|
|
MMM
|
|
|
Haha duh, Jansma is een vriendje van Martin.
De tafel van Kees vorig seizoen was ook zo pijnlijk, 0 kritische vragen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als men met oplossingen had gekomen hadden zich dingen op een positieve wijze verschoven, ipv een interim improvisatie beleid. Deze huidige roergangers moet je daarvoor respecteren, maar ook zij hadden dit zo niet voor ogen. Ik kan het dus niet echt fijn vinden hoe het is gelopen en nu loopt, had ff wat meer geduld gehad en constructiever voor de dag gekomen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2019 - 07:34 schreef MMM het volgende:Haha duh, Jansma is een vriendje van Martin. De tafel van Kees vorig seizoen was ook zo pijnlijk, 0 kritische vragen Valt wel mee met Theo en Mevrouw Meis. Ook Sensesi vonden zij onbegrijpelijk na de wedstrijd tegen AZ , dat hij niet speelde. Dat hij niet eens mocht invallen en terecht.
Kees kraakte ook van Bodegom af kijk voortaan ff Steven |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2019 - 07:34 schreef MMM het volgende:Haha duh, Jansma is een vriendje van Martin. De tafel van Kees vorig seizoen was ook zo pijnlijk, 0 kritische vragen Dus, Hij heeft ook vijanden.
Oja die hebben altijd gelijk natuurlijk
Vorig jaar ook kritische vragen, maar de steun aan mvg was duidelijk en terecht natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2019 - 08:09 schreef VVout het volgende:Als men met oplossingen had gekomen hadden zich dingen op een positieve wijze verschoven, ipv een interim improvisatie beleid. Deze huidige roergangers moet je daarvoor respecteren, maar ook zij hadden dit zo niet voor ogen. Ik kan het dus niet echt fijn vinden hoe het is gelopen en nu loopt, had ff wat meer geduld gehad en constructiever voor de dag gekomen. Hier ben ik het wel mee eens . Ze wisten al heel lang dat ze van Martin af wilden ,en niet op 1 lijn zaten met J de Jong. Dan had je allang plan A ,B ,C en D moeten hebben liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2019 - 11:22 schreef igor korneev het volgende:[..] Dus, Hij heeft ook vijanden. Oja die hebben altijd gelijk natuurlijk Vorig jaar ook kritische vragen, maar de steun aan mvg was duidelijk en terecht natuurlijk Mwah, die hebben ook niet altijd gelijk.
Maar toen Hans er vorig jaar even flink op in ging, overduidelijk terecht, gaf Kees geen bijval en ging hij gauw naar een ander onderwerp. Dan ben je een slechte journalist. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Kan kees wel waarderen. Vind studio voetbal iets genuanceerder dan bv. VI of krabbendam |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Precies vanavond Feyenoord speelde niet goed Drommel favo van de snor kan niet keepen etc |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2019 - 11:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hier ben ik het wel mee eens . Ze wisten al heel lang dat ze van Martin af wilden ,en niet op 1 lijn zaten met J de Jong. Dan had je allang plan A ,B ,C en D moeten hebben liggen. Dat dus... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ouwe neukert is het |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Waar ging het mis bij Feyenoord volgens mij met de obsessie naar een nieuw stadion en de angst van de VVF dat zij hun geld zouden kwijt raken. Van Geel had eindelijk eens geld en investeerde in St Juste, Berghuis, Larsson en Haps. Twee waren vaak geblesseerd St Juste en Haps en Larsson functioneerde niet. Ayoub , Ambrabat waren niet heel duur maar brachten het ook niet. Toen MVG een bod afsloeg van zestien miljoen op Jorgensen begon het gezaag. Zeker toen Jorgensen ging kwakkelen. Gio kon niet beschikken over Haps, St Juste en Jorgensen de prestaties vielen tegen en het publiek begon te morren. Vergeten werd dat MVG slechts 25 miljoen had geïnvesteerd en Vilhena had behouden. Vilhena verkocht voor negen miljoen, St Juste voor 10 min wat er van af is gegaan bijna de helft terugverdiend. Met Sini en Kokcu heeft hij twee goudmijntjes vastgelegd. Berghuis’ levert ook een hoop geld op en Haps zal ook zijn transferwaarde wel opbrengen. Kortom een hoop paniek om een paar rotcenten die allang verdubbeld zijn. Ondertussen werden rekeningen na rekeningen betaald voor een stadion wat er wel of niet komt. Hierdoor moest van Geel Varkenoord verwaarlozen en hadden wij een topclub onwaardig trainingscomplex. Tijd om af te rekenen MVG exit en Gio. Jan de Jong ging de boel opschudden maar bleek ook geen voorstander van een nieuw stadion . Heel gek eigenlijk. Waar wij nu staan op bestuurlijk en technisch niveau hoef ik niet op in te gaan. Adhoc beleid op opportunisme gestoeld. Indien het stadion niet komt of de investeerders van van Bodegom hebben wij een hoop geld in de Maas gepleurd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik word triest bij de gedachte aan investeerders. Weer korte termijn denken! Nog meer geld in de Maas met allemaal ellende. Kijk naar ADO, Roda, Vitesse. Dat zijn toch geen clubs meer. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben benieuwd hoe Sjaak intern over de case Senesi denkt.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2019 - 20:24 schreef Frstu het volgende:Ik word triest bij de gedachte aan investeerders. Weer korte termijn denken! Nog meer geld in de Maas met allemaal ellende. Kijk naar ADO, Roda, Vitesse. Dat zijn toch geen clubs meer. Ja als iedereen in Rotterdam al 30 jaar faalt en er steeds mindere goden de club naar de klote helpen houdt het een keer op. Straks stort de Kuip in kiest niemand voor Varkenoord. Dan kies ik voor serieuze zakenlui , die Eenhoorn neerzetten met Huiberts en Kuyt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das wel een vraagje waard voor de camera. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had ie allang zn bek open getrokken. Of laat zich weer in de maling nemen... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is er al een spits, zijn er al investeerders, komt er nu nog een nieuw stadion, wie wordt de TD....? Allemaal vragen... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 17:35 schreef CobusIII het volgende:Is er al een spits, zijn er al investeerders, komt er nu nog een nieuw stadion, wie wordt de TD....? Allemaal vragen... Dat blijven vragen of Bodegom kan alles geheim houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Narsingh Fer Karsdorp Ié Senesi
troosteloos |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
er was ook nog ergens een kelly |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
deelt stam contracten uit? maar idd. jaap wilde hem |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik dacht eigenlijk dat Kelly een Laaf was. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Nou Sjaak zal Stam wel tot de orde roepen nee dus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zal me een rotzorg zijn. Als hij hem maar ontslaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2019 door Els -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Lichtgewichten samen met onze tenniser |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wie kan dat eigenlijk? Koevermans? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja de t is een kloteletter. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
troost mag zelf ook in de spiegel kijken , v Geel was een drama met zijn aankopen maar troost?kuyt overtreffen het |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
troost mag zelf ook in de spiegel kijken , v Geel was een drama met zijn aankopen maar troost?kuyt overtreffen het |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Kuyt koopt niets wil jeugd door laten stromen, wat Stam blokkeert. Troost patertje zonnebrilletje laat Stam maar aan kutten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Troost is ook maar omhooggevallen. |
|
|
|