|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 23:19 schreef MMM het volgende:Paar seizoenen terug werd je kwaad en was je hele zondag verpest. Als ik dan nu spelers als Tapia zie spelen moet ik er alleen maar om lachen eigenlijk. Het gaat de komende jaren niks meer worden, zo realistisch moet je zijn. Gelukkig had ik dat al in de voorbereiding , berusting. Het wordt nu oogsten wat v Geel gepresteerd heeft . Laat hem daar ook maar zelf voor bloeden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 23:19 schreef MMM het volgende:Paar seizoenen terug werd je kwaad en was je hele zondag verpest. Als ik dan nu spelers als Tapia zie spelen moet ik er alleen maar om lachen eigenlijk. Het gaat de komende jaren niks meer worden, zo realistisch moet je zijn. Dat is maar net hoe je bekijkt. Geloof je nou werkelijk dat we met twee bovengemiddeld dure en sterke spelers het gat met 020 en 040 zouden hbben kunnen dichten? Dan nog is je financiële slagkracht te dun om structureel om prijzen te spelen.
Al 3 decennia lopen we achter, realisme is nodig om te weten dat elke prijs meegenomen is. Hèt nieuwe stadion is de enige reddingsboei, op termijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 22:36 schreef van geil het volgende:Dat is toch een normale reactie , ik heb vroeger ook personeel gehad die werkelijk 5 jaar zeiden , ik kan veel beter hoor , dan knipoog je, lach een keer vriendelijk , en denk, tja ik moet er maar mee doen. Aha toevallig zo'n gevalletje aan de hand waar ik aan de zijlijn staat. Manager zit hier gigantisch fout (vergelijkt appels met peren) personeel kan beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo lang deze situatie zo blijft zullen we t nooit weten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk is het al 10 jaar zo.. Winnen van de grotere en verliezen van de kleintjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens Immers waren spelers van Feyenoord met meer rem erop aan het spelen, gisteren. Focus op beker en heel blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al 30 jaar , het probleem zit veel dieper. Veel te weinig voetbal in alle geledingen , veel te weinig voetbal aantrekken . Afzetten tegen vaardige spelers, want die werken niet hard genoeg, en ga zo maar door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Goedemorgen , ik ook vrijwel nooit, en ook nu weer niet. Veel te simpel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was kut maar jongens wat een slecht kunstgras veld , gewoon duidelijk wil je in de eredivisie voetballen dan echt gras of oprotten. Heracles als je voor ten cate kiest dan kc comp , Excelsior heel klein veld en kunstgras toedeloe,VVV dat is helemaal schandalig, ADO veld gemaakt van kunstkerstboom materiaal, je ziet spelers inhouden ook de jongeren die het gewend moeten zijn. Geen excuus maar zelfs hier doet de knvb niets aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je wilt dus verzorgd voetbal spelen van achteruit . Daar staan Verdonk Jan Arie v Beek en Nieuwkoop , helaas twee kunnen dat niet , dat is 1 teveel middenveld Vilhena Tapia Toornstra , helaas 3 spelers kunnen dat niet, das is 3 teveel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha die laatste zin van Willem.. Wel eens overigens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2018 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voetbal moet prioriteit een zijn, daar heeft hij gelijk in. Dus gelijk maar 2/3de van de selectie in de verkoop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens geile
Hoe was de film? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Grappig , vermakelijk , niet echt een topfilm, maar gewoon 10 keer beter te verteren dan de gemiddelde voetbalwedstrijd zeg maar :) Je gaat in ieder geval lachend naar buiten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat is maar net hoe je bekijkt. Geloof je nou werkelijk dat we met twee bovengemiddeld dure en sterke spelers het gat met 020 en 040 zouden hbben kunnen dichten? Dan nog is je financiële slagkracht te dun om structureel om prijzen te spelen. Al 3 decennia lopen we achter, realisme is nodig om te weten dat elke prijs meegenomen is. Hèt nieuwe stadion is de enige reddingsboei, op termijn. Als er na het kampioenschap goed beleid gevoerd was waarbij de tientallen miljoenen goed geïnvesteerd waren, hadden we er dichterbij gezeten. Kijk naar 020 die een Sanchez voor weinig oppikt, een PSV met Lozano/Gutierez. Dit in combinatie met het toetreden van de voetbalpiramide waarbij het 2e elftal een normaal aantal wedstrijden speelt op niveau.
Feyenoord heeft na het kampioenschap alles vergooid, we zijn niks opgeschoten. Het is alleen maar slechter geworden. Eigenlijk zitten we weer in de periode zoals Koeman begon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk zelfs slechter dan dat , er is nog steeds geen oplossing voor een 2de elftal, dat gaat enorm veel tijd kosten om die kloof ooit nog te dichten. Verder was er toen veel goodwill van supporters, en kon het eigenlijk alleen maar beter gaan. Die goodwill lijkt voor een groot deel verdwenen, en als je de selectie analyseert , dan zie je dat het de komende jaren alleen maar slechter zal worden. En , er moet nog heel veel afbetaald , en binnengehaald worden voor het stadion. We beginnen met een berg schuld , nog voor dat de bouw gaat starten . En hoe denk je dat stadion met zo'n selectie vol te krijgen ? Ik houd mijn hart vast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar dan zijn we weer 4 jaar verder.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 december 2018 - 23:12 schreef van geil het volgende:[..] Ik zit er wel eens naast ja, jij altijd overigens. Laten we het hier maar bij houden, ik vind eigenlijk dat je al tijden weinig zinnigs zegt. Ik wens jou en Henkert voor 2019 weer veel gezamelijke wijsheid, liefde en wederzijds begrip toe. Want jullie zijn een heerlijk stel samen en ik moet er niet aan denken al het leesvoer dat jullie op deze wijze produceren ooit te moeten missen.. *pakt een zakdoekje* |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|