|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo Geile is wakkers :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yep , had ik 30 mei al gemeld , zie Stam topic |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Troost lijkt langzamerhand een stroman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wist ik, maar ik veto jaaapiooooo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Oh is onze postbode de deur uit? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jaap Rob heeft Fer en Nuytink doen we het? Nee wacht ffsorry Rob Jaap wil ze niet. En Narsingh Jaap misschien Rob misschien Narsingh. Mooi verkoop ik Berghuis gelijk aan PSV Sjaak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2019 - 19:20 schreef Positivo het volgende:Jaap Rob heeft Fer en Nuytink doen we het? Nee wacht ffsorry Rob Jaap wil ze niet. En Narsingh Jaap misschien Rob misschien Narsingh. Mooi verkoop ik Berghuis gelijk aan PSV Sjaak. Bijna poëzie ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk is hier 2 jaar om een tropische verrassing geschreeuwd. Dit hadden typische van Geel aankopen kunnen zijn. Goed dat Stam een veto heeft. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2019 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Eigenlijk is hier 2 jaar om een tropische verrassing geschreeuwd. Dit hadden typische van Geel aankopen kunnen zijn. Goed dat Stam een veto heeft. Idd |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja ze moetten niet kopen om te kopen maar wat ze nodig menen te hebben maar ik denk dat jaap wel weet wat hij wel en niet wil hebben en er zal gewacht worden wat er gaat gebeuren met Berghuis en Tapia. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja ze moetten niet kopen om te kopen maar wat ze nodig menen te hebben maar ik denk dat jaap wel weet wat hij wel en niet wil hebben en er zal gewacht worden wat er gaat gebeuren met Berghuis en Tapia. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juli 2019 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Eigenlijk is hier 2 jaar om een tropische verrassing geschreeuwd. Dit hadden typische van Geel aankopen kunnen zijn. Goed dat Stam een veto heeft. Zwaar mee eens. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2019 - 07:05 schreef Dirk1 het volgende:ja ze moetten niet kopen om te kopen maar wat ze nodig menen te hebben maar ik denk dat jaap wel weet wat hij wel en niet wil hebben en er zal gewacht worden wat er gaat gebeuren met Berghuis en Tapia. mee eens |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Constructie Sjaak,Dirk,stam, en die zaakwaarnemer janssen geloof ik ,denkt wel na wat ze doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sjakiooooooooooooooooooooo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer gaat de verdediging op de schop?
van Beek en van der Heijden brrrrr |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spijker op de kop. LCV broodnodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 100% broodnodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rechtsback, LCV en inderdaad een spits achter Jorgensen zijn nu topprioriteiten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop op janmaat , zou top zijn , nieuwkoop verkopen en st juste naar het centrum , inderdaad stoppen met v/d heijden en v beek |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: linksbuiten , larsson ben ik ook niet kapot van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens maar prioriteit op andere posities liggen hoger vind ik.
Bij een leuk bod Larsson lekker weg doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hou die Ramon Hendriks ook maar in de gaten als LCV, is nog te ligt en pas 17 maar komende jaren gaat hij het redden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 20:53 schreef MMM het volgende:[..] Eens maar prioriteit op andere posities liggen hoger vind ik. Bij een leuk bod Larsson lekker weg doen klopt mee eens , rechtsback en lCV gaat voor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou mooi zijn, maar n rechtsback en spits lijkt me geen overbodige luxe. Vente verhuren , Beek exit. @ Kenny.20.56
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tapia krijgt er van langs |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja hij stelt zich hard op toch een echte TD :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En geen achterkamertjes gedoe, gewoon pats boem voor de camera. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Precies een verademing |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook open en eerlijk over Elia. Heerlijke man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met zo'n TD wordt het zo helder , dat 70 procent van de discussies hier overbodig worden. Boudewijn baalt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net gezien prachtig no nonsens, |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mooie en stoere taal van Troost over Tapia. Toch denk ik dat het in werkelijkheid niet zo makkelijk is, feitelijk heeft hij geen poot om op te staan in dit geval, de vrolijke Peruaan heeft gewoon nog een jaar contract en hoeft dus niet weg als hij dat niet wil.
Net zoals Feyenoord andersom Berghuis ook niet zomaar hoeft te laten gaan. Werkt 2 kanten op, hoe vervelend ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis in iedergeval duidelijk hoe hij er over denkt ,en iedereen mag het weten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een speler die een jaar op de bank wordt gezet, heeft alleen zichzelf ermee. Berghuis wil weg en daar moet pisvee voor betalen heel iets anders |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker ook dat ie ziet dat het de ontwikkeling van wat er achter zit in de weg staat. Ja ze zij er nog niet, maar geef ze wel de kans er te komen anders komt het er nooit van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv