebben . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Teveel blessures, en idd....Utrecht in het vizier... |
|
|
|
|
Fc Grolsch
|
|
|
Wat een trieste pleuris ploeg is dit zeg geen woorden voor maarja wel 8 uit de eigen opleiding zegt genoeg dunkt me |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je speelt de eerste 45 min met 10 man......daarna met 9.... Fortuna beter, slimmer, efficiënter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De wens is de vader van de gedachte. Met deze formatie ga je tegen dit Utrecht gewoon voor gaas. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt weer zo Feyenoord dit, de tering stelletje klootviolen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Gio is zo gek nog niet met zijn vaste 11 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, vooral als je blessures hebt en de rest van de bank (lees ook jeugd)geen minuten laat maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar hoort een 2de elftal voor te zijn, geen 1e. De beste 11 dienen daar te spelen. Het is geen speeltuin |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 16 december 2018 - 18:54 schreef van geil het volgende:Daar hoort een 2de elftal voor te zijn, geen 1e. De beste 11 dienen daar te spelen. Het is geen speeltuin Winnen doe je met je selectie en niet met je eerste 11.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zeer teleurgesteld achter een biertje. Inzet kut, weer kut, Gio zeer kut,voetbal kut,, vanavond geen ... thuis. Ach donderdag zit ik er weer te kijken nar Vente ook kut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Vente zijn kans gehad heeft |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis en het van Persie hadden trouwens ook moeten scoren... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te makkelijk, vandaag, met 6 blessures. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia naar de uitgang, Vente terug naar 2e plan. |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Jammer dat de jeugd verneukt wordt door Gio!! Snel oprotten met deze waardeloze trainer!! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Gio krijgt er gewoon helemaal geen voetbal erin … dan heb je voor mij afgedaan als trainer ! Roep ik al jaren en Feyenoord blijft maar door hobbelen met zo'n waardeloos figuur. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Een grote wanprestatie vandaag en een grove schande. Dat kan alleen maar bij Feyenoord. Tegen PSV winnen en tegen Fortuna (voorgaande jaren o.a. VVV, NAC, Go Ahead Eagles) compleet laten afweten. Ook de gedachte dat Ajax en PSV punten laten liggen vind ik zeer naief want tot nu toe rollen zij dit soort teams op. Feyenoord is kampioen geworden met Kuijt en Elia. Ik vind het mooi geweest met van Bronckhorst en van Geel want die zijn over de datum. Tijd voor een nieuwe trainer en technisch directeur. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
De moraal van het verhaal: Feyenoord is kampioenkandidaat als alle 11 de basisspelers 100% fit zijn, maar degradatiekandidaat als er meerdere geblesseerd zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik weet dat deze opmerking niet gewaardeerd word door bijv Renato maar.. Ik heb kaarten voor donderdag en er echt totaal geen zin in. Misschien is donderdag verliezen op de lange termijn wel winst.
Tijd voor de grotr schoonmaak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord is gewoon 3e plaats waardig. Geblesseerden of niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moet zeggen dat fortuna ook best goed speelde.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tactisch slim. Wij niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede voorhoede , die maakten er al 29. En snel direct spel op het middenveld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis veel fysiek .. Beetje mannen tegen jochies. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je verliest van Utrecht, direct de bezem er door heen Tapia, ayoub,Vente,Clasie exit V Geel nog een kans geven, Gio exit. En dan gaan bouwen Koczan, Burger, Swart, Rvp jongens aan de hand meenemen. Man man wat voel ik mijzelf in mijn zak gescheten... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Geel nog een kans geven?
Lekker man |
|
|