BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sjaak Troost topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - vrijdag 10 januari 2020 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 15:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Linke mannetjes die vvf.
Het lijkt er nu meer op dat ze Sjaak TD hebben gemaakt om een manier te creëren om Sjaak te lozen.
niet alleen vvf leon , het zijn allemaal van die overlevers het gaat ze meer om die zetel in het maasgebouw dan om wat het beste is voor feyenoord , mooiste is om ze er allemaal uit te gooien en met goede capabele mensen met Eenhoorn aan het roer verder te gaan , jammer genoeg gaat dit niet en hebben we genoegen te nemen met deze slangenkuil
VVout
 VVout - vrijdag 10 januari 2020 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 15:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Linke mannetjes die vvf.
Het lijkt er nu meer op dat ze Sjaak TD hebben gemaakt om een manier te creëren om Sjaak te lozen.
Kan gewoon niet, er zijn afspraken gemaakt en woord is woord. Gaat Sjaak niet terug komen op zijn post zegt dat genoeg over deze engnekken en zou ik van mijn leven geen zaken meer doen met ze.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 10 januari 2020 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 13:09 schreef pat het volgende:
sorry voor de tegenstanders maar troost heeft het goed gedaan.
en wie de verlenging van berghuis raar vind?
en die van toornsta???
wie heb je voor die plaats en kijk eens wat er juist door deze 2 is gescoord, hoe deze twee het elftal neerzetten en dat ook blijven doen. gelimiteerd of niet, ik denk dat berghuis er zelf voor zorgt dat we eufa spelen volgend jaar maar goed... dan nog ik gun deze helden het zeker

ie deed het prima in het begin, daarna zwak maar goed gehuurd.
karsdorp is gewoon goed, niet over piepen die houding is niet voor ons dus kom op zeg.
johnston komt eraan let nou maar op

narsing is niet goed? hij legt er toch een paar in en hier en daar belangrijke goals ook, hij kostte niks en alleen daarom al is hij van waarde.

omdat kelly niks is verdienen we er toch geld aan, nu verhuurd naar engeland en wie weet komt hij niet zo wijsneuserig terug. ander verkopen we hem... dit is gewoon winst.

senesi weten we

maar vergeet niet dat de taap duidelijk weet wat er nu van hem wordt verwacht en ik denk dat hij dat zetje nodig had. hiervoor zat ie met ze sapje rustig te wachten... nu voelt hij druk

troost heeft het goed gedaan met de kennis die hij had, dat zijn gewoon de feiten.
Helemaal mee eens, Troost heeft het naar omstandigheden goed gedaan... Nu is het aan Arnesen om te tonen dat hij beter kan... En ja, van je vrienden moet je het maar hebben, oude spreekwoorden blijken altijd weer de waarheid...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 januari 2020 - 21:42   quote  deeplink  
Baan: 'Troost zat vaak achter m'n rug om op mijn stoel bij Feyenoord'

Rob Baan werkte bij Feyenoord samen met Sjaak Troost, voormalig interim-technisch directeur van Feyenoord. De twee konden het niet goed met elkaar vinden.

Of Troost goed gefunctioneerd heeft als technisch directeur weet Baan niet. "Dat kun je van buitenaf eigenlijk niet zeggen", zegt hij bij FC Rijnmond. "Zijn start was natuurlijk ongelukkig, met het interview voor de camera (over Tapia, red.). Hij was commercieel directeur toen ik technisch directeur, dus zo ken ik hem."

"Onze relatie was niet geweldig, omdat hij vaak achter m'n rug om op mijn stoel zat. Hij werd door Van den Herik (ex-voorzitter, red.) ook ineens bij het scoutingsteam gezet. Als je een eerlijke vent bent doe je dat niet."

"Het aanstellen van een interim-technisch directeur was geen sterke zet", zegt Baan. "Nu zijn de juiste mensen er en moeten we die de kans geven. Het is beter om dan daarover te praten. Ik denk dat het twee mensen zijn die goed op één lijn zitten (Arnesen en algemeen directeur Koevermans, red.)."

Baan was van 1998 tot 2003 technisch directeur van Feyenoord en wordt gezien als de 'architect' van het elftal dat in 1999 kampioen werd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2020 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - maandag 20 januari 2020 - 21:45   quote  deeplink  
Van de Baan.
Positivo
 Positivo - maandag 20 januari 2020 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2020 - 21:45 schreef van geil het volgende:
Van de Baan.
Jorien haalde Cruz zonder Baan nietszeggende man
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 januari 2020 - 22:18   quote  deeplink  
Baan was ook td van het Feyenoord dat de Uefa-cup binnen haalde.
En aangaande Fer heeft ie wel een punt.
van geil
 van geil - maandag 20 januari 2020 - 22:50   quote  deeplink  
Als je Fer naast Clasie zet , natuurlijk helemaal niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 januari 2020 - 23:25   quote  deeplink  
Wat wil je duidelijk maken?
van geil
 van geil - maandag 20 januari 2020 - 23:28   quote  deeplink  
Dat Fer natuurlijk een versterking is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 januari 2020 - 06:21   quote  deeplink  
Ik vind m eigenlijk nog niet zo goed ,tis balwinst om m weer in te leveren.
Positivo
 Positivo - dinsdag 21 januari 2020 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2020 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:
Baan was ook td van het Feyenoord dat de Uefa-cup binnen haalde.
En aangaande Fer heeft ie wel een punt.
Volgens mij was het ook vooral Jorien die zijn stempel drukte en transfers er doorheen drukte
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 januari 2020 - 07:33   quote  deeplink  
Niet echt
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 januari 2020 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2020 - 23:28 schreef van geil het volgende:
Dat Fer natuurlijk een versterking is.
T.o.v. Clasie? Mee eens.
Was ook niet veel voor nodig.
Baan doelt op het regelmatige balverlies door Fer. Dat moet er uit.
kenny
 kenny - dinsdag 21 januari 2020 - 11:24   quote  deeplink  
de kracht van Fer was altijd zijn power en met grote stappen van box to box , nu moet hij voor de verdediging ook de opbouw verzorgen dat is niet zijn sterkste kant , heeft altijd een paar stappen nodig om te kijken waar de bal heen moet , ik denk niet dat hij dat nog gaat leren , blijft een goede speler en gozer zonde dat zijn gestel het niet toelaat om elke week te knallen
kenny
 kenny - dinsdag 21 januari 2020 - 11:26   quote  deeplink  
rob baan is een uiterst correcte vent die zich niet zomaar uitlaat over iemand anders , dat hij negatief over troost is zegt genoeg , ik ben niet voor VvF maar ze hebben in deze groot gelijk exit voor deze gladde
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 januari 2020 - 19:11   quote  deeplink  
Hello, Sjaak, houw ar joe?
Doont let joe in the maling teken.
Doe joe understent?
ar
 ar - vrijdag 24 januari 2020 - 20:26   quote  deeplink  
Haha, Joe are talking een aardig woordje over de border
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 januari 2020 - 21:29   quote  deeplink  
woes thet ar-guy? Is he arguing?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 januari 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Sjaak! Bel Frank!
Renato neemt nu Frank in de maling!
VVout
 VVout - zondag 26 januari 2020 - 21:29   quote  deeplink  
Wat een nAr is het ook hè.
van geil
 van geil - zondag 26 januari 2020 - 21:29   quote  deeplink  
Gelakte laarsjes.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 februari 2020 - 11:11   quote  deeplink  
Sjaak Troost nam afgelopen zomer tijdelijk het stokje over als technisch directeur. Nu opvolger Frank Arnesen definitief is begonnen bij Feyenoord, leek Troost te stoppen bij de Rotterdammers. Op verzoek van Arnesen blijft Troost echter op de achtergrond werkzaam bij de club.

''Sjaak en ik zijn de afgelopen weken zeer druk geweest met de aankoop, huur en verhuur van spelers. Aan de overdracht van alle andere taken zijn we daardoor niet echt toegekomen, terwijl dat natuurlijk wel heel belangrijk is'', zo laat Arnesen weten op de officiële website van Feyenoord. ''Pas nu de transferwindow is gesloten, kunnen we ons hier goed op gaan richten. Aangezien het om een omvangrijk takenpakket gaat, ben ik blij dat Sjaak me deze maand nog wil bijstaan.'' Troost zal, uiterlijk tot 1 maart, op de achtergrond zorgdragen voor de overdracht van taken.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 februari 2020 - 11:14   quote  deeplink  
Background dancer Sjaak
kenny
 kenny - zaterdag 01 februari 2020 - 11:37   quote  deeplink  
kan hij weer koffie gaan serveren en jassen aannemen , schijnt hij goed te kunnen
VVout
 VVout - zaterdag 01 februari 2020 - 11:58   quote  deeplink  
Respectloos!
tomson
 tomson - zaterdag 01 februari 2020 - 13:10   quote  deeplink  
Troost is telkens de Sjaak :(
kenny
 kenny - zaterdag 01 februari 2020 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 13:10 schreef tomson het volgende:
Troost is telkens de Sjaak :(
haha , troosteloos
MMM
 MMM - zondag 02 februari 2020 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2020 - 11:37 schreef kenny het volgende:
kan hij weer koffie gaan serveren en jassen aannemen , schijnt hij goed te kunnen
Lekker man, Johan Derksen nalullen.
MMM
 MMM - dinsdag 04 februari 2020 - 08:58   quote  deeplink  
Schijnt toch meer te kunnen als je de Volkskrant leest vandaag. Vervelend voor de haters.

Goede zet om de Zuid-Amerikanen beter te begeleiden met allerlei zaken in tegenstelling tot vroeger. Senesi en Sinisterra goede voorbeelden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2020 door MMM --
VVout
 VVout - dinsdag 04 februari 2020 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 11:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Lekker man, Johan Derksen nalullen.
Is ook geen uitspraak, domme humor voor op tv en meer niet.
kenny
 kenny - dinsdag 04 februari 2020 - 10:11   quote  deeplink  
applaus voor sjaak hij heeft wat goed gedaan
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 04 februari 2020 - 13:04   quote  deeplink  
Sjaak moet zeker blijven. Maakt niet uit in welke rol.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 februari 2020 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2020 - 08:58 schreef MMM het volgende:
Schijnt toch meer te kunnen als je de Volkskrant leest vandaag. Vervelend voor de haters.

Goede zet om de Zuid-Amerikanen beter te begeleiden met allerlei zaken in tegenstelling tot vroeger. Senesi en Sinisterra goede voorbeelden.
Sjaak wordt niet gehaat.
Sjaak is een vriendelijke vent.
MMM
 MMM - vrijdag 21 februari 2020 - 07:29   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/53406-telegraaf-kwestie-van-tijd-voordat-advocaat-contract-verlengt.html
VVout
 VVout - vrijdag 21 februari 2020 - 08:43   quote  deeplink  
Ik lees dit met plezier.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 februari 2020 - 21:31   quote  deeplink  
Sjaak Troost keert definitief terug in de raad van commissarissen van Feyenoord. Per 1 maart maakt de voormalig technisch directeur zijn comeback in het controlerende orgaan.

Op de clubwebsite schrijft Feyenoord: "Om nu weer plaats te maken voor Troost zal Richard Bruens terugtreden uit de RvC. Als gevolg van de wisseling zal de Raad van Commissarissen vanaf begin volgende maand bestaan uit voorzitter Toon van Bodegom, Gerard Moussault en Sjaak Troost."

De Vrienden van Feyenoord (VvF) mogen nog twee commissarissen benoemen. Zij gaven al aan Troost niet opnieuw te willen voordragen, ondanks een belofte dat hij terug mocht keren in de raad van commissarissen. Bruens heeft nu dus ruimte gemaakt.

Voorzitter Toon van Bodegom reageert op de clubwebsite: "De Vrienden hebben aangegeven hun plekken in te willen vullen met twee ondernemers. Dat is ook hun recht. Wij vinden het wel cruciaal dat er ook iemand met echte voetbal-know how in de RvC zit. Vandaar dat Bruens nu op eigen initiatief terug treedt, om zo toch ruimte te maken voor Sjaak Troost. Dat hij voor dit doel een stap opzij zet, siert Richard."
MMM
 MMM - maandag 24 februari 2020 - 21:56   quote  deeplink  
Optyfen met de VVF
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 februari 2020 - 22:00   quote  deeplink  
Drie tegen 2, de kentering is daar
kenny
 kenny - maandag 24 februari 2020 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 21:56 schreef MMM het volgende:
Optyfen met de VVF
leuk gezegd je zal ze eerst terug moeten betalen , en zij je dit ook toen we jaren terug bijna op sterven na dood waren ? toen waren we blij met ze , dat ze op een gegeven moment eruit moeten is duidelijk maar zij willen dan wel eerst hun geld terug

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2020 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 februari 2020 - 22:12   quote  deeplink  
Nee dat willen ze niet.
Ze willen rente en de extraatjes
VVout
 VVout - maandag 24 februari 2020 - 23:09   quote  deeplink  
Trots op Feyenoord dat ze zorgen dat het woord aan Sjaak wordt gehandhaaft. VVF moeten zich kapot schamen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 24 februari 2020 - 23:12   quote  deeplink  
Goede zaak lijkt mij op het eerste gezicht...
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2020 - 23:24   quote  deeplink  
De vrienden / RVC kregen vanavond onder uit de zak van Derksen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2020 door tomson --
MMM
 MMM - dinsdag 25 februari 2020 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 22:12 schreef kenny het volgende:

[..]

leuk gezegd je zal ze eerst terug moeten betalen , en zij je dit ook toen we jaren terug bijna op sterven na dood waren ? toen waren we blij met ze , dat ze op een gegeven moment eruit moeten is duidelijk maar zij willen dan wel eerst hun geld terug
Dat laatste willen ze niet.
kenny
 kenny - woensdag 26 februari 2020 - 11:35   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/918344/-feyenoord-in-zijn-maag-met-dure-kelly-spelers-zien-engelsman-als-maatstaf-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
kenny
 kenny - woensdag 26 februari 2020 - 11:37   quote  deeplink  
sterk staaltje van troost , dat deze man is binnengehaald op voorspraak van stam weliswaar maar dan ook nog mega salaris geven , lekker nu zit je met de gebakken peren
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 februari 2020 - 12:01   quote  deeplink  
Bedankt, Sjaak.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 februari 2020 - 12:09   quote  deeplink  
" schrijft Voetbal International."

Oké.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 26 februari 2020 - 12:59   quote  deeplink  
Nu is 650.000 het minimum loon bij Feyenoord....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sjaak Troost topic

0.0191509