|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:Ik had het over het zuipen maat..d:-) Haalde bewust die overige tekst weg.. Verbeterd contract hoeven ze hem ook niet te geven maar ik vond het wel een speler die behouden mag worden, knokt altijd, meerdere posities inzetbaar, prima speler voor de breedte.. Oeps sorry helemaal met je eens! Zuipen was sarcasme :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie ben jij en heb je je al voorgesteld? @renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je kan zeggen wat je wil maar bij hem kreeg ik nog hartklachten tijdens een wedstrijd, na de winterstop afgelopen seizoen zat ik eerder in een fase van berusting. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 17:35 schreef VVout het volgende:[..] Je kan zeggen wat je wil maar bij hem kreeg ik nog hartklachten tijdens een wedstrijd, na de winterstop afgelopen seizoen zat ik eerder in een fase van berusting. Het zijn goede gasten hoor best wel vaak gezien en gesproken en ook voor dat geld hun waarde bewezen. Maar een dertigjarige Toornstra verlengen en verbeteren is een brug te ver. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 17:42 schreef Positivo het volgende:[..] Het zijn goede gasten hoor best wel vaak gezien en gesproken en ook voor dat geld hun waarde bewezen. Maar een dertigjarige Toornstra verlengen en verbeteren is een brug te ver. Laten we eerst kijken of we de wat kritische posities kunnen verbeteren achterin en daarnaast 1 tot 2 talenten ergens vandaan kunnen toveren. Toornstra kan nog nuttig genoeg blijken tussendoor of vaker als ie lekker draait. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog ff en dan kan je met Sara op de bank naar omroep Max kijken zie ik :) |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 15:36 schreef Bowie het volgende:Interim-technisch directeur Sjaak Troost weet niets van deze persoonlijke overeenkomst. 'Alle door de club gemaakte afspraken worden opgenomen in contracten, die door alle partijen zijn ondertekend. Daarbij worden er geen persoonlijke toezeggingen gedaan, die niet in contracten zijn opgenomen. Feyenoord respecteert natuurlijk deze afspraken en komt deze ook altijd na. Zoals te doen gebruikelijk gaan wij verder nooit in op de inhoud van het contract'', aldus Sjaak Troost tegenover RTV Rijnmond. Vilhena moet weg. Dit is voor hem het beste en voor Feyenoord. Dus ik zou hem niet tegen iedere prijs vasthouden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar niet voor een jodenfooi ( niet rascistisch oud gezegde) |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Inderdaad Piet. En Frstu, ben 't op zich wel met je eens, heb echter begrepen uit media dat Stam zeer veel waarde hecht aan langer verblijf van Vilhena. Begrijp inmiddels ook dat Jaap's wil door Feyenoord gelijk wordt uitgevoerd. Samen met opvallende verlenging Toornstra kun je nu uitgaan van volgende middenveld: Vilhena, Kokcu en Toornstra.
Moet kunnen, toch? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En de geschiedenis, Toornstra vs Kuyt en Toornstra vs van Persie, gaat zich gelijk weer herhalen op 't moment dat Fer wordt aangetrokken.
Want dan wordt "t natuurlijk, indien ie fit is, Vilhena-Kokcu,Fer.
Moet óók kunnen, toch? |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Of, en nu hou ik op, het gedoe met Vilhena is onderdeel van het spel, waarin komst Fer al vast staat, en die rijke Rus gewoon flink over de Brienenoordbrug moet gaan komen.
Dan is het komende middenveld: Fer, Kokcu, Toornstra.
Kan ik ook goed mee leven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Troost cs. Lijken eerst een ervaren basis binnenboord te willen houden. Jongens die ervoor gaan. Nog genoeg plek om jeugd in te passen. Maar wel met een zekere mate. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De vvf trekken weer geld of het salaris van van Persie wordt verdeeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Berghuis. Kwam ton toch ook niet voor het minimumloon. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Berghuis heeft een topsalaris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie jaar is prima wanneer je m volgend jaar bijvoorbeeld wel wil verkopen. Dat kan dan nog. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Krasnodar in NL om transfere af te ronden , nou sjaak doe je best en trek ze een flinke poot uit |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou lekker zijn als vilhena flink opbrengt , kan sjakie tenminste wat gaan doen op de transfer markt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker,daarbij denk ik dat het nu wel rond komt. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2,50 of 2,75 scheelt toch 25cent |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tussen de 10 tot 15 miljoen, ieder ander bod is belachelijk in de huidige voetbalwereld. Kunnen ze het lekker bij een andere club gaan proberen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2019 - 13:21 schreef VVout het volgende:[..] Tussen de 10 tot 15 miljoen, ieder ander bod is belachelijk in de huidige voetbalwereld. Kunnen ze het lekker bij een andere club gaan proberen. we hebben eigenlijk niet zoveel te willen , nog een jaar contract en zo'n topper is vilhena niet , aanjagen , druk zetten en balveroveringen zijn top aan de bal vrij matig , bedrag tussen 5 en 10 milj zou al geweldig zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2019 - 13:40 schreef kenny het volgende:[..] we hebben eigenlijk niet zoveel te willen , nog een jaar contract en zo'n topper is vilhena niet , aanjagen , druk zetten en balveroveringen zijn top aan de bal vrij matig , bedrag tussen 5 en 10 milj zou al geweldig zijn Hij heeft nog een contract dus kan je voorlopig dat willen wat ie waard is. Vind een andere instelling gewoon zwak en teleurstellend, laat ze dan maar lekker wachten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2019 - 13:43 schreef VVout het volgende:[..] Hij heeft nog een contract dus kan je voorlopig dat willen wat ie waard is. Vind een andere instelling gewoon zwak en teleurstellend, laat ze dan maar lekker wachten. natuurlijk heb je gedeeltelijk gelijk feyenoord moet stoppen met spelers weg te schijten voor flutbedragen , je kan wachten op een beter bod met het risico dat het niet komt en hij voor niks de deur uitloopt , vergeet niet dat tony al een paar jaar probeert weg te komen zonder succes , zo'n topper is het echt niet daarbij heeft feyenoord zeer hardt geld nodig om versterkingen aan te trekken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2019 - 13:49 schreef kenny het volgende:[..] natuurlijk heb je gedeeltelijk gelijk feyenoord moet stoppen met spelers weg te schijten voor flutbedragen , je kan wachten op een beter bod met het risico dat het niet komt en hij voor niks de deur uitloopt , vergeet niet dat tony al een paar jaar probeert weg te komen zonder succes , zo'n topper is het echt niet daarbij heeft feyenoord zeer hardt geld nodig om versterkingen aan te trekken Snap die gedachtegang wel alleen met z'n gedachtegang ga je er nooit komen. Paal en perk stellen, hopen dat het uiteindelijk goed uitpakt maar geen twijfel tonen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2019 - 14:02 schreef VVout het volgende:[..] Snap die gedachtegang wel alleen met z'n gedachtegang ga je er nooit komen. Paal en perk stellen, hopen dat het uiteindelijk goed uitpakt maar geen twijfel tonen. mee eens , dat is het spel wat een goede TD moet spelen om het uiterste eruit te halen , maar het is zoals ik al zei lastig voor feyenoord in deze situatie , geen verkopen is geen aankopen en dat is wat deze selectie echt nodig heeft , onze vriend v geel heeft een selectie neergezet zonder talent , balans en de bankrekening is leeg dan heb je niet veel te willen en is het schrapen en hopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
NICK MARSMAN?
Wat is dit voor onzin? Gaat Sjaak verder met het lijstje wat Martin achterlaat? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Werkeloze keeperT ex Utrecht, bedoel je die???
Zoekt zeker iemand die hij de schuld kan geven als het fout gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2019 - 15:25 schreef VVout het volgende:Werkeloze keeperT ex Utrecht, bedoel je die??? Zoekt zeker iemand die hij de schuld kan geven als het fout gaat. Als vierde keeper |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 - 23:01 schreef Milo het volgende:Kansloze actie. Als Vilhena blijft werkt dat demotiverend. Als je 3-4 vangt voor iemand met een jaarcontract is prima toch? Ze zullen niet 8 ton geboden hebben. BAM! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 20 juni 2019 - 15:12 schreef MMM het volgende:NICK MARSMAN? Wat is dit voor onzin? Gaat Sjaak verder met het lijstje wat Martin achterlaat? Had je beter delle kunnen behouden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat Sjaak veel invloed heeft gehad in de transfer van Tony. Mooi bedrag en nu niet investeren in andere zaken, maar gewoon een speler kopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Leroy Fer transfervrij de rest om zwarte cijfers te schrijven let maar op:-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die had ergens Fer genoeg weg gelukkig al interesse van andere clubs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed gedaan Sjaak , Proost ! |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Haal het trouwens niet in je hoofd om nu Clasie te halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan trek ik zijn kop eraf Frstu |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En maar roepen dat alleen Berghuis nog waarde zou hebben. Klopt niet. Kosten Vilhena max. 4 miljoen volgens clausule. Klopt niet.
Prettig. |
|
|
|