|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuw stadion kan ook een aanzuigende werking hebben |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
63.000 is ook berekend aan de hand van de potentie van het achterland van Feyenoord. Er is niks mis mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is ook niets mis mee, sterker nog het had groter gemogen van mij . Was daar ook een groot voorstander van , net als voor een nieuw stadion Dit plan vind ik echter de gevaarlijkste en slechtste van allen , maar laat ik het daar niet meer over hebben. Maar er is duidelijk iets verandert , de goodwill loopt hard terug van supporters, en de selectie wordt steeds verder afgeroomd , ik vind dat echt zorgelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is ook niets mis mee, sterker nog het had groter gemogen van mij . Was daar ook een groot voorstander van , net als voor een nieuw stadion Dit plan vind ik echter de gevaarlijkste en slechtste van allen , maar laat ik het daar niet meer over hebben. Maar er is duidelijk iets verandert , de goodwill loopt hard terug van supporters, en de selectie wordt steeds verder afgeroomd , ik vind dat echt zorgelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel ben ik het eens met de post van Henk, 11.58 en die van Stylzz 19.35 |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Heel zorgwekkend om alles te laten zoals het nu is. Met de lieden (van Bronckhorst en van Geel) die nu aan het roer staan is nu onderhand wel het plafond bereikt en is de houdbaarheidsdatum verstreken.Een nieuwe trainer en technisch directeur en nieuwe scouting zijn van groot belang voor Feyenoord want alleen zo maar blijven aanmodderen is funest voor de club en het wordt er anders helemaal niet beter op. Er moet nu opgetreden worden. Geen woorden maar daden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2018 - 18:26 schreef VVout het volgende:[..] Eerder het idee dat mensen graag problemen afschilderen en het aan positiviteit ontbreekt. Neem Geile bv. er moeten er 20.000 meer in, dat gaat met de huidige plannen geen eens. Altijd maar dat gezaag en niets deugd. En als je iets te positief bent beginnen te schermen met de toekomst, nou andersom zijn er net zo goed geen garanties, want dat staat in de sterren geschreven geen mens heeft die in pacht. De Kuip loopt al leeg en dat komt niet alleen door de prestaties. Het nieuwe stadion krijgen we niet snel vol..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2018 - 18:43 schreef van geil het volgende:En pak je een representatief gemiddelde van pak m beet 20 jaar dan kom je rond 43000 Maak je er dertig van dan gaan er al 10000 af dus laten we positief zijn met de laatste 20 jaar Ga nou niet zo ver terug lopen graven, kon de laatste jaren nauwelijks een kaart bemachtigen als ik in Rotterdam was. Vol is vol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 december 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit jaar is er veel chagrijn, vandaar de bezetting |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 december 2018 - 22:09 schreef MMM het volgende:[..] De Kuip loopt al leeg en dat komt niet alleen door de prestaties. Het nieuwe stadion krijgen we niet snel vol.. Het gaat nauwelijks nog om iets, je zit op de 3e plek in een soort vakuum, logisch dat er dan een deel thuis blijft. Maar dat kan zo maar weer omslaan, totdat er een nieuw stadion staat kan er nog van alles gebeuren. Kan vriezen of het kan dooien toch? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tapia - Botje - Arie - Toornstra - Jorgensen - Nieuwkoop - Persie - Clasie - Ayoub Hier moet je 20M voor kunnen vangen. Wie blijven er over?
- St Juste - Van Beek - Haps - Verdonk - Malacia - Larsson - Kokcu - Burger - Vente - Swart - Geerttruida - Vilhena (aanvoerder) - Berghuis - Bijlow
Voor 20M moet je dan nog 3 a 4 goed gescoute aankopen doen. Met zo'n selectie kan je dan in ieder geval voor de 3e plek gaan. Dan moet je hopen dat zo'n Kokcu of andere jeugdspeler doorbreekt en voor veel kan verkopen. Daarnaast zullen er meer inkomsten binnenstromen uit het nieuwe stadion. Van Geel en Gio moeten weg. Visie moet aanvallend voetbal zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Clasie is huur en van Persie stopt na dit seizoen. Als je voor de rest 20 miljoen krijgt doe je het slecht. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2018 - 15:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Clasie is huur en van Persie stopt na dit seizoen. Als je voor de rest 20 miljoen krijgt doe je het slecht. Dat begrijp ik, maar het geeft ruimte in de salarissfeer.... |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Fraser wil ooit naar Feyenoord: ''Het moment moet passen''. En dat moment is onderhand wel aangebroken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2018 - 17:46 schreef ras het volgende:Fraser wil ooit naar Feyenoord: ''Het moment moet passen''. En dat moment is onderhand wel aangebroken. Zou voor de bühne zijn, a la Been. Maar of je er als club beter van wordt betwijfel ik... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weet het wel zeker van niet. Dan kun je net zo goed het contract van Gio verlengen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb al eerder gezegd gewoon met een betere instelling voetballen, de spelers bepalen het toch. En Gio zit in zijn dug out voor zich uit te staren...............en let op dadelijk laat hij weten dat hij er volgend jaar mee stopt. Dan heb je helemaal een spelersgroep die niet naar je luisterd. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2018 - 21:03 schreef ar het volgende:Weet het wel zeker van niet. Dan kun je net zo goed het contract van Gio verlengen. [/quote Henk Fraser schat ik veel hoger in dan Gio. Nee je moet naar dit gemodder blijven kijken, wat nergens op lijkt. Gio en van Geel zijn over de datum en moeten gewoon vertrekken. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2018 - 17:46 schreef ras het volgende:Fraser wil ooit naar Feyenoord: ''Het moment moet passen''. En dat moment is onderhand wel aangebroken. Zeker weten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met Fräser wordt het alleen maar erger. Wel eens wedstrijden gezien? betonvoetbal |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote: Jazeker, maar erger dan nu wordt het met Fraser niet. Beter betonvoetbal dan elke keer achteruitvoetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind Fräser wel sympathieke vent.
Zo, dat was het. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winterstop bevalt zeer goed moet ik toegeven.
Raar, zelfs onder Verbeek/Been had ik een hekel aan interlandweekenden en winterstop.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 januari 2019 - 19:32 schreef MMM het volgende:Winterstop bevalt zeer goed moet ik toegeven. Raar, zelfs onder Verbeek/Been had ik een hekel aan interlandweekenden en winterstop.. Goh |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alles is te hautain.. beleving is weg. Met deze instelling verlies je echt van iedereen. Tis overleven tot het einde van het seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Trainingen weer openbaar Feyenoord city in de ijskast tot dan renovatie V Geel vervangen door ( interim wim Janssen) Gio weg Harde lijn tegenover spelers die onwillig zijn Scouting vervangen door oa Boskamp, en andere manier van scouten Tijden aanpassen aan bezoekers dus geen gekke wedstijden om 20:45 uur Nu de bslissing maken, bij uitschakeling beker jeugd gaan inbrengen en werken aan een team voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2019 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:Trainingen weer openbaar Feyenoord city in de ijskast tot dan renovatie V Geel vervangen door ( interim wim Janssen) Gio weg Harde lijn tegenover spelers die onwillig zijn Scouting vervangen door oa Boskamp, en andere manier van scouten Tijden aanpassen aan bezoekers dus geen gekke wedstijden om 20:45 uur Nu de bslissing maken, bij uitschakeling beker jeugd gaan inbrengen en werken aan een team voor volgend seizoen. De wedstrijdtijden heeft Feyenoord niet zo veel over te willen. Dat ligt bij de KNVB. Je kan alleen een voorkeurstijd voor thuiswedstrijden opgeven (bij Feyenoord is dat 14:30 op zondag). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jezelf beschermen , en beseffen dat het nog veel erger gaat worden . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb ook wel erger meegemaakt, laten we hier snel een eind aan maken en het niet zover komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2019 - 10:56 schreef VVout het volgende:[..] Heb ook wel erger meegemaakt, laten we hier snel een eind aan maken en het niet zover komen. Bouwen moet weer opnieuw beginnen. Zeven magere jaren enzo |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
het houdt niet op niet vanzelf,ik blijf het toch zeggen hoor. deze slogan past exact bij dit Feyenoord, wanneer word er ingegrepen altijd te laat natuurlijk. ik en met mij velen andere roepen al veel langer dat het zo niet langer kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens hoor, maar het is allemaal te laat , dit gaat heel lang duren . De puinhopen onder van Geel worden steeds duidelijker. Dus, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens hoor, maar het is allemaal te laat , dit gaat heel lang duren . De puinhopen onder van Geel worden steeds duidelijker. Dus, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon nu de bezem erdoor , en bouwen een keer eerder dan in de voorbereiding jeugd testen niet voldoende of Dordrecht of exit. Maar dat gaan deze mensen niet doen. Woensdag ga je winnen met veel inzet en de zondag ernaa krijg je weer klappen en zo blijft het gaan En welke trainer ik zou het niet weten zeker niet de 2 e trainer. Dat is zomte zien geen meerwaarde. Ik heb nog steeds de tering er in wat een waardeloze groep het shirt niet ( meer ) waardig. Ik denk dat er dadelijk een speler gekocht gaat worden zodat het legioen rustig blijft. Het valt mij nog mee dat er geen supporters de bus opgewacht hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2019 - 12:06 schreef piet de paler het volgende:Gewoon nu de bezem erdoor , en bouwen een keer eerder dan in de voorbereiding jeugd testen niet voldoende of Dordrecht of exit. Maar dat gaan deze mensen niet doen. Woensdag ga je winnen met veel inzet en de zondag ernaa krijg je weer klappen en zo blijft het gaan En welke trainer ik zou het niet weten zeker niet de 2 e trainer. Dat is zomte zien geen meerwaarde. Ik heb nog steeds de tering er in wat een waardeloze groep het shirt niet ( meer ) waardig. Ik denk dat er dadelijk een speler gekocht gaat worden zodat het legioen rustig blijft. Het valt mij nog mee dat er geen supporters de bus opgewacht hebben De jeugd stond gisteren na 45 minuten met 4 - 0 achter op jong NEC |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof wel in Burger, zwart, de andere oplossing is aandelen gaan verkopen maar tja Voor de rest weet ik ook geen olossingen meer. Maar ja woensdag zir Piet er weer..........hondstrouw zoals vele Feynoord fans maar dat is niet wederzijds met het bestuur denk ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2019 - 11:31 schreef van geil het volgende:Eens hoor, maar het is allemaal te laat , dit gaat heel lang duren . De puinhopen onder van Geel worden steeds duidelijker. Dus, Eens. Het gaat weer jaren duren voordat we hier bovenop komen. Volgend jaar geen van Persie, Vilhena en misschien Berghuis weg.
Dan moet je hopen op een play-off plek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2019 - 12:37 schreef piet de paler het volgende:Ik geloof wel in Burger, zwart, de andere oplossing is aandelen gaan verkopen maar tja Voor de rest weet ik ook geen olossingen meer. Maar ja woensdag zir Piet er weer..........hondstrouw zoals vele Feynoord fans maar dat is niet wederzijds met het bestuur denk ik Tuurlijk maar je kan niet verwachten dat zij het verschil gaan maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar ik verwacht wel visie en doel, en ingrijpen als het niet goed gaat. Nieuwe TD, trainer , scouting dat is wel mogelijk of niet ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2019 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar ik verwacht wel visie en doel, en ingrijpen als het niet goed gaat. Nieuwe TD, trainer , scouting dat is wel mogelijk of niet ? Scouting schijnt met goede namen te komen,alleen schijnt t dat van Geel er niks mee doet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
v hanegem en waterreus slaan de spijker op de kop , tijd voor verandering , beleid ,visie , ontwikkeling en proberen een topsport klimaat te creeren dat gaat niet met v geel en gio dat is nu wel duidelijk , goede mensen aan het roer zetten die de weg omhoog weer gaan inzetten |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
Het meest frustrerende is, dat we dit allemaal al honderd keer hebben meegemaakt, en dat we allemaal (ik in elk geval wel) al zagen aankomen dat PEC uit een lastig potje ging worden. Nieuwe trainer, nieuw elan, bewust van het feit dat ze punten moeten halen tegen degradatie en bewust van onze zwakte. En wéér worden we verrast......
Ik ben een fan van Gio, maar het is overduidelijk dat hij vast zit in zijn eigen ideeen. Je kunt wel van achteruit willen opbouwen, maar als je dat met iemand als Jan Arie wil doen, die IEDERE bal verkeerd aanneemt zodat ie vast staat en niet door kan passen naar links, dan weet je dat dat gedoemd is te mislukken. Er is geen plan B tegen ploegen die ons vastzetten zoals PEC zaterdag deed. En dat, terwijl het ons bijna elke wedstrijd overkomt. Dan ben je niet goed bij je hoofd?
Daarbij komt dat we blijkbaar nog altijd geen geld hebben voor gerichte aankopen voor de toekomst. Ayoub was een mazzeltje, maar als je een trainer hebt die daar niks in ziet en hem al zijn zelfvertrouwen afneemt, dan helpy ook zo'n buitenkans je niet verder. En als Sinisterra model staat voor onze buitenlandse scouting, dan kunnen we daar ook wel mee kappen.
Zoals eerdere sprekers al zeiden, het is tijd voor een frisse wind. Neem afscheid van Van Geel, Gio, helaas ook Van Gastel en van een aantal spelers die hun houdbaarheid voorbij zijn, zoals Van Persie (hoog salaris), Jan Arie (geen talent), Botteghin (geen snelheid), Vilhena (geen perspectief bij Feyenoord plus levert geld op), en een paar matige wisselspelers en bouw met de goede lichting jeugdspelers zoals Vente, Geertruida, Burger, Kokcu, ElBouchataoui, Bannis en Swarts aan een leuk elftal wat stelselmatig the best of the rest kan worden. Vul dit aan met een aantal goede en niet perse goedkope spelers en je doet misschien wel mee om meer. Doelstellingen: Europa halen en de beker winnen, elk jaar. Totdat het nieuwe stadion er is. Dan verder kijken.
De trainer die daarbij past? Ik zeg John van den Brom. Ik mag hem niet echt, maar hij liet AZ echt mooi en aanvallend spelen. Maurice Steijn? Nah, dat weet ik niet. VVV presteert boven z'n kunnen en hij lijkt goed met jeugd, dus misschien is dat wel wat. Kuyt bij het eerste erbij als assistent lijkt me ook niet verkeerd. |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Vd Brom gaat naar Uttecht |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zie het meer in trainers zitten die goede oefenmeesters zijn zoals rutten bosz ten hag verbeek of v/d gaag , v gaal en Adriaanse waren ook oefenmeesters die vooral jonge spelers duidelijk beter maken en die een herkenbaar spelsysteem spelen , geld is er niet dat heeft v geel al verkloot dus moeten we weer varkenoord gebruiken er loopt genoeg talent daar nou gebruik die dan ook onder ronald koeman deden we dat ook en dat is de redding van de club geweest dus waarom doen we dit weer niet opnieuw maar dan wel met mijns inzien een v/d gaag of verbeek dit zijn trainers die nu haalbaar zijn , v geel een harde trap onder zijn reed geven die is de aanstichter van deze ellende misschien gio behouden voor de club maar in een andere rol |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het meest storend vind ik het salaris van v. Geel en het rendement van z'n positie. Met een goede Trainer en Directeur en een paar scouts die hun werk doen, zou een rechterhand in bovengenoemde posities zonder al te veel poeha het werk kunnen doen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 16:15 schreef VVout het volgende:Het meest storend vind ik het salaris van v. Geel en het rendement van z'n positie. Met een goede Trainer en Directeur en een paar scouts die hun werk doen, zou een rechterhand in bovengenoemde posities zonder al te veel poeha het werk kunnen doen. inderdaad die 8 ton die hij verdient is schandalig veel voor uit hij aan rotzooit |
|
|
|