|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit Feyenoord kan alleen maar ballen als de tegenstander ruimte weggeeft. Totaal niet in staat om zelf wat te creƫren, weet het.. dat is al eeuwen zo maar zo schrijnend om te zien. De graafschap is er klaar voor. Ik voorspel een KUT zaterdagavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Houdbaarheid trainer en td is over datum. Ernstiger wordt het als de club zich niet snel gaat buigen over een visie op langere termijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou,ik denk dat yellow man lekker op z'n plek zit. Heb ook het idee dat er intern een aantal dat ook prima vinden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als dat zo is hoeven we ons niet meer druk te maken. Dan leg ik me er ook bij neer dat het nooit meer wat word.
Nog langer van Geel betekent visieloos beleid, miljoenen door het putje, selectie met vrijwel geen waarde en strijden voor play-offs (plek 4-7) Europa League. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het ligt gevoelig , maar die vind ik gewoon een beter team hebben ( mits compleet) Als die onze Kuip en publiek hadden , was het gewoon andersom. Helemaal eens met bijvoorbeeld van de Gijp, veel spelers spelen gewoon ver boven hun kunnen door de magie van de Kuip.(legioen) En horen niet bij een top 3 club thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 21:34 schreef van geil het volgende:Het ligt gevoelig , maar die vind ik gewoon een beter team hebben ( mits compleet) Als die onze Kuip en publiek hadden , was het gewoon andersom. Helemaal eens met bijvoorbeeld van de Gijp, veel spelers spelen gewoon ver boven hun kunnen door de magie van de Kuip.(legioen) En horen niet bij een top 3 club thuis. niet alleen AZ zou dan een betere selectie hebben, maar ongeveer de helft van de clubs. Dat weiger ik te geloven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 21:51 schreef CobusIII het volgende:[..] niet alleen AZ zou dan een betere selectie hebben, maar ongeveer de helft van de clubs. Dat weiger ik te geloven. Daar ga ik niet in mee, noemde alleen AZ. wel zijn er meerdere clubs met meer voetbal in de ploeg, maar met veel zwakke schakels daarnaast . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben ik het ook niet mee eens .. Er zijn teveel spelers die na een niks zeggend potje tegen 020 gelijk naast hun schoenen gaan lopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 21:53 schreef van geil het volgende:[..] Daar ga ik niet in mee, noemde alleen AZ. wel zijn er meerdere clubs met meer voetbal in de ploeg, maar met veel zwakke schakels(andere capaciteiten) daarnaast . Even aangepast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
deze selectie is onevenwichtig , er is geen balans en teveel middelmaat en daar is v geel voor verantwoordelijk ,er is geen geld meer om te investeren en de waarde op het veld is ook niet veel , nou dan heb je het als TD knap slecht gedaan en ben je niet capabel genoeg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
neem de aankopen va afgelopen zomer , sinestera is een miskoop , ajoup zit op de bank en clasie voegt 0,0 toe , moet zeggen wel lekker zo'n TD |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
en nu neemt hij zijn verantwoording en gaat een nieuwe trainer zoeken , nou ik hou mijn hart vast voor de komende jaren , wil feyenoord verder moet je die v geel per direct wegsturen v hanegem opperde het ook al die schoof max huybrecht naar voren , lijkt mij een prima keus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je schrijft geen leugens Kenny |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens met Kenny , en wat kunnen de spelers er eigenlijk aan doen ? Die spelen veelal al boven hun niveau. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je zou eigenlijk een soort actie moeten opstarten om die v geel weg te krijgen voordat hij nog meer visie loze en anti beleid los laat op onze club , hoogste tijd voor verandering visie neer leggen en met de jeugd aan de gang , waarde op het veld creeren en voetbal gaan spelen waarvoor je weer met plezier gaat kijken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 15:11 schreef kenny het volgende:je zou eigenlijk een soort actie moeten opstarten om die v geel weg te krijgen voordat hij nog meer visie loze en anti beleid los laat op onze club , hoogste tijd voor verandering visie neer leggen en met de jeugd aan de gang , waarde op het veld creeren en voetbal gaan spelen waarvoor je weer met plezier gaat kijken Die taak en een hetze werkt het beste via de media. Maar blijkbaar heeft hij buiten Johan Derksen om nog steeds veel vrienden in de media. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welke alternatieven achter de hand alvorens Martin weggehetzt moet worden? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stagiair + studio sport |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die taak en een hetze werkt het beste via de media. Maar blijkbaar heeft hij buiten Johan Derksen om nog steeds veel vrienden in de media. klopt ook rijnmond durft zich niet uit te spreken , die zijn veelste bang weer media verbod en niet meer welkom te zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu je het zegt,zou zomaar de oorzaak kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens Derksen willen juist veel journalisten hem confronteren , maar hij weigert elk commentaar . Doet vrijwel alles via Feyenoord tv , met voorgekauwde vragen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Derksen doet alsof hij nog overal z'n informanten heeft lopen. Johan speculeert des te vaker op het onderbuikgevoel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die engerd Valentijn Driessen bevestigde . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gouka, Krabbendam cs, few more to hear om werkelijk te denken aan een op handen zijnde revolutie. Valentijn Driessen vind ik een donkere steegjes engerd, een Judas. |
|
|
|