|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sjaak Troost dreigt met rechtszaak tegen Algemeen Dagblad vandaag, 19:03 134 reacties Sjaak Troost, lid van de Raad van Commissarissen van Feyenoord, overweegt juridische stappen tegen het Algemeen Dagblad als de krant niet overgaat tot een rectificatie van een recent gepubliceerd artikel. Dit meldt RTV Rijnmond zondagavond.
In dat artikel werd gesuggereerd dat Troost zijn invloed binnen de club zou hebben aangewend om Marino Pusic naar voren te schuiven als nieuwe hoofdtrainer. Dit zou verband houden met vermeende zakelijke connecties tussen Troost en de broer van de voormalig assistent-trainer van Feyenoord.
Troost ontkent deze aantijgingen en eist dat AD uiterlijk dinsdag met een correctie komt. Het conflict brengt de mediapartnership tussen Feyenoord en de krant onder druk, en er klinken geluiden dat het samenwerkingscontract mogelijk voortijdig wordt beëindigd.
Het Algemeen Dagblad schreef de afgelopen dagen uitgebreid over het functioneren van Troost. Zowel Wessel Penning als Sjoerd Mossou schreven vernietigende columns over de voormalig voetballer, en er werd herhaaldelijk beweerd dat Troost belangrijke informatie heeft gelekt naar sponsors |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tumoren moet je verwijderen zo ook dit gezwel , is al jaar en dag een onbetrouwbare slang |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sjaak is hetzelfde als de anderen die er zitten Onhandig in de communicatie en hier en daar eigen belang. Maar in principe doen ze alles met goede bedoelingen voor de club. Probleem is, ze denken overal verstand van te hebben. En we zijn gewoon veel te veel clubjes met inspraak. Of macht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is wel de nuance denk ik ,en vooral jouw laatste zinnetje is al heel lang het grootste struikelblok binnen de club. Teveel verschillende BVtjes die alleen maar hun richting willen bewandelen. Doodziek word een club daarvan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hopelijk laat het AD zich niet intimideren door deze snaak en graaft nog eens extra door. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Sjakie Troost is toch al zijn hele leven lang Feyenoorder, kun je van vele anderen rond en onder hem niet zeggen.
Is hij daarmee foutloos? Nee, uiteraard niet, maar laat AD dan ook idd maar met bewijzen komen nu he.
Heel makkelijk om iemand te beschadigen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik persé Troost fan ben, maar even ter nuance. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat niet gebeuren natuurlijk. AD heeft commerciële belangen aan Feyenoord, en die gaan dan de stekker er uit trekken. Maar wie zoveel rook ziet, .....................................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 22:10 schreef van geil het volgende:Gaat niet gebeuren natuurlijk. AD heeft commerciële belangen aan Feyenoord, en die gaan dan de stekker er uit trekken. Maar wie zoveel rook ziet, ..................................... ,,,,,, |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: AD is mediapartner misschien heeft dat er ook wat mee te doen ? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Was dus al bizar dat ze er meer kwamen... Foefje van lekkende Dennis weer denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's in ieder geval gezegd. De rectificatie onderstrepen de lijntjes meer dan ze ongedaan te maken. Glibberige praktijken van deze gladde Snaak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lijkt mij ook logisch. Sjakie praat en lekt niet naar het AD, want dan hadden ze hier nooit mee gekomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|