BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is nog steeds gefrustreerd...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 15 februari 2008 - 18:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub is nog steeds gefrustreerd...

"Door mijn eigen acties heb ik mijn eigen hoofdprijs zo goed als weggenomen", uit Huub nogmaals zijn frustraties. Eric en Claire kunnen alleen maar knikken. "Ik snap je dilemma, ventje", reageert de ex-Miljonair begripvol. "Heb je nog steeds het gevoel dat je hier dingen meemaakt die je buiten niet zou meemaken?", vraagt hij vervolgens. "Ja, dat is nog steeds zo...", antwoordt Huub. En weer valt er een stilte. "Ik snap je erg goed", herhaalt Eric nog maar eens. "Op dit moment kan ik er in de buitenwereld een grotere zooi van maken", roept Huub ineens. "Ik wou het niet tegen je zeggen!", lacht zijn vriend hard. Zou Huub echt overwegen de Villa te verlaten?

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 15 februari 2008 - 18:50   quote  deeplink  
we geven de hoop niet op, maar we hebben die gluiperd leren kennen als een manipuleerder bovenste plank, dus zou mij niks verbazen dat hij op deze manier de programma leiding onder druk wil zetten, hij gelooft nog steeds in de Huubshow. that was long time ago misschien zo, maar die tijd is geweest, dwaas.en Amanda en Brian worden nu geboycot en word je gedwongen naar de blote tokus van ericje te kijken en dat walgelijke gelebber van p..psl.t en die tuislangkabouter.
tino
 tino - zaterdag 16 februari 2008 - 09:43   quote  deeplink  
waarom moet die homo-eric blijven, heeft de tuinkabouter niet genoeg aan die blonde del.
ilse
 ilse - zaterdag 16 februari 2008 - 10:30   quote  deeplink  
tja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub is nog steeds gefrustreerd...

0.0045161