BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 25 december 2018 - 10:37   quote  deeplink  
De feestdagen zijn begonnen. Tijd voor bezinning. Hoe gaan we verder met Feyenoord? Ik deel my two cents...
Ik denk dat het tijd is voor de grote schoonmaak. Ten eerste v Geel en Gio, zij moeten einde seizoen vertrekken door de voordeur.
Daarnaast moet de selectie compleet op de schop. Uitgangspunt is jeugd....jeugd....jeugd met daarbij op een 4-tal plekken ervaring. Geld voor top aankopen is er niet. Jongens als Vente, Burger, Geertruida, Kokcu etc doorstromen, Vilhena een nieuw contract aanbieden en aanvoerder maken. Afscheid nemen van o.a.:
- Tapia
- Botje
- Arie
- Toornstra
- Jorgensen
- Nieuwkoop
- Persie
- Clasie
- Ayoub

3-4 goed gescoute aankopen doen en gaan bouwen aan een nieuw elftal. De eerst 2-3 jaar concentreren op het linker rijtje. Trainer aanstellen met duidelijk herkenbaar, aanvallend spelsysteem, die stevig optreedt naar de jeugdige spelers. TD met internationaal netwerk.
Niet doorkloten met de aankoop van allerlei leuke eredivisie spelertjes, als je niet weet in wat voor systeem ze moeten voetballen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 december 2018 - 14:33   quote  deeplink  
Niks, t wordt gewoon kut
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 25 december 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 14:33 schreef Stylzz het volgende:
Niks, t wordt gewoon kut
Ligt er aan wat voor een kut ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 december 2018 - 16:45   quote  deeplink  
Waarschijnlijk een die niemand wil
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 december 2018 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 14:33 schreef Stylzz het volgende:
Niks, t wordt gewoon kut
En anders is het wel klote
VVout
 VVout - dinsdag 25 december 2018 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 16:45 schreef Stylzz het volgende:
Waarschijnlijk een die niemand wil
Wie dat kan bekijken zonder lichtjes te slikken, vind ik een ijskonijn.

https://youtu.be/bQcT0_VqS7I
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 december 2018 - 18:50   quote  deeplink  
Dafuq..
VVout
 VVout - dinsdag 25 december 2018 - 21:21   quote  deeplink  
Erg hè, maar wou me ff informeren voordat ik hem in een gefabriceerde pruim prik.
van geil
 van geil - dinsdag 25 december 2018 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 21:21 schreef VVout het volgende:
Erg hè, maar wou me ff informeren voordat ik hem in een gefabriceerde pruim prik.
Zacht puntje rosbief, 30 seconden in de oven op 40 graden
van geil
 van geil - dinsdag 25 december 2018 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 10:37 schreef CobusIII het volgende:
De feestdagen zijn begonnen. Tijd voor bezinning. Hoe gaan we verder met Feyenoord? Ik deel my two cents...
Ik denk dat het tijd is voor de grote schoonmaak. Ten eerste v Geel en Gio, zij moeten einde seizoen vertrekken door de voordeur.
Daarnaast moet de selectie compleet op de schop. Uitgangspunt is jeugd....jeugd....jeugd met daarbij op een 4-tal plekken ervaring. Geld voor top aankopen is er niet. Jongens als Vente, Burger, Geertruida, Kokcu etc doorstromen, Vilhena een nieuw contract aanbieden en aanvoerder maken. Afscheid nemen van o.a.:
- Tapia
- Botje
- Arie
- Toornstra
- Jorgensen
- Nieuwkoop
- Persie
- Clasie
- Ayoub

3-4 goed gescoute aankopen doen en gaan bouwen aan een nieuw elftal. De eerst 2-3 jaar concentreren op het linker rijtje. Trainer aanstellen met duidelijk herkenbaar, aanvallend spelsysteem, die stevig optreedt naar de jeugdige spelers. TD met internationaal netwerk.
Niet doorkloten met de aankoop van allerlei leuke eredivisie spelertjes, als je niet weet in wat voor systeem ze moeten voetballen.
Het wordt een hels karwei om een representatief team neer te zetten.
Met de namen die jij noemt, die voor de rest logisch zijn , genereer je niet genoeg geld voor de 3/4 aankopen zoals je aangeeft .
Vermeer kan evt ook nog weg ,en v Beek maar ja ???
Communicatie wordt ook belangrijk , geen TD die op een stoeltje gaat zitten zeggen trots te zijn.
Maar gewoon , we moeten nu roeien met de riemen die we hebben , en op de jeugd gokken.
Eerlijk gezegd denk ik, dat er gewoon geforceerd door geploeterd zal worden op dezelfde voet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door van geil --
van geil
 van geil - dinsdag 25 december 2018 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 10:37 schreef CobusIII het volgende:
- Tapia
- Botje
- Arie
- Toornstra
- Jorgensen
- Nieuwkoop
- Persie
- Clasie
- Ayoub

Het wordt een hels karwei om een representatief team neer te zetten.
Met de namen die jij noemt, die voor de rest logisch zijn , genereer je niet genoeg geld voor de 3/4 aankopen zoals je aangeeft .
Vermeer kan evt ook nog weg , maar ja ???
Communicatie wordt ook belangrijk , geen TD die op een stoeltje gaat zitten zeggen trots te zijn.
Maar gewoon , we moeten nu roeien met de riemen die we hebben , en op de jeugd gokken.
Eerlijk gezegd denk ik, dat er gewoon geforceerd door geploeterd zal worden op dezelfde voet.
van geil
 van geil - dinsdag 25 december 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Verder heeft Kraay denk ik wel n punt , ?
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=413116&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
VVout
 VVout - dinsdag 25 december 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 december 2018 - 21:38 schreef van geil het volgende:

[..]

Zacht puntje rosbief, 30 seconden in de oven op 40 graden
Haha, sop sop.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 26 december 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Ik denk serieus dat Dumfries bij Feyenoord gefaald zou hebben....
Frstu
 Frstu - woensdag 26 december 2018 - 19:09   quote  deeplink  
Het draait dan ook niet om de links- of rechtsback. In principe kun je daar iedereen neerzetten. Het gaat met name om de spelers die in de aanval lopen. En op het middenveld.

Met Haps en St. Juste hebben wij spelers die een gelijk niveau of beter niveau hebben dan Dumfries en Van Drongelen. Alleen is Haps jammer genoeg vaak geblesseerd. Ik zie Dumfries als een hype. Net zoals Willems dat ooit was.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 december 2018 - 19:11   quote  deeplink  
Dumfries viel tegen ons volledig door de mand
Frstu
 Frstu - donderdag 27 december 2018 - 12:52   quote  deeplink  
Van mij hoeft het trouwens allemaal niet anders. Niet dat ik vind dat het zo goed gaat. Maar een trainer als Peter Bosz zal ook niets kunnen veranderen. Het gaat uiteindelijk om de spelers.

Feyenoord moet durven bouwen (wat CobusIII hierboven al suggereert). De lat van de prestaties op korte termijn moet omlaag. Als je aan een toekomst bouwt is dat niet zo erg.

Het streven zou moeten zijn om het positiespel beter te krijgen. En veel jeugdspelers moeten de kans krijgen. Wat dat betreft is Gio momenteel stukken beter bezig. Alhoewel dat nog veel beter kan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 december 2018 - 13:32   quote  deeplink  
Visie is eerste noodzaak. Daarop bouwen vervolg. Ik zie dat laatste niet zozeer. Daarnaast moet de trainer vorm geven aan inzet jeugd (prio) en aankopen als ervaren aanvulling cq. meerwaarde.
Feyenoord moet noodgedwongen weer kweekhuis zijn. Tis niet anders.

Ik hoop dat dominantie uitgangspunt is/blijft, met een balans van fysiek, ijzeren wil en voetballend vermogen. Europees voetbal is het doel, meer niet.
Over 4/5 jaar bijstellen.

Gio brengt nog steeds jeugd in als er door blessures vakante posities ontstaan. Komende 5 maanden moet hij jeugd meer ruimte geven en voorsorteren op nieuwe selectiebeleid. We worden 3e, dus het kan.
MMM
 MMM - donderdag 27 december 2018 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 12:52 schreef Frstu het volgende:
Van mij hoeft het trouwens allemaal niet anders. Niet dat ik vind dat het zo goed gaat. Maar een trainer als Peter Bosz zal ook niets kunnen veranderen. Het gaat uiteindelijk om de spelers.

Feyenoord moet durven bouwen (wat CobusIII hierboven al suggereert). De lat van de prestaties op korte termijn moet omlaag. Als je aan een toekomst bouwt is dat niet zo erg.

Het streven zou moeten zijn om het positiespel beter te krijgen. En veel jeugdspelers moeten de kans krijgen. Wat dat betreft is Gio momenteel stukken beter bezig. Alhoewel dat nog veel beter kan.
Bel even een Arsenal supporter over je 1e alinea. Kijken of die er ook zo over denken.
van geil
 van geil - donderdag 27 december 2018 - 13:37   quote  deeplink  
https://sport.infonu.nl/kampioenschappen/181993-eredivisie-2017-2018-plaatsing-europees-voetbal.html
2018/2019 staat er ook bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door van geil --
Frstu
 Frstu - donderdag 27 december 2018 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 13:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Bel even een Arsenal supporter over je 1e alinea. Kijken of die er ook zo over denken.
De situatie van Arsenal is natuurlijk totaal anders. Arsenal weigert mee te doen in het financiële geweld van de andere clubs uit de Premier League. Dat is een principekwestie. Ik denk dat zij ook de portemonnee heus wel kunnen trekken (en ergens wat oliegeld vandaan kunnen halen). Maar vanuit principe doen ze dat niet. Dat vind ik sympathiek, maar het is niet waar ik op doel.

De situatie bij Feyenoord is anders:

Feyenoord heeft een (financiële) achterstand! (Die nog groter wordt als straks Van Persie gaat stoppen.) En oliegeld (of aardgasgeld) ligt niet voor het oprapen voor onze club. Daar is Nederlandse competitie niet groot genoeg voor.

Dus we kunnen nu twee uiterste wegen inslaan:

1) We gaan met geld smijten. En hopen dat er wat toevalstreffers komen. Onze club echter al jaren volgende, denk ik dat niet tot veel succes zal leiden.

2) We gaan door met brengen van talenten. Dat en de samenwerking met de vrienden van Feyenoord heeft ons eerder vanuit de financiële afgrond omhoog gebracht. (Transfersommen van spelers als Martins Indi, Clasie, De Vrij, Kongolo, Karsdorp hebben ons gered.)

Waarschijnlijk zal het een combinatie van de twee worden. Daarbij moet je echt alleen spelers kopen die goed genoeg zijn. Liever één goede dan zes middelmatige spelers. Die middelmaat kunnen we vervangen door jeugdspelers. En de afgelopen jaren hebben we gewoonweg te veel middelmaat binnengehaald.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 december 2018 - 16:53   quote  deeplink  
El,kayati van ado kopen, heb je meer dreiging voorin,haps behouden , Malacia omscholen tot linksvoor,
en dan verkopen van: vente, Ayub, Vermeer,Tapia,Botteghin,
Clasie terug naar Engeland,Brian Linsen kopen en dan gaan bouwen aan een beter gebalanceerd team met het echt inpassen van jeugd spelers.
Frstu
 Frstu - donderdag 27 december 2018 - 17:16   quote  deeplink  
El Khayati is al bijna 30 en niet van het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven. Op dit seizoen na scoort hij nauwelijks. Ik zou dan liever Vincent Janssen huren en ondertussen Bannis klaarstomen.

Bryan Linssen is ook al 28. Hij heeft dit seizoen ook nauwelijks gescoord.

De spelers die jij noemt zijn van het niveau Michiel Kramer.
kenny
 kenny - donderdag 27 december 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 17:16 schreef Frstu het volgende:
El Khayati is al bijna 30 en niet van het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven. Op dit seizoen na scoort hij nauwelijks. Ik zou dan liever Vincent Janssen huren en ondertussen Bannis klaarstomen.

Bryan Linssen is ook al 28. Hij heeft dit seizoen ook nauwelijks gescoord.

De spelers die jij noemt zijn van het niveau Michiel Kramer.
ben ik helemaal mee eens , hebben we of eigenlijk beter gezegd v geel zich al niet genoeg belachelijk gemaakt met speler die het leuk doen in de middemoot maar ongeschikt zijn voor de top
van geil
 van geil - donderdag 27 december 2018 - 19:23   quote  deeplink  
Pelle belle
Ikke nie
 Ikke nie - donderdag 27 december 2018 - 20:06   quote  deeplink  
Gewoon accepteren dat we (voorlopig) geen topploegmeer zijn. En wachten totdat er weer btje geld is
MMM
 MMM - donderdag 27 december 2018 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 16:42 schreef Frstu het volgende:

[..]

De situatie van Arsenal is natuurlijk totaal anders. Arsenal weigert mee te doen in het financiële geweld van de andere clubs uit de Premier League. Dat is een principekwestie. Ik denk dat zij ook de portemonnee heus wel kunnen trekken (en ergens wat oliegeld vandaan kunnen halen). Maar vanuit principe doen ze dat niet. Dat vind ik sympathiek, maar het is niet waar ik op doel.

De situatie bij Feyenoord is anders:

Feyenoord heeft een (financiële) achterstand! (Die nog groter wordt als straks Van Persie gaat stoppen.) En oliegeld (of aardgasgeld) ligt niet voor het oprapen voor onze club. Daar is Nederlandse competitie niet groot genoeg voor.

Dus we kunnen nu twee uiterste wegen inslaan:

1) We gaan met geld smijten. En hopen dat er wat toevalstreffers komen. Onze club echter al jaren volgende, denk ik dat niet tot veel succes zal leiden.

2) We gaan door met brengen van talenten. Dat en de samenwerking met de vrienden van Feyenoord heeft ons eerder vanuit de financiële afgrond omhoog gebracht. (Transfersommen van spelers als Martins Indi, Clasie, De Vrij, Kongolo, Karsdorp hebben ons gered.)

Waarschijnlijk zal het een combinatie van de twee worden. Daarbij moet je echt alleen spelers kopen die goed genoeg zijn. Liever één goede dan zes middelmatige spelers. Die middelmaat kunnen we vervangen door jeugdspelers. En de afgelopen jaren hebben we gewoonweg te veel middelmaat binnengehaald.
Gaat erom dat Wenger er niks meer uithaalde en Emery bijna met dezelfde selectie weer enigzins meedoet bovenin.
Ikke nie
 Ikke nie - donderdag 27 december 2018 - 21:18   quote  deeplink  
Zou gio wel kwaad worden na zoon zepert tegen fortuna. Of zegt ie jammer bous volgende keer beter?
van geil
 van geil - donderdag 27 december 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 20:06 schreef Ikke nie het volgende:
Gewoon accepteren dat we (voorlopig) geen topploegmeer zijn. En wachten totdat er weer btje geld is
Alleen botst dat een beetje met het nieuwe stadion.
Dat ga je met plaats 7 niet vol krijgen
VVout
 VVout - donderdag 27 december 2018 - 23:03   quote  deeplink  
Duurt ook nog wel ff voordat ie er staat, tegen die tijd kan er nog veel veranderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 december 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 21:18 schreef Ikke nie het volgende:
Zou gio wel kwaad worden na zoon zepert tegen fortuna. Of zegt ie jammer bous volgende keer beter?
Gio is meer het type 'teleurgesteld'.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 december 2018 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 19:23 schreef van geil het volgende:
Pelle belle
Haha weet je wat die verdient?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 december 2018 - 08:52   quote  deeplink  
Hoe nu verder..........gewoon beter gaan voetballen met meer inzet bij alle wedstrijden.....................
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 28 december 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 21:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Een nieuw stadion bouw je voor de komende 50-75 jaar....Dan zijn we toch alweer 3x kampioen geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2018 door CobusIII --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 december 2018 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 december 2018 - 21:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Ben ik t niet mee eens. De Kuip zat jaren vol zonder Succes.
van geil
 van geil - vrijdag 28 december 2018 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 08:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook heel vaak niet , en er moeten er nu 20.000 meer in,
http://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/besucherzahlenentwicklung/verein/234
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 28 december 2018 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 09:14 schreef van geil het volgende:

[..]

http://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/besucherzahlenentwicklung/verein/234
Tja hoger spelersbudget -> beter voetbal -> meer bezoekers. Dat lijkt het plan...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 december 2018 - 11:58   quote  deeplink  
Toenemende en verbeterde voorzieningen in het stadion.
Toegankelijkheid neemt toe, ook via het water.
Arrangementen, hotels, onderdeel van een weekend.
Capaciteit: 63.000 plaatsen, droog.

Minder drempels voor bv. de Feyenoorder in Emmen om gezinsweekendje Feyenoord/Rotterdam te doen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 december 2018 - 12:00   quote  deeplink  
Slaapgelegenheden hebben we nu vooral op t veld.

En om echt lekker te slapen boek je straks de Tapiasuite
van geil
 van geil - vrijdag 28 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
Hahaha
MMM
 MMM - vrijdag 28 december 2018 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 08:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Band tussen supporters en bestuur is gedaald tot onder het vriespunt. Dit komt niet snel meer goed.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 28 december 2018 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 14:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Band tussen supporters en bestuur is gedaald tot onder het vriespunt. Dit komt niet snel meer goed.
dat zou mooi zijn wbt de supporters die in deze gemiddelde tijden het achter de club kunnen staan.
succes supporters out
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 december 2018 - 17:29   quote  deeplink  
Dat is toch al jaren zo, vd Herik was ook geen toonbeeld van kom op jongens. Maar hij trok wel zijn mond open als het niet goed ging en zocht meer de donfrontatie en de media op. We hebben nu zwijgers en besloten trainingen
VVout
 VVout - vrijdag 28 december 2018 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 09:14 schreef van geil het volgende:

[..]

63000 - 51117 = 11883 snap bij voorbaat je redenatie al niet, en het zou voor zat mensen leuk zijn als ze thuis zijn ook eens naar Feyenoord te kunnen, wat meestal een onbegonnen zaak is als het ergens om gaat. We hebben allemaal onze vragen maar sommige komen wel met heel gekleurde stellingen aandraven.
MMM
 MMM - vrijdag 28 december 2018 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 16:41 schreef igor korneev het volgende:

[..]

dat zou mooi zijn wbt de supporters die in deze gemiddelde tijden het achter de club kunnen staan.
succes supporters out
Gaat niet om wel of geen succes. Verdiep je in de problemen.
van geil
 van geil - vrijdag 28 december 2018 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 17:53 schreef VVout het volgende:

[..]

63000 - 51117 = 11883 snap bij voorbaat je redenatie al niet, en het zou voor zat mensen leuk zijn als ze thuis zijn ook eens naar Feyenoord te kunnen, wat meestal een onbegonnen zaak is als het ergens om gaat. We hebben allemaal onze vragen maar sommige komen wel met heel gekleurde stellingen aandraven.
Geen idee waar je het over hebt eigenlijk,
Wat de aantallen betreft,ik zou de link eens lezen.
VVout
 VVout - vrijdag 28 december 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 18:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaat niet om wel of geen succes. Verdiep je in de problemen.
Eerder het idee dat mensen graag problemen afschilderen en het aan positiviteit ontbreekt. Neem Geile bv. er moeten er 20.000 meer in, dat gaat met de huidige plannen geen eens. Altijd maar dat gezaag en niets deugd. En als je iets te positief bent beginnen te schermen met de toekomst, nou andersom zijn er net zo goed geen garanties, want dat staat in de sterren geschreven geen mens heeft die in pacht.
VVout
 VVout - vrijdag 28 december 2018 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2018 - 18:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt eigenlijk,
Wat de aantallen betreft,ik zou de link eens lezen.
Gewoon uit de link die hier stond dat het plan was goedgekeurd en ze uitgaan van een capaciteit van 63000 en de huidige capaciteit is ook geen geheim lijkt me. Simpele feitjes, geen hogere algebra.
van geil
 van geil - vrijdag 28 december 2018 - 18:36   quote  deeplink  
Je hebt het over 51000 , de enige keer dat dat voorkwam was in 1982
1 wedstrijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2018 door van geil --
van geil
 van geil - vrijdag 28 december 2018 - 18:43   quote  deeplink  
En pak je een representatief gemiddelde van pak m beet 20 jaar dan kom je rond 43000
Maak je er dertig van dan gaan er al 10000 af dus laten we positief zijn met de laatste 20 jaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe nu verder?

0.0135378