|
|
Fart
|
|
|
Ik denk dat dit lesmaterie is voor in de kleuterklas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En dit bedoel ik allemaal wel vriendelijk dan he |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fergelijk van lik mijn Sjakie. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Gelukkig maar, was al bang voor terugval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nee nee .. het is een nieuwe ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Sjaak moet maar tweedehands auto’s in Pernis gaan slijten. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De tijd van van Geeltjes is voorbij. Enorme kwaliteitsimpuls met Fer Ie en Karsdorp. Kunnen zomaar meer namen bijkomen . Prima met een lege portemonnee. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
zeker prima vandaag, de toekomst zal het verder uitwijzen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 21:23 schreef van geil het volgende:De tijd van van Geeltjes is voorbij. Enorme kwaliteitsimpuls met Fer Ie en Karsdorp. Kunnen zomaar meer namen bijkomen . Prima met een lege portemonnee. Hopelijk geen schulden buiten dat twee huurspelers en een 1 jarig contacten he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dit zijn geen grappen maat... je kent mijn relatie met Fer! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 21:23 schreef van geil het volgende:De tijd van van Geeltjes is voorbij. Enorme kwaliteitsimpuls met Fer Ie en Karsdorp. Kunnen zomaar meer namen bijkomen . Prima met een lege portemonnee. Vind Narsingh net zo goed een versterking, naast Berghuis hadden we eigenlijk niks voor de vleugels, Sinisterra is ook pas halverwege de zomer beginnen te voetballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn ook alleaal typisch van geeltjes zonder geld.
T ging pas mis toen ze geld gingen uitgeven. Dus vooralsnog zie ik nog geen verschil. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:Zijn ook alleaal typisch van geeltjes zonder geld. T ging pas mis toen ze geld gingen uitgeven. Dus vooralsnog zie ik nog geen verschil. eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Senesi zou een uitzondering kunnen zijn... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Daar waar Troost (lees andere in het technisch bestuur) komt met Karsdorp, Narsingh en Fer, kwam v Geel met Pelle, Kuijt en v Persie. Verschil is dat Pelle nog aardig werd doorverkocht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Geel kwam helemaal niet met Pellè |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Onder de vlag van v Geel..Anders kan je Troost wel helemaal uit de vergelijking halen, want die heeft niks te zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoals Troost niet kwam met Johnston Kelly en Ie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind Troost ook een over het paard getild mannetje. Tis net de kloon van van Geel. Maar goed aan het einde van het seizoen kunnen we hem wegen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 - 11:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind Troost ook een over het paard getild mannetje. Tis net de kloon van van Geel. Maar goed aan het einde van het seizoen kunnen we hem wegen. te licht, op de brandstapel... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Blijf je ook maar volhouden. Nee Pellè speelde zonder contract op vrijwillige basis.
Erg zielig, elke td laat zich adviseren maat, door scouts, oud spelers en wat dan ook. Een goede td luisterd. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 - 11:24 schreef igor korneev het volgende:[..] Blijf je ook maar volhouden. Nee Pellè speelde zonder contract op vrijwillige basis. Erg zielig, elke td laat zich adviseren maat, door scouts, oud spelers en wat dan ook. Een goede td luisterd. Als de zoon van Koeman hem nooit was tegengekomen had hij hier nooit gespeeld.
Toeval, geluk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Buuuuuuuuuurrrrrrrrppppppppp.
Ga je nu alle spelers opnoemen die anders dan de td zijn getipt?
Dit argument blijft echt een zielige vertoning ,van gebeten hond die zijn gram wil halen.
Troost word nu ook begeleid. En bij welke andere club dan ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is weer de pijnlijke waarheid over je holmaatje, dus kan je het weer niet hebben
Dankzij de zoon van Koeman is Pellè in contact gekomen met Feyenoord, punt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Hey lul man, ken je me nog, jij bent toch van geel? Ja ken je dat niet zien dan?wie ben jij dan? -ja hallo met de heilige zoon van Koeman O hoi, kom je voetballen, of ken je deze stad? -nee ik kom melden dat je de overal gefaalde Pellè moet kopen. Ik heb gehoord dat hij de stad kent, het contract ligt bij de Mediamarkt, als hij dat even door wil sturen, dan reken ik mij alvast 20 goals rijker. -doe ik Martin, vergeet er niet bij te melden dat ik het heb geregeld en dat je gebruik hebt gemaakt van een netwerk, dat is een grote zonde namelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 - 11:34 schreef MMM het volgende:Het is weer de pijnlijke waarheid over je holmaatje, dus kan je het weer niet hebben Dankzij de zoon van Koeman is Pellè in contact gekomen met Feyenoord, punt. Je bent zelf gewoon een pijnlijk ventje, wat serieuze obsessie problemen heeft. Anders tikte je nu al anders over troost, die geen 1 speler zelf heeft gehaald. Allang duidelijk dat alles wat van geel goed heeft gedaan, geluk was, of door iemand anders. Alles wat hij niet goed doet, door hemzelf. Ziekkies hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee liep hem tegen het lijf in Marbella ,dus geen tring tring |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: A oké, ik wijzig hem hahaa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 - 11:41 schreef igor korneev het volgende:[..] Je bent zelf gewoon een pijnlijk ventje, wat serieuze obsessie problemen heeft. Anders tikte je nu al anders over troost, die geen 1 speler zelf heeft gehaald. Allang duidelijk dat alles wat van geel goed heeft gedaan, geluk was, of door iemand anders. Alles wat hij niet goed doet, door hemzelf. Ziekkies hoor Neem je pilletjes in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die gozer lult maar wat joh. Volgt de helft niet eens |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Stugge Puber, haat prediker van de Fabeltjeskrant.
Zwart prater.mmm Wil de helft niet weten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908