|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Troost: Ik breng jullie Narcos ehh Marcos
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hahaha...tijdens de onderhandelingsgesprekken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is niet geheel onrelevant als je het de ruimte geeft het met elkaar te realiseren i.p.v. de ego uit te hangen en niets te bereiken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 - 16:05 schreef VVout het volgende:[..] Is niet geheel onrelevant als je het de ruimte geeft het met elkaar te realiseren i.p.v. de ego uit te hangen en niets te bereiken. laten we hopen dan dat hij snel leert, want tot nu toe blonk hij niet echt uit in het afstemmen met zijn staf. Maar ik geef hem een kans. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Personeelsfeest met zijn werknemers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Man man verketter die man niet zo, hij is op en top Feyenoorder. En alleen de uitspraak overTapia was minder. Maar zo dachten de meeste forumleden er ook over. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 - 18:01 schreef piet de paler het volgende:Man man verketter die man niet zo, hij is op en top Feyenoorder. En alleen de uitspraak overTapia was minder. Maar zo dachten de meeste forumleden er ook over. Geintje ken Sjaak nog uit zijn actieve periode |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Is wel de enige die erin durfde te stappen. En daarbij ben ik alleen maar blij dat hij wel naar anderen luisterd en contacten inschakeld waar het kan. Zo bouw je vanzelf je netwerk op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat alleen al, dus lekker ff makkam allemaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Persoonlijk vind ik het gebakken lucht, maar als hij goede dingen doet voor de club, prima. Ik denk dat zijn rol erg overschat wordt door een aantal op het forum. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat is toch een mooi compliment voor de TD a.i. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, ik zie hem al stralen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Feyenoord TransferMarkt
@FeyenoordTM
Interim TD @Feyenoord (Sjaak Troost) vloog vandaag niet mee naar Israël voor de return tegen Hapoel Beer Sheva. Mogelijk om standby te staan voor een transfer. Troost heeft nog wel een optie om morgen alsnog op het vliegtuig naar Israël te stappen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij schijnt ook nog eens jarig te zijn vandaag. Weet iemand een leuk kado? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, een pak koffie. Snelfilter-maling. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een dikke sigaar en een fles cognac natuurlijk om zijn succes vanavond te vieren als ie Senesi beet heeft.
Dus gefeliciteerd bij deze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima transferperiode van de groep Troost . We zijn weer versterkt in plaats van verzwakt zoals de laatste 2 jaar. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:58 schreef van geil het volgende:Prima transferperiode van de groep Troost . We zijn weer versterkt in plaats van verzwakt zoals de laatste 2 jaar. Ik snap dat je dat moet zeggen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer - Clasie Karsdorp - Diks Martina Alleen dat al . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wanneer ga je weer met vakantie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:58 schreef van geil het volgende:Prima transferperiode van de groep Troost . We zijn weer versterkt in plaats van verzwakt zoals de laatste 2 jaar. Goede post ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:58 schreef van geil het volgende:Prima transferperiode van de groep Troost . We zijn weer versterkt in plaats van verzwakt zoals de laatste 2 jaar. Eens.
Alleen een spits ontbrak maar geen idee of daar echt voldoende middelen voor waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 22:58 schreef van geil het volgende:Prima transferperiode van de groep Troost . We zijn weer versterkt in plaats van verzwakt zoals de laatste 2 jaar. Gewoon weer plekje 3, niks nieuws onder de zon. Geen revolutie of wezenlijk andere aanpak. Misschien een betere trainer, maar dat moet Stam nog bewijzen. Wel een vaag bestuur. En er is geen groep troost, wel een groep Toon.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Mijn glazen bol is troebel. Wacht het af |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 10:34 schreef CobusIII het volgende:[..] Gewoon weer plekje 3, niks nieuws onder de zon. Geen revolutie of wezenlijk andere aanpak. Misschien een betere trainer, maar dat moet Stam nog bewijzen. Wel een vaag bestuur. En er is geen groep troost, wel een groep Toon.. Truckers aan t roer |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee, maar er wordt zo hoog opgegeven dat we nu Fer en karsdorp hebben opgepikt. Dat is op zich prettig, maar wat is er vernieuwend aan. Paar jaar terug hadden we Kuijt en v persie...niks nieuws onder de zon. Het enige nieuwe is dat we een redelijk hoge investering hebben gedaan voor iemand in de Argentijnse competitie. Begrijp me niet verkeerd, er staat een leuk elftal, als alles heel blijft/wordt en ik ben er best tevreden over (behalve dan ontbreken spits (blunder), maar echt hoger dan plek 3 wordt het niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 10:40 schreef CobusIII het volgende:Nee, maar er wordt zo hoog opgegeven dat we nu Fer en karsdorp hebben opgepikt. Dat is op zich prettig, maar wat is er vernieuwend aan. Paar jaar terug hadden we Kuijt en v persie...niks nieuws onder de zon. Het enige nieuwe is dat we een redelijk hoge investering hebben gedaan voor iemand in de Argentijnse competitie. Begrijp me niet verkeerd, er staat een leuk elftal, als alles heel blijft/wordt en ik ben er best tevreden over (behalve dan ontbreken spits (blunder), maar echt hoger dan plek 3 wordt het niet. Dat klopt. Enige juiste verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn op 4 basisposities verbeterd. 4 !!!! rechtsback 2 cv's en op 6 .. Verder zijn er meer mogelijkheden .. Prima dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Precies, dat kun je deze mensen niet kwalijk nemen , er is/was gewoon geen geld in de totaal uit balans zijnde selectie van afgelopen seizoen. Het ziet er nu veel beter uit. Al moet het wel een beetje meezitten , en moet er nog meer puin geruimd worden , maar de angels zijn voorlopig ingevuld met kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 september 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 11:53 schreef van geil het volgende:We zijn op 4 basisposities verbeterd. 4 !!!! rechtsback 2 cv's en op 6 .. Verder zijn er meer mogelijkheden .. Prima dus. Niet opzienbarend toch? Gebeurt afgelopen jaren meer. Nu afwachten of we kunnen klappen of juist gaan zeiken. Feit is wel, als het gehaald werd door je weet wel, dan stonden we hier nu te blazen over wanbeleid gezien de start van de competitie.
Ik wacht rustig af en laat mij graag verrassen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook tevreden met deze transferperiode ,jammer dat ze zich pas op de van de transferperiode melde voor Guidetti. Dan had je mee kunnen gaan doen om de prijzen. Nu een mooie derde plek gaan halen . |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vorige jaaaren waren we absoluut niet tevreden met een mooie derde plek.
Hoe dan ook ben ik nu en daarvoor tevreden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 15:28 schreef igor korneev het volgende:[..] Niet opzienbarend toch? Gebeurt afgelopen jaren meer. Nu afwachten of we kunnen klappen of juist gaan zeiken. Feit is wel, als het gehaald werd door je weet wel, dan stonden we hier nu te blazen over wanbeleid gezien de start van de competitie. Ik wacht rustig af en laat mij graag verrassen Laat rusten Igor, van Geel is history. Gio ook. Die is helemaal anoniem. Nieuwe fase. Het nieuwe afbranden zal weer beginnen. Maar het blijft allemaal lucht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2019 - 11:56 schreef van geil het volgende:[..] Precies, dat kun je deze mensen niet kwalijk nemen , er is/was gewoon geen geld in de totaal uit balans zijnde selectie van afgelopen seizoen. Het ziet er nu veel beter uit. Al moet het wel een beetje meezitten , en moet er nog meer puin geruimd worden , maar de angels zijn voorlopig ingevuld met kwaliteit. Eens |
|
|
|