BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Iedereen een goed gezond en sportief roodwit 2019 toegewenst.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 december 2018 - 14:26   quote  deeplink  
2018 zit erop,voor sommige heeft dit jaar niet opgeleverd wat ze hadden gehoopt.
Het mooie aan voetbal is dat er altijd weer nieuwe kansen komen.
Toch ziet het er voor de komende jaren nog niet al te rooskleurig uit .Maar niemand zal ontkennen dat rond alle ontwikkelingen 1908 ,een vernieuwd Varkenoord en het nieuwe stadion de weg alsnog omhoog gaat.
Welnu soms zullen we hier wat meer elkaar wat moeten respecteren ..Dat wil zeggen het accepteren van elkaars meningen ,ookal is het niet de jouwe of de mijne.
Zelf ben ik het afgelopen jaar voorbij gegaan aan de emotie van sommige forumgenoten.
Achteraf gezien ben ik misschien te lang blijven hangen in de euforie?
Aan de andere kant vind ik het realistisch dat we financieel gewoon nog niet kunnen concurreren met die twee boven ons.

Maar goed waar het echt om gaat is dat we volgend jaar allemaal weer in goede gezondheid (dat is het belangrijkste )met elkaar kunnen discussiƫren over onze cluppie.

Voor iedereen dus een mooi gezond en sportief 2019 toegewenst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 december 2018 door Leon FR1908 --
ar
 ar - maandag 31 december 2018 - 14:40   quote  deeplink  
Mooi gezegd Leon.
En ik deel je mening.
Voor jou, je familie en alle forumleden hier met hun geliefden een goede jaarwisseling
En een gezond 2019.
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 december 2018 - 15:33   quote  deeplink  
Een goed en gezond 2019 gewenst
MightyAce
 MightyAce - maandag 31 december 2018 - 15:58   quote  deeplink  
De beste wensen allemaal! En dat mamma St. Juste bij jullie allen langs mag komen!
van geil
 van geil - maandag 31 december 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2018 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
2018 zit erop,voor sommige heeft dit jaar niet opgeleverd wat ze hadden gehoopt.
Het mooie aan voetbal is dat er altijd weer nieuwe kansen komen.
Toch ziet het er voor de komende jaren nog niet al te rooskleurig uit .Maar niemand zal ontkennen dat rond alle ontwikkelingen 1908 ,een vernieuwd Varkenoord en het nieuwe stadion de weg alsnog omhoog gaat.
Welnu soms zullen we hier wat meer elkaar wat moeten respecteren ..Dat wil zeggen het accepteren van elkaars meningen ,ookal is het niet de jouwe of de mijne.
Zelf ben ik het afgelopen jaar voorbij gegaan aan de emotie van sommige forumgenoten.
Achteraf gezien ben ik misschien te lang blijven hangen in de euforie?
Aan de andere kant vind ik het realistisch dat we financieel gewoon nog niet kunnen concurreren met die twee boven ons.

Maar goed waar het echt om gaat is dat we volgend jaar allemaal weer in goede gezondheid (dat is het belangrijkste )met elkaar kunnen discussiƫren over onze cluppie.

Voor iedereen dus een mooi gezond en sportief 2019 toegewenst.
Mooi stuk, uit het hart .
De grote moppertijd van de afgelopen jaren zijn denk ik over 10 jaar nog steeds de beste ooit qua prestatie, dat is het gekke ervan .En ik denk dat beker er nog eens overheen komt.

Voor de rest , iedereen een gezellige avond/nacht toegewenst , en uiteraard een voorspoedig 2019.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 december 2018 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 31 december 2018 - 17:20   quote  deeplink  
Iedereen een mooi 2019 toegewenst!
ar
 ar - maandag 31 december 2018 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 december 2018 - 15:58 schreef MightyAce het volgende:
De beste wensen allemaal! En dat mamma St. Juste bij jullie allen langs mag komen!
Jaaaaa
VVout
 VVout - maandag 31 december 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Iedereen voor 2019 het beste gewenst, plezier vanavond en tot volgend jaar.
ar
 ar - maandag 31 december 2018 - 18:25   quote  deeplink  
Tot zo VV
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 december 2018 - 19:27   quote  deeplink  
+1908
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - dinsdag 01 januari 2019 - 03:26   quote  deeplink  
Beste wensen en mijn enige wens is dat Gio eruit wordt geknikkerd
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 januari 2019 - 09:58   quote  deeplink  
The sleeping giant awakes ?
MMM
 MMM - dinsdag 01 januari 2019 - 21:32   quote  deeplink  
Beste wensen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 januari 2019 - 11:23   quote  deeplink  
Iedereen de beste wensen..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 januari 2019 - 01:32   quote  deeplink  
Nou beste wensen weer!
We kunnen weer gewoon doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Iedereen een goed gezond en sportief roodwit 2019 toegewenst.

0.0046999