|
|
van geil
|
|
|
Misschien nog wat stapjes in de winterstop MMM . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo slecht doet Sjaak het nog niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blij als Jorgensen terug is ,maar had voor mij mooi geweest als Guidetti er ook bij had gekomen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Wolfswinkel. Had ik mooi gevonden. Mocht niet zo zijn. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Ik ben bang dat het gebrek aan een 2e spits Feyenoord gaat opbreken. Strijden op 3 fronten en kunstgras. Dat gaat Jorgensen niet trekken. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Misschien ook een idee wat opleidingen in 3e wereld panden erbij op te starten. Met goede jongens een clausule in te brengen dat ze minstens een aantal jaar bij Feyenoord 1 blijven. Blijft een beetje vissen in de budget vijver |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Wolfswinkel had ook niet verkeerd geweest hoor Henk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 13:52 schreef boes het volgende:Ik ben bang dat het gebrek aan een 2e spits Feyenoord gaat opbreken. Strijden op 3 fronten en kunstgras. Dat gaat Jorgensen niet trekken. Ben er ook bang voor. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Geef t een kans, seizoen is nog lang Wel in t begin al wat fouten helaas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sjaak is het gezicht, maar we spreken over een team, met Stam het veto-recht. En wat dat dan mag inhouden...wild hij Johnston wel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 14:33 schreef FR-Henk het volgende:Sjaak is het gezicht, maar we spreken over een team, met Stam het veto-recht. En wat dat dan mag inhouden...wild hij Johnston wel? Misschien niet maar Kelly heeft hij nog net niet zelf op de veerboot gezet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar had Sjaak niet mee in moeten stemmen. Trainers nooit teveel invloed geven.
Kelly is overbodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens.
En daarbij oogt hij veel te licht. Het mag nu ook al een wonder genoemd worden mocht dat ventje nog slagen bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Contractueel doet Sjaak wel en hoop dat hij er van heeft geleerd. Tapia, Berghuis is niet handig gedaan qua geld.
Maar neem Sjaak niks kwalijk, verwachtingen lagen ongezond hoog, niemand die het aandurft deze waar te maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat sommigen nog steeds niet begrijpen dat Tapia niet weg wilde en dat Troost, op onhandige uitspraken na, dus niets te verwijten valt vind ik zo bijzonder. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Kan zijn, maar doe je niet via de pers. T was ook erg warm die dag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klopt.
Maar 'niet handig gedaan qua geld' gaat in geval Tapia niet op. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik vind van wel, tapia blijft heus niet eeuwig. Dus had je meer kans op een nieuwe handtekening. Zet hem vervolgens langdurig op de bank en hij wil weg. Heeft hij eerder aangegeven bij Bankzitten te willen vertrekken. Kun je hem verkopen, is international, met voldoende waarde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 15:59 schreef MMM het volgende:Dat sommigen nog steeds niet begrijpen dat Tapia niet weg wilde en dat Troost, op onhandige uitspraken na, dus niets te verwijten valt vind ik zo bijzonder. De enige fouten die gemaakt zijn reken ik Stam aan. Jan Arie , Tapia , Kelly . Maar hij schijnt n clausule qua stemrecht in zijn contract te hebben. N van Geeltje (Igor) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 19:40 schreef van geil het volgende:[..] De enige fouten die gemaakt zijn reken ik Stam aan. Jan Arie , Tapia , Kelly . Maar hij schijnt n clausule qua stemrecht in zijn contract te hebben. N van Geeltje (Igor) Eens. Maar met Kelly had Troost nooit in moeten stemmen, hoe moeilijk misschien ook qua onderlinge relatie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2019 - 10:37 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Maar met Kelly had Troost nooit in moeten stemmen, hoe moeilijk misschien ook qua onderlinge relatie. Dirk/Jaap/Stan/Sjaak Misschien zagen ze er wat in en wie weet wat we er nog uit halen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Tot nu toe een beetje een dis naar Clasie vind ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Word een Lepracorn deathmatch |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Betere selectie dan vorig seizoen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: je speelde tegen Emmen B die met 10 man speelde in de laatste 20 minuten.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Fer Ié Narsingh Karsdorp Senesi
Smullen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diezelfde Fer en Ié die bewierookt werden. Karsdorp eerst weken prima.
Senesi afzeiken na 45 minuten, zo zo.
Je kan beter die eikel uit Peru eens afzeiken die overal was behalve op zijn eigen positie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Clasie van der Heijden Martina St Juste
Smullen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 16:36 schreef MMM het volgende:Diezelfde Fer en Ié die bewierookt werden. Karsdorp eerst weken prima. Senesi afzeiken na 45 minuten, zo zo. Je kan beter die eikel uit Peru eens afzeiken die overal was behalve op zijn eigen positie Dat doe jij al...Ik zeik niemand af, maar de aankopen/huur die we hebben gedaan, maken ons niet beter....Jij vindt het een hele verbetering en zeikt v Geel af. Kijk eens op de ranglijst en naar het spel. Niks nieuws onder de zon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 16:40 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat doe jij al...Ik zeik niemand af, maar de aankopen/huur die we hebben gedaan, maken ons niet beter....Jij vindt het een hele verbetering en zeikt v Geel af. Kijk eens op de ranglijst en naar het spel. Niks nieuws onder de zon. Senesi nu al beoordelen is snel staan spelers in die al jaren falen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 16:40 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat doe jij al...Ik zeik niemand af, maar de aankopen/huur die we hebben gedaan, maken ons niet beter....Jij vindt het een hele verbetering en zeikt v Geel af. Kijk eens op de ranglijst en naar het spel. Niks nieuws onder de zon. Ik hoor je. Hopelijk gaat het nu niet alleen maar bergafwaarts en zijn we de gespaarde miljoenen van afgelopen jaren niet weer binnen 2 seizoenen kwijt. Ik snap nog steeds niet waarom geel,gudde en Gio zo,n lading kritiek kreeg steeds. Zolang we minstens 3e worden met wat voor spel dan ook hoor je mij niet klagen. Hopelijk keren ze het tij. Maar Feyenoord begint onaangenaam te worden ook om voor te werken als leiding. Niemand die straks troost wil opvolgen en zelfs spelers zijn al na 45 minuten gekeurd door het publiek. Begin die zeik sfeer zat te raken. Dit is Feyenoord,accepteer het(vooral voorgaande jaren, maar nu ook nog) Go Jaap ,troost en de rest! Maak er nog wat van. Blijf supporten, depri team heb je niks aan
Ik trek mij voorlopig weer terug in de luwte en wacht t af |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er was best het een en ander af te dingen op Gio, V Geel, De Jong en Gudde....maar ik heb nu het idee dat we zijn overgeleverd aan een aantal avonturiers... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord is ook avontuur. Alleen weinig happy ends |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 16:40 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat doe jij al...Ik zeik niemand af, maar de aankopen/huur die we hebben gedaan, maken ons niet beter....Jij vindt het een hele verbetering en zeikt v Geel af. Kijk eens op de ranglijst en naar het spel. Niks nieuws onder de zon. Ik vind de selectie echt versterkt tov van vorig seizoen. Jaap doet er echt te weinig mee.
Larsson en Tapia kennen we nu wel. Waren niks, zijn niks en worden niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 17:16 schreef igor korneev het volgende:[..] Ik hoor je. Hopelijk gaat het nu niet alleen maar bergafwaarts en zijn we de gespaarde miljoenen van afgelopen jaren niet weer binnen 2 seizoenen kwijt Mag ik vragen op welke miljoenen je doelt? Voordat Vilhena en st Juste verkocht werden hadden we geen cent in kas.
Toch de discussie weer aan ;) Verstandig? Weet ik niet |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jan Arie, Vente duurde om te passeren een eeuwigheid hoelang eer Bothegin en Tapia eruit gaan? Ie zou ik laten staan heeft snelheid. Met Tapia en Bot speel je op je eigen zestien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 17:39 schreef Positivo het volgende:Jan Arie, Vente duurde om te passeren een eeuwigheid hoelang eer Bothegin en Tapia eruit gaan? Ie zou ik laten staan heeft snelheid. Met Tapia en Bot speel je op je eigen zestien. Nee, met Botje speel je tegen de 16...Dat tapia achterin speelt is een tactische zet van Stam. tapia speel in het nationaal elftal meer naar voren. Daar spelen ze sowieso meer naar voren. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 17:42 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee, met Botje speel je tegen de 16...Dat tapia achterin speelt is een tactische zet van Stam. tapia speel in het nationaal elftal meer naar voren. Daar spelen ze sowieso meer naar voren. Tapia vindt het heerlijk achterin in het zonnetje |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het feit dat we gewoon 6 speelronden zonder spits spelen, is gewoonweg belachelijk. Heeft niks met een topclub te maken. het aantrekken van Karsdorp, narsingh en fer heeft niks te maken met scouting of beleid. het is makkelijk scoren. Spelers aantrekken op basis van hun naam. Alle drie hebben ze de laatste 2-5 jaar geen knikker geraakt. Ié heeft een kudt-cv. Senesi wordt gebracht als een internationale topper, maar dat is onzin natuurlijk voor 7M. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 18:40 schreef CobusIII het volgende:het feit dat we gewoon 6 speelronden zonder spits spelen, is gewoonweg belachelijk. Heeft niks met een topclub te maken. het aantrekken van Karsdorp, narsingh en fer heeft niks te maken met scouting of beleid. het is makkelijk scoren. Spelers aantrekken op basis van hun naam. Alle drie hebben ze de laatste 2-5 jaar geen knikker geraakt. Ié heeft een kudt-cv. Senesi wordt gebracht als een internationale topper, maar dat is onzin natuurlijk voor 7M. Dit dus..eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat we nig geen beeld moeten vormen over Senesi. |
|
|
|