|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij kan mij ook niet bekoren . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Als Senesi een middelmatige speler is dan heeft deze man geen enkele toekomst meer bij ons wat heeft die er dan een teringzooi van gemaakt in een paar maanden tijd weg met die koekenbakker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Sjaak. Je had van Wolfswinkel op de korrel. Dat kon helaas niet meer. Had je ook geen alternatief dan? Armoe Sjaak.
Van Wolfswinkel. Het had zo een uitkomst kunnen zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 08:39 schreef FR-Henk het volgende:Hee Sjaak. Je had van Wolfswinkel op de korrel. Dat kon helaas niet meer. Had je ook geen alternatief dan? Armoe Sjaak. Van Wolfswinkel. Het had zo een uitkomst kunnen zijn. Tja de geruchten waren dat ze tot kort voor de deadline met een spits bezig waren. Geen idee wat er mis is gegaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 09:15 schreef MightyAce het volgende:[..] Tja de geruchten waren dat ze tot kort voor de deadline met een spits bezig waren. Geen idee wat er mis is gegaan. Had ergens gelezen dat er een paar spelers moesten vertrekken om ruimte te maken. Van der Heijden en Tapia dacht ik? Voor wat het waard is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 16:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Had ergens gelezen dat er een paar spelers moesten vertrekken om ruimte te maken. Van der Heijden en Tapia dacht ik? Voor wat het waard is. Samenvatting, guidetti komt pas in de winterstop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als hij al komt, niet eerder dan dat natuurlijk. Zou er zelf niet zo gauw aan beginnen, alleen als ik er echt volledig van overtuigd was dat hij het nog in zich heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als hij al komt, niet eerder dan dat natuurlijk. Zou er zelf niet zo gauw aan beginnen, alleen als ik er echt volledig van overtuigd was dat hij het nog in zich heeft. Gun Els ook d’r pleziertje joh.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 16:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Had ergens gelezen dat er een paar spelers moesten vertrekken om ruimte te maken. Van der Heijden en Tapia dacht ik? Voor wat het waard is. Dan was er weer speelruimte geweest |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze kan ook een poster ophangen van hem. Is goedkoper. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klinkt plausibel. Aan de andere kant zou je denken dat je sowieso wel wat ruimte had overgehouden voor een tweede spits, zeker gezien de situatie van Jorgensen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Telefoon roodgloeiend , makelaars voor Senesi. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even wachten ; Het Senesi Stadion. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Goed gedaan Sjakie met Senesi! :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bedankt Sjaak, Nick krijgt alle ballen recht op zich af. Voor de rest. Terug in je maling hok. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De hoogmoed van zijn begin periode is er vanaf,leuk interview . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hij heeft het goed opgepakt Sjaak mag gezegd worden, mag dat , ja dat mag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heeft weinig goeds gebracht , aankopen van niks buiten senesi dan , lult een hoop prietpraat bij elkaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bedankt dat je instapte terwijl niemand anders wilde! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Idd hulde voor Sjaak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, en naar omstandigheden , prima gedaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het beleid er boven is gewoon kut |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sjakie heeft het prima gedaan, gezien omstandigheden... En vergeet niet mensen, is wel een OER Feijenoorder he.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook een OER-Feyenoorder kan matig presteren. Verder beste vent. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx Sjaak. Je hebt het opgepakt omdat er geen andere oplossing was op dat moment en hierdoor konden we gepast een TD zoeken. Verder niet onaardig gedaan, wist jij veel wat er op je af kwam. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
De VVF willen hem niet terug heeft gefaald zeggen zij de alwetende, dit is om Bodegom zwakker te maken het gezeik is weer begonnen. Troost is een voetballer International heeft zijn nek uitgestoken en de VVF teren op sympathie van 10 jaar geleden. Heerlijk om voor 30 miljoen met een fiscale truck vreemd vermogen omruilen in aandelen Eigen Vermogen Feyenoord zoveel belang in feyenoord te verwerven waar een derde 100 miljoen voor moet lappen, die lachen zich de tering. Die schuld had ook geherfinancieerd kunnen worden namelijk. Echte vrienden en dan de GKL een dief noemen, het gemiddelde IQ van onze supporters. Wij zitten nu al jaren in de ellende, Feyenoord is onbestuurbaar door de VVF die hun 30 miljoen al zagen verdrievoudigen en huilen bij elke miskoop en vooral op MVG geparasiteerd hebben, zonder zijn aankopen en aangestelde trainers hadden we nu structureel achtste gestaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
er is niks verandert het sinds vertrek van v geel en de jong , sterker nog de slangekuil is nog groter geworden het valt te prijzen dat troost de handschoen oppakte van de zomer maar moet wel zeggen dat hij wel heel geil was om dat te doen om het vervolgens nog slechter te doen dan v geel nu ook weer kuyt als opvolger van advocaat pffff waar is dit op gebaseerd ?? een goede voetballer is nog niet gelijk een goede trainer daarbij bakt hij er niks van bij de o19 sinds heugenis heeft o19 het zo slecht gedaan , laat die kuyt eerst eens ervaring opdoen bij een lager cluppie en mocht hij het zo goed doen kan je hem altijd aanstellen en dat is dan vroeg genoeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slechter gedaan dan van Geel? Haha. Wat had je dan verwacht na de achtergelaten puinzooi?
Niet alles heeft goed uitgepakt maar dat kon ook onmogelijk. Het behouden van Berghuis en het aantrekken van Senesi vind ik zéér goede zetten. Ik hoop dat Fer na de winterstop weer fris is en de man word zoals hij het seizoen begon dan is hij ook gewoon een versterking. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is niet perfect gelopen, maar er was niemand anders uit die slangenkuil die het aandurfde het interim ff over te pakken. Vooraf was al bekend gemaakt dat ie hiervoor tijdelijk uit de RvC moest omdat de dubbelfunctie niet kon maar daarna gewoon zijn oude functie weer terug kon krijgen. Wees een vent en geen Ferader dan en hou je aan je woord, niets is enger dan een stelletje engnekken die dit tegen willen houden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 - 10:04 schreef MMM het volgende:Slechter gedaan dan van Geel? Haha. Wat had je dan verwacht na de achtergelaten puinzooi? Niet alles heeft goed uitgepakt maar dat kon ook onmogelijk. Het behouden van Berghuis en het aantrekken van Senesi vind ik zéér goede zetten. Ik hoop dat Fer na de winterstop weer fris is en de man word zoals hij het seizoen begon dan is hij ook gewoon een versterking. is contract velenging voor berghuis en toornstra wel zo'n goede zet voor feyenoord ?? berghuis is nu groot verdiener en heeft nu een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan , hier wordt alleen berghuis beter van senesi is een goede aankoop mee eens al moeten we afwachten hoe goed hij daadwerkelijk word of is
fer hoop ik ook dat hij fitter gaat worden maar hij blijft blessure gevoelig en een vraagteken jammer genoeg
maar wat vind jij dan van de versterkingen kelly , johnston ,ile , karsdorp , narsingh , Marsman ?? , dat er geen geld is is geen excuus om weer een buslading spelers binnen te halen waar we 0,0 mee opschieten , vind het eerder zonde van het kleine beetje geld dat er nog te besteden is |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ook had troost deze zomer moeten doorselecteren en een aantal jeugdspelers moeten verhuren , een speler als El Bouchataoui verpietert gewoon tussen wal en schip zonde hoor als je zo met je getalenteerde spelers omgaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 - 10:30 schreef kenny het volgende:[..] is contract velenging voor berghuis en toornstra wel zo'n goede zet voor feyenoord ?? berghuis is nu groot verdiener en heeft nu een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract staan , hier wordt alleen berghuis beter van senesi is een goede aankoop mee eens al moeten we afwachten hoe goed hij daadwerkelijk word of is fer hoop ik ook dat hij fitter gaat worden maar hij blijft blessure gevoelig en een vraagteken jammer genoeg maar wat vind jij dan van de versterkingen kelly , johnston ,ile , karsdorp , narsingh , Marsman ?? , dat er geen geld is is geen excuus om weer een buslading spelers binnen te halen waar we 0,0 mee opschieten , vind het eerder zonde van het kleine beetje geld dat er nog te besteden is Waar denk je dat we nu gestaan hadden als we Berghuis niet meer hadden? Dan kan iedereen leuk zeggen voor 15 miljoen kan je weer wat terugkopen maar daar koop je geen Berghuis voor. Een garantie voor goals en assists! Gelimiteerde transfersom, is dat zo?
Toornstra was geen goede zet nee.
Kelly had hij nooit aan toe moeten geven maar was blijkbaar om Jaap tevreden te houden. Johnston schijnt indruk te maken daar wil ik dus nog even mee wachten. Karsdorp vond ik een hele goede zet maar je ziet wat jaren niet spelen met je doet, helaas.
Ié niet goed genoeg en Narsingh ook niet.
Ik ben ook meer voor de kwaliteit dan kwantiteit maar je moest toch iets halen. De selectie is nu al vrij krap, laat staan als je niks gehaald had.
Ik ben voor een mix van jeugd en aankopen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 - 10:15 schreef VVout het volgende:Het is niet perfect gelopen, maar er was niemand anders uit die slangenkuil die het aandurfde het interim ff over te pakken. Vooraf was al bekend gemaakt dat ie hiervoor tijdelijk uit de RvC moest omdat de dubbelfunctie niet kon maar daarna gewoon zijn oude functie weer terug kon krijgen. Wees een vent en geen Ferader dan en hou je aan je woord, niets is enger dan een stelletje engnekken die dit tegen willen houden. wel mee eens , het is zonde dat het een slangekuil is met partijen die om de macht strijden , vind het niet gek dat eenhoorn hier niet intrapt evenals de zoektocht naar een TD was lastig , dat meerdere personen bedankten voor de functie zegt al genoeg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Waar denk je dat we nu gestaan hadden als we Berghuis niet meer hadden? Dan kan iedereen leuk zeggen voor 15 miljoen kan je weer wat terugkopen maar daar koop je geen Berghuis voor. Een garantie voor goals en assists! Gelimiteerde transfersom, is dat zo?
berghuis contract is alleen opgewadeerd hij lag al vast , nu kan je hem alleen nog verkopen voor het bedrag dat met hem is afgesproken dit is niet het beste voor feyenoord daar heb ik het over |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 - 10:38 schreef MMM het volgende:[..] Waar denk je dat we nu gestaan hadden als we Berghuis niet meer hadden? Dan kan iedereen leuk zeggen voor 15 miljoen kan je weer wat terugkopen maar daar koop je geen Berghuis voor. Een garantie voor goals en assists! Gelimiteerde transfersom, is dat zo? Toornstra was geen goede zet nee. Kelly had hij nooit aan toe moeten geven maar was blijkbaar om Jaap tevreden te houden. Johnston schijnt indruk te maken daar wil ik dus nog even mee wachten. Karsdorp vond ik een hele goede zet maar je ziet wat jaren niet spelen met je doet, helaas. Ié niet goed genoeg en Narsingh ook niet. Ik ben ook meer voor de kwaliteit dan kwantiteit maar je moest toch iets halen. De selectie is nu al vrij krap, laat staan als je niks gehaald had. Ik ben voor een mix van jeugd en aankopen. gelukkig geef je ook al toe dat de aankopen bedenkelijk zijn , karsdorp die fit is prima keus maar probleem is dat hij 2 jaar van de ene blessure naar de andere liep , 2 jaar niet gespeeld en ja hoor feyenoord ziet in hem een versterking , je ziet het nu hij is weer geopereerd en eruit
johnston zijn de meningen verschillend , vooral feyenoord zelf gooit berichten eruit dat ze zo tevreden over hem zijn , maar heeft nog geen minuut gespeeld dus begrijp werkelijk niet waarom hij is aangetrokken is dus ook geen versterking
je verlengt met berghuis en je haalt een dure kracht narsingh die ook 2 jaar niet gespeeld heeft , onbegrijpelijk
ile is ook onbegrijpelijk ,
Marsman pfff
ook ik ben voor een mix van jeugd maar nu zijn er spelers aangetrokken die niks toevoegen en jeugdspelers in de weg zitten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Berghuis kan als individualist het verschil maken en er een paar in schieten, loopt het niet kan hij met zijn negatieve trekjes ook een team gigantisch naar beneden halen. T's nou typisch z'n speler dat je zegt jammer moet dat nou, maar er zitten een een paar goede voeten onder.
Hoop nu wel dat we een buitenlandse club gaan vinden voor hem en het geld pakken, dan heeft alles goed uitgepakt en hebben we aan Berghuis een goede speler gehad. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 - 10:57 schreef VVout het volgende:Berghuis kan als individualist het verschil maken en er een paar in schieten, loopt het niet kan hij met zijn negatieve trekjes ook een team gigantisch naar beneden halen. T's nou typisch z'n speler dat je zegt jammer moet dat nou, maar er zitten een een paar goede voeten onder. Hoop nu wel dat we een buitenlandse club gaan vinden voor hem en het geld pakken, dan heeft alles goed uitgepakt en hebben we aan Berghuis een goede speler gehad. mee eens , ook vind ik dat hij met zijn kwalieit wat meer mag laten zien , dat is waarschijnlijk ook de reden dat grote interesse in hem uitblijft , maar laten we hopen dat hij het wat meer weet te laten zien en er een mooie transfer aan het einde van het seizoen in zit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 - 10:43 schreef kenny het volgende:Waar denk je dat we nu gestaan hadden als we Berghuis niet meer hadden? Dan kan iedereen leuk zeggen voor 15 miljoen kan je weer wat terugkopen maar daar koop je geen Berghuis voor. Een garantie voor goals en assists! Gelimiteerde transfersom, is dat zo? berghuis contract is alleen opgewadeerd hij lag al vast , nu kan je hem alleen nog verkopen voor het bedrag dat met hem is afgesproken dit is niet het beste voor feyenoord daar heb ik het over Ik weet niet of er een gelimiteerde transfersom in zit. Dat hoeft niet. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
sorry voor de tegenstanders maar troost heeft het goed gedaan. en wie de verlenging van berghuis raar vind? en die van toornsta??? wie heb je voor die plaats en kijk eens wat er juist door deze 2 is gescoord, hoe deze twee het elftal neerzetten en dat ook blijven doen. gelimiteerd of niet, ik denk dat berghuis er zelf voor zorgt dat we eufa spelen volgend jaar maar goed... dan nog ik gun deze helden het zeker
ie deed het prima in het begin, daarna zwak maar goed gehuurd. karsdorp is gewoon goed, niet over piepen die houding is niet voor ons dus kom op zeg. johnston komt eraan let nou maar op
narsing is niet goed? hij legt er toch een paar in en hier en daar belangrijke goals ook, hij kostte niks en alleen daarom al is hij van waarde.
omdat kelly niks is verdienen we er toch geld aan, nu verhuurd naar engeland en wie weet komt hij niet zo wijsneuserig terug. ander verkopen we hem... dit is gewoon winst.
senesi weten we
maar vergeet niet dat de taap duidelijk weet wat er nu van hem wordt verwacht en ik denk dat hij dat zetje nodig had. hiervoor zat ie met ze sapje rustig te wachten... nu voelt hij druk
troost heeft het goed gedaan met de kennis die hij had, dat zijn gewoon de feiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2020 door pat -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En had door de waardeloos achterlaten selectie geen dubbeltje te makken. Ondanks dat is deze selectie gewoon breder en beter dan de vorige. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 - 13:13 schreef van geil het volgende:En had door de waardeloos achterlaten selectie geen dubbeltje te makken. Ondanks dat is deze selectie gewoon breder en beter dan de vorige. maar is dit dan het excuus om weer een lading spelers binnen te halen waar we niks aan hebben ? vind senesi een goede aankoop de rest vind ik geen versterkingen
je gaat spelers halen die het elftal mist en wat er niet vanuit de jeugdopleiding geput kan worden , was of is El Bouchataoui geen betere oplossing voor bijvoorbeeld Kelly ? en waarom johnston halen als je een groter talent hendriks hebt lopen , waarom een dure narsingh halen terwijl je al berghuis hebt voor die positie , ile is ook onbegrijpelijk en lijkt meer om rob janssen pliezen , daarbij vind ik de grootste misser om het seizoen in te gaan zonder een centrum spits echt onbegrijpelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
uiteindelijk ben ik ook geen jaap stam fan meer die heeft zeker een hoop steken verkeerd gedaan maar sjaak troost heeft hem ook een selectie gegeven die totaal uit balans is , karsdorp en fer zijn heel blessure gevoelige spelers hebben 2 jaar niet of nauwelijks gespeeld daar zit gewoon een groot risico aanvast en dat blijkt ook wel omdat ze beide kwakkelen met hun vorm en fitheid , narsingh heeft ook 2 jaar bijna niet gespeeld waarom haal je zo'n speler terwijl je berghuis al hebt op die positie , ik ben niet tegen troost maar kritiek hebben op deze aankopen is zeker op zijn plaats het zegt ook al genoeg dat advocaat er liefst 3 versterkingen bij wil , blijkbaar vind dick ook dat de meesten niet voldoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Linke mannetjes die vvf. Het lijkt er nu meer op dat ze Sjaak TD hebben gemaakt om een manier te creëren om Sjaak te lozen. |
|
|
|