|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tonny speelt weer geweldig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het geluk is met de dommen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De ambulances rijden af en aan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefeliciteerd mannen , een 5-0 wedstrijd , met 1-0 over de streep trekken. Dat is zo Feyenoord. Genoten van Vilhena en Jan Arie ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En nu Ajax loten uiteraard ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als het in De Kuip is, prima! ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 tegen AZ. En er dan uitvliegen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
mooi, naar de volgende ronde. leuk sinesterra te zien spelen, was niet onaardig en lekker fris nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vilhena prima, ook goed voor de transferwaarde lekker blijven scoren. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die vond ik echt verschrikkelijk slecht. Alles uit stilstand. Weinig voetbalintelligentie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leek nergens op, gaf hem een 5,5 uit medelijden voor een nieuweling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hadden de wedstrijd eerder moeten beslissen, bleef lang spannend.
Ik moet wel zeggen dat ik niet heel uitbundig blij kan zijn met deze overwinning omdat de competitie alweer uitgelopen is op een fiasco. Beker kan niet elk seizoen redden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond Verdonk prima spelen. Speelde Kerk uit de wedstrijd, terwijl die de laatste tijd goed in vorm was. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: komt tekort schijnt in het tweede ook niet best te doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mogge , opluchting hier. Was voor de wedstrijd er zeker niet gerust op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Utrecht succes tegen 020, dan staan we weer op 5 puntjes toch....... meoeten we wel effe winnen in den Haag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op naar Ado Het Real achter de duinen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De beker kunnen we wel op ons buik schrijven nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ - Vitesse Ajax - Heerenveen Twente - Willem 2 Feyenoord - Barcelona van Limburg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mooi. De kans om die zeperd even flink recht te zetten.. Heerlijk allemaal gefrustreerde feyenoordhaters aan het jammeren dat we weer thuis hebben geloot :D |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Halve finales : Vitesse - Heerenveen Feyenoord - Willem 2 ( uiteraard weer thuis, om te zieken)
Finale : Feyenoord - Heerenveen, gewoon omdat het kan ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fortuna maakt nu geen kans meer, als je nu nog onderschat dan begrijp ik het niet meer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
23,50 voor een kaartje tegen Fortuna. Belachelijk.
Beter eens wat terug doen aan de supporters voor weer een rampseizoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahaha maar dan krijg je wel topsport |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2019 - 18:14 schreef MMM het volgende:23,50 voor een kaartje tegen Fortuna. Belachelijk. Beter eens wat terug doen aan de supporters voor weer een rampseizoen Is toch niet duur? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2019 - 18:14 schreef MMM het volgende:23,50 voor een kaartje tegen Fortuna. Belachelijk. Beter eens wat terug doen aan de supporters voor weer een rampseizoen Gulden of Euries? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor een potje tegen Fortuna?
Je mag je supporters ook weleens wat terug doen |
|
|
|
|
Koosgordelroos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien ligt t aan mijn referentiekader |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor een los kaartje zeker niet duur,maar ik denk dat MMM doelt op de mensen die er altijd zitten. Want die mensen kunnen de kaartjes kopen voor die prijs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kaartje BB tegen de Graafschap is 44,00. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kaartje BB tegen de Graafschap is 44,00. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2019 - 20:40 schreef van geil het volgende:Voor een los kaartje zeker niet duur,maar ik denk dat MMM doelt op de mensen die er altijd zitten. Want die mensen kunnen de kaartjes kopen voor die prijs. Dan is t toch nog steeds niet duur? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kan ik niet zo goed over oordelen , ik kan me voorstellen dat als je altijd gaat , dat het er best inhakt, er komt nog veel bij he. Drankje, hapje , vervoer, parkeren . Misschien aanhang , kids etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja weet ik, ik ben voor een kaartje meestal twee keer co veel kwijt Vandaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door Stylzz -- |
|
|
|