|
|
Eide
|
|
|
Alle feitjes die je zou willen weten staan in het wedstrijdtopic van 4 dagen eerder. Geen lang verhaal dus. Veel plezier.
Voor de mensen met sadomasochistische trekjes, de beelden van Roda uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2019 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een supertopic! ;-)
Ik denk aan 3-0! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De sadomasochist is gevonden! ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: De wat??? Tering man, nu niet te lastig maken maat! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klinkt als iemand die satevlees eet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana, Magallan en Huntelaar in de basis. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana, Kristensen, De Ligt, Magallan, Mazraoui, Blind, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Huntelaar en Tadic.
Serieuze opstelling, maar 3 wijzigingen achterin he...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nu dus wel Blind op links, Magallan centraal en gelukkig Onana weer terug. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor het eerst, uv de transfer van Frenkie, dat ik weer naar iets van Ajax kijk. Eerlijk gezegd heb ik nog steeds de pest over afgelopen zondag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor mij nog steeds een rare keuze dat dit zondag niet gebeurde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Mazroui dus naast Frenkie de jong. Of toch Mazroui op links? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Magallan en Blind bedoel je?
Eens, of desnoods met Kristensen en Mazraoui zoals de 2e helft tegen Sao Paulo. Bizar dat Sinkgraven daar mocht starten, Sinkgraven die hiervoor al ruim te licht is bevonden voor die positie maar dan toch meteen na de winterstop mag starten.
Ik snap dat Ten Hag Sinkgraven alsnog een kans wil geven, maar dan begin je toch met 30 minuten in een wedstrijden waar het ekker loopt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2019 - 20:17 schreef Eide het volgende:[..] Magallan en Blind bedoel je? Eens, of desnoods met Kristensen en Mazraoui zoals de 2e helft tegen Sao Paulo. Bizar dat Sinkgraven daar mocht starten, Sinkgraven die hiervoor al ruim te licht is bevonden voor die positie maar dan toch meteen na de winterstop mag starten. Ik snap dat Ten Hag Sinkgraven alsnog een kans wil geven, maar dan begin je toch met 30 minuten in een wedstrijden waar het ekker loopt? Precies dit dus. Daarnaast liet hij Sinkgraven een paar keer invallen. Maar niet als linksback maar op het middenveld. En dan nu dit.
Of hij heeft het gedaan omdat hij het oneens was met de verkoop van wober. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja er waren er meer heel erg slecht afgelopen weekend. Maar perez laat net een paar momenten zien waar je heel goed ziet dat Frenkie en Sxhone dramatisch terug verdedigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onana drie dagen nadat hij absoluut niet kon spelen nu dus weer fit? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo wat een heerlijke goal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mazraoui opvallend goed begonnen de eerste tien minuten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Met dat 2e doelpunt hebben we geluk dat de VAR niet werkt. Had in principe afgekeurd moeten worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff Huntelaar. 3 keer bijzonder zwak afwerken zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Magalan dekt voorlopig nog uberhaubt niet door.
Bewuste afspraak of wat angstig? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel de dynamiek is anders met schone tegenover mazraoui. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je dit ziet wordt ik alleen maar kwader over afgelopen zondag. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Sterke 1e helft van onze jongens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Duidelijk is dat onze beide spitsen amper iets klaar maken. Waarom dan niet met Neres Ziyech en Tadic spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede pot van Ajax. Jammer dat de ploeg dit afgelopen zondag niet kon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Neres speelt als een natte krant. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er toch met Neres aan de hand... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
JV
|
|
|
Magallan prima wedstrijd Oeps kristensen .... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt na de winter gewoon boos om zijn misgelopen transfer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zit amper arbeid in inderdaad.
Wederom concentratie weg en enorm veel onnodige meters na rust. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Ajax waar ben je mee bezig. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In vorm zit deze ploeg tegen Europese top aan, wanneer dit niet is, is het een hele zwakke ploeg en niks meer als middenmoot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2019 - 22:33 schreef Loetje het volgende:In vorm zit deze ploeg tegen Europese top aan, wanneer dit niet is, is het een hele zwakke ploeg en niks meer als middenmoot. Volgens mij zit het grote verschil in de breedte en stabiliteit. Psg heeft hetzelfde. Ook die kunnen ver weg zakken. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Vervelend voor Lamprou haha. Onana gelijk MotM |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2019 - 22:35 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zit het grote verschil in de breedte en stabiliteit. Psg heeft hetzelfde. Ook die kunnen ver weg zakken. Ik denk dat je niet vandaag aan mag halen tussen verschil tussen helft 1 en 2.
Op enkele wedstrijden voor de winterstop na, sukkelde Ajax structureel in slaap na 2, maximaal 3 goals voorsprong. Dit maakt alles zwaarder en vooral onnodig. En in die mindere fases is het niveau heel, heel zwak. |
|
|
|
|
JV
|
|
|
Cerny 4 x helemaal niets Echt te slechr |
|
|
|
|
JV
|
|
|
Magallan en nico wordt top duo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En over de breedte Remco, we moeten 1x De Ligt en van de week Onana en Tagliafico, direct problemen... Dat is wat anders als wat gezegd werd met een sterke bank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:En over de breedte Remco, we moeten 1x De Ligt en van de week Onana en Tagliafico, direct problemen... Dat is wat anders als wat gezegd werd met een sterke bank. Ik denk dat dit weer eerder komt door verkeerde keuzes van de trainer. Onana vandaag ook geen reet te doen gehad hè. Magalan had afgelopen week gewoon moeten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond hem juist lekker energiek invallen. Beetje te wild misschien. Maar tenminste energie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft echt wel een sterke bank, maar je merkt op deze manier wie de echte kartrekkers zijn. De spelers die toch wat extra's kunnen brengen |
|
|
|
|
JV
|
|
|
quote: Ah nee 1e bal naar blind fout Snapt loopbeweging frenkie niet Nee hij is echt max pec niveau |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 januari 2019 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dit weer eerder komt door verkeerde keuzes van de trainer. Onana vandaag ook geen reet te doen gehad hè. Magalan had afgelopen week gewoon moeten spelen. Oh die gast maakt verkeerde keuzes zat, toch vind ik de invallers niet geweldig. |
|
|
|