|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 juni 2019 - 11:20 schreef Milo het volgende:[..] Ik weet nog dat je je seizoenskaart beeindigde. Werden ze kampioen. Net als hotjumper. Hahaha En Tomson ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sjaak ga maar lekker op vakantie ,we hebben genoeg eigen jeugd. Misschien nog niet goed genoeg maar dan wennen ze er maar aan! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We hebben idd materiaal genoeg. En of we dan 8,9 of 10de worden maakt dan geen reet uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: daar heb je in pricipe groot gelijk in , maar een club als feyenoord kan eigenlijk niet zonder inkomsten vanuit de EL of CL dus zal er toch de bezem door deze selectie gehaald moeten worden en 2 of 3 goede versterkingen aangetrokken moeten worden de rest opvullen met de jeugd hoop dan wel op VERSTERKINGEN dus geen clasie , martina of dergelijke daar kom je geen klote verder mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen woorden maar daden, we zien wel waar ie mee komt zo dat moet ie vooral niet nu van de daken gaan schreeuwen. Hup Sjaak... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alleen de vraag of het ook snel kan of een 10 jaren plan gaat worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat klinkt verder weg dan t is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is het zo,1 seizoentje nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, Feyenoord kan aan de bak , prima. Nu moeten ze wel meer jeugdspelers onder contract zetten . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha ja, totdat het werkelijk gebeurt. Dan is dit forum te klein! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's je vergaarbak dan,zou niet ok zijn als ze zo ingesteld zouden zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van bord op schoot , naar eBay. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Goed bezig Sjaak gelijk een signaal afgeven wij zijn de Aldi niet. Liever transfervrij dan vier miljoen tip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 miljoen had 10% aandelen afkoop geweest. Maar dat is een schijndoel het afkopen van de aandelen/schuld. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:4 miljoen had 10% aandelen afkoop geweest. Maar dat is een schijndoel het afkopen van de aandelen/schuld. Zit ook wat in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar vind het ook enigsinds wel mooi van Troost . Geen koopjes meer vanuit Feyenoord. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar vind het ook enigsinds wel mooi van Troost . Geen koopjes meer vanuit Feyenoord. We moeten ons wel hard opstellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel, afspraak is afspraak. Maar niet contractueel vastgesteld dan? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kansloze actie. Als Vilhena blijft werkt dat demotiverend. Als je 3-4 vangt voor iemand met een jaarcontract is prima toch? Ze zullen niet 8 ton geboden hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2019 door Milo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:4 miljoen had 10% aandelen afkoop geweest. Maar dat is een schijndoel het afkopen van de aandelen/schuld. Zo kan je altijd blijven redeneren en het rechtvaardigen, vind het prima dat Troost aangeeft dat het zo niet gaat worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 - 23:02 schreef VVout het volgende:[..] Zo kan je altijd blijven redeneren en het rechtvaardigen, vind het prima dat Troost aangeeft dat het zo niet gaat worden. Ik ook,geen koopjes meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krasnodar komt nog wel terug. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Lekker Sjaak..... niemand voor weinig weg |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Je hoeft het niet meteen eens te zijn met een bod. Prima gedaan door Troost, van Geel had hem al lang weg gedaan met een groot 'sale' kaartje eraan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed gedaan voor Feyenoord. Maar wel lullig voor Vilhena zelf. Zo lang bij ons gediend en al meerdere keren bijgetekend. Hoop voor hem dat er een mooiere club dan docking Krasnodar uitrolt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door tomson -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 14:47 schreef tomson het volgende:Goed gedaan voor Feyenoord. Maar wel lullig voor Vilhena zelf. Zo lang bij ons gediend en al meerdere keren bijgetekend. Hoop voor hem dat er een mooiere club dan docking Krasnodar uitrolt. Eens, maar ik neem aan dat Vilhena wel snapt, dat een knaak en een bos wortels het ook niet gaat worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 14:50 schreef R()b het volgende:[..] Eens, maar ik neem aan dat Vilhena wel snapt, dat een knaak en een bos wortels het ook niet gaat worden. Na verschillende keren verlengd te hebben zou je juist verwachten dat v Geel er een gelimiteerde transfersom aan gehangen zou hebben. Als een soort tegemoetkoming voor loyaliteit en blablabla.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 14:54 schreef tomson het volgende:[..] Na verschillende keren verlengd te hebben zou je juist verwachten dat v Geel er een gelimiteerde transfersom aan gehangen zou hebben. Als een soort tegemoetkoming voor loyaliteit en blablabla.. Ja nou daar ging ik dus van uit... Misschien bood Krasnodar eronder? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 14:54 schreef tomson het volgende:[..] Na verschillende keren verlengd te hebben zou je juist verwachten dat v Geel er een gelimiteerde transfersom aan gehangen zou hebben. Als een soort tegemoetkoming voor loyaliteit en blablabla.. Hang er dan een provisie aan van een x%, dan hebben ze allebei motivatie genoeg om voor veel geld de deur uit te gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weet iemand uberhaupt wat Krasnodar geboden heeft? Kortom, hoe stoer is Sjaak? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo stoer dat Tonny niet weg mag.... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En beste Feyenoorders, worden we al wat positiever!!??
Troost/Kuyt/Brard/Stam/van Ginkel/Jansen zijn nu toch wel de eerste contouren aan het neerzetten.
Contract met Jorgensen, na intensief gesprek tussen hem en Stam, is verlengd. Mooi detail vond ik de reactie van Sjaak, waarin hij aangaf dat zowel Jorgensen als Feyenoord volgend seizoen maar 1 dingen willen: REVANCHE!.
Stam heeft Vilhena gevraagd te blijven, gisteren werd duidelijk dat de nieuwe staf geen boodschap heeft aan toezeggingen van van Geel. Wellicht niet zo netjes, maar wél een duidelijk statement naar de rest van de selectie.
En nu lees ik dat de contracten met Toornstra en Berghuis verbeterd gaan worden. En vooral dit laatste, gezien alle mogelijke Amsterdamse en Eindhovense interesse, is een signaal dat er geen 2 maar nog altijd 3 Nederlandse topteams zijn.
Komend weekend de 1e training, ik ben er klaar voor! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 15:30 schreef Bowie het volgende:En beste Feyenoorders, worden we al wat positiever!!?? Troost/Kuyt/Brard/Stam/van Ginkel/Jansen zijn nu toch wel de eerste contouren aan het neerzetten. Contract met Jorgensen, na intensief gesprek tussen hem en Stam, is verlengd. Mooi detail vond ik de reactie van Sjaak, waarin hij aangaf dat zowel Jorgensen als Feyenoord volgend seizoen maar 1 dingen willen: REVANCHE!. Stam heeft Vilhena gevraagd te blijven, gisteren werd duidelijk dat de nieuwe staf geen boodschap heeft aan toezeggingen van van Geel. Wellicht niet zo netjes, maar wél een duidelijk statement naar de rest van de selectie. En nu lees ik dat de contracten met Toornstra en Berghuis verbeterd gaan worden. En vooral dit laatste, gezien alle mogelijke Amsterdamse en Eindhovense interesse, is een signaal dat er geen 2 maar nog altijd 3 Nederlandse topteams zijn. Komend weekend de 1e training, ik ben er klaar voor! mee eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 15:30 schreef Bowie het volgende:En beste Feyenoorders, worden we al wat positiever!!?? Troost/Kuyt/Brard/Stam/van Ginkel/Jansen zijn nu toch wel de eerste contouren aan het neerzetten. Contract met Jorgensen, na intensief gesprek tussen hem en Stam, is verlengd. Mooi detail vond ik de reactie van Sjaak, waarin hij aangaf dat zowel Jorgensen als Feyenoord volgend seizoen maar 1 dingen willen: REVANCHE!. Stam heeft Vilhena gevraagd te blijven, gisteren werd duidelijk dat de nieuwe staf geen boodschap heeft aan toezeggingen van van Geel. Wellicht niet zo netjes, maar wél een duidelijk statement naar de rest van de selectie. En nu lees ik dat de contracten met Toornstra en Berghuis verbeterd gaan worden. En vooral dit laatste, gezien alle mogelijke Amsterdamse en Eindhovense interesse, is een signaal dat er geen 2 maar nog altijd 3 Nederlandse topteams zijn. Komend weekend de 1e training, ik ben er klaar voor! Post van de maand! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sjaak Troost heeft gereageerd op het afketsen van de transfer van Tonny Vilhena naar FK Krasnodar. De middenvelder van Feyenoord was zelf al persoonlijk akkoord met de Russische club.
'Alle door de club gemaakte afspraken worden opgenomen in contracten, die door alle partijen zijn ondertekend', aldus Troost tegenover RTV Rijnmond. 'Daarbij worden er geen persoonlijke toezeggingen gedaan, die niet in contracten zijn opgenomen. Feyenoord respecteert natuurlijk deze afspraken en komt deze ook altijd na. Zoals te doen gebruikelijk gaan wij verder nooit in op de inhoud van het contract.' |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
best wel stoer Henk, zie onderstaand vers bericht van Rijnmond:
""Tonny Vilhena leek op weg naar het Russische FK Krasnodar, maar dinsdag werd bekend dat de deal op het laatste moment niet doorging. Zelf was Vilhena al rond met de ambitieuze club uit Rusland, maar Feyenoord en Krasnodar kwamen niet tot een akkoord.
Aan Vilhena zijn door voormalig technisch directeur Martin van Geel toezeggingen gedaan dat Feyenoord zou meewerken aan een transfer, wanneer hij zijn laatste contractjaar in zou gaan. Mede onder die voorwaarden verlengde de Maassluizer in 2017 zijn aflopende verbintenis.
Interim-technisch directeur Sjaak Troost weet niets van deze persoonlijke overeenkomst. 'Alle door de club gemaakte afspraken worden opgenomen in contracten, die door alle partijen zijn ondertekend. Daarbij worden er geen persoonlijke toezeggingen gedaan, die niet in contracten zijn opgenomen. Feyenoord respecteert natuurlijk deze afspraken en komt deze ook altijd na. Zoals te doen gebruikelijk gaan wij verder nooit in op de inhoud van het contract'', aldus Sjaak Troost tegenover RTV Rijnmond.
Zo als het er nu naar uitziet blijft Vilhena komend seizoen bij Feyenoord en loopt hij volgend seizoen transfervrij de deur uit. De international, die al zeven seizoenen in de hoofdmacht van Feyenoord speelt, heeft nog tot 31 augustus om alsnog een nieuwe club te vinden"" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, wat bood Krasnodar. Dat bedoel ik. En waar komt dat geluid dan vandaan dat van Geel mondelinge toezeggingen zou hebben gedaan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Krab had daar dacht ik zijn mond van vol toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kenneljk is iemand al schuldig als dat als zodanig gehersenspoeld wordt. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Bedragen zijn inderdaad nog niet genoemd Henk, RR in de gaten houden, die zitten meestal wel goed op het Feyenoordnieuws.
Ik denk zelf dat Vilhena een soort El Ahmadi afspraak met van Geel had. En dan is 't toch meer dan opvallend, misschien zelfs wel stoer, dat Troost daar geen boodschap aan heeft, dit terwijl eea heel makkelijk bij van Geel is na te vragen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Toornstra verbeterd contract??
Ik ga zuipen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerlijk positief.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Kom op zeg net Immers alleen kleiner |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had het over het zuipen maat..d:-) Haalde bewust die overige tekst weg.. Verbeterd contract hoeven ze hem ook niet te geven maar ik vond het wel een speler die behouden mag worden, knokt altijd, meerdere posities inzetbaar, prima speler voor de breedte.. |
|
|
|