|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis is niet al te best ook vandaag nog |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De hele verdediging is matig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Clasie, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Clasie, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden... Opbouw Feyenoord. En natuurlijk terug op Bijlow |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Altijd totdat hij 2x scoort |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Clasie, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden, Clasie, Van Beek, van der Heijden, Van Beek, van der Heijden... Opbouw Feyenoord. Hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Alsjeblieft laten staan, anders helemaal schrijnend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welja laat ze gewoon lekker door de as van het veld tot je strafschopgebied lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe vaak mag st. Juste nog verkeerd dekken als back zijnde? Wat is dit erg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voor 12 M naar Rusland toch? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Je zou RvP gewoon in de punt moeten zetten en Jens op 10. Iig uitwestrijd op kunstgras. En - hoewel bijna onmogelijk - St juste is vandaag nog slechter dan Nieuwkoop. Die zit met zn hoofd blijkbaar in Rusland ofzo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is simpelweg ons niveau. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou dat bod op zeker accepteren. Al zie ik hem liever centraal dan Botteghin of van Beek.
Maar 12 mil doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit middenveld verliest de slag. Maar waar zet je RvP dan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik blijf het bizar vinden dat we hier al anderhalf jaar zoveel punten mee halen. Alleen al die verdediging , Juste , lachwekkend, Beek trage houten Klaas , Verdonk tja. Dan Clasie tikkie terug ervoor . Wereldprestatie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vleugels verdedigen niet mee en zetten geen druk. Als een aanvalletje niet loopt, buigt het (irritante) hoofdje van Berghuis weer...larsson en Berghuis zijn luie flikkertjes.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nu in de studio 5 minuten circle jerken op Jaapie Stam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 20:35 schreef CobusIII het volgende:Vleugels verdedigen niet mee en zetten geen druk. Als een aanvalletje niet loopt, buigt het (irritante) hoofdje van Berghuis weer...larsson en Berghuis zijn luie flikkertjes.. Wow, dus van deze hele puinzooi, pik je dit eruit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 20:35 schreef CobusIII het volgende:Vleugels verdedigen niet mee en zetten geen druk. Als een aanvalletje niet loopt, buigt het (irritante) hoofdje van Berghuis weer...larsson en Berghuis zijn luie flikkertjes.. Ja daar ligt het echt aan.
Kijk eens naar je achterhoede en Clasie waardoor je niet aan voetballen komt.
Zonder Berghuis hadden we nog lager gestaan dus iets meer respect voor 1 van de weinige voetballers binnen dit amateuristische zooitje |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, de rest kan niet beter...Berghuis en Larsson wel...Dat vind ik erger. Je kan juste op de back positie zetten, maar dat gaat het nooit worden. Hij kan niet aan de lijn spelen. Verdonk is jeugd. Arie kan niet sneller lopen dan zijn dna hem toelaat... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ja, en dan vind ik Larsson echt 1 vd beste vandaag. Loopt gaten dicht voor Nico en rvP die echt niks doen, is balvast en dreigend. Maar ja, met houten Klaas voorin - die gewoon niet wil op kunstgras - is dat ook voor niets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 20:42 schreef CobusIII het volgende:Ja, de rest kan niet beter...Berghuis en Larsson wel...Dat vind ik erger. Je kan juste op de back positie zetten, maar dat gaat het nooit worden. Hij kan niet aan de lijn spelen. Verdonk is jeugd. Arie kan niet sneller lopen dan zijn dna hem toelaat... Wat maakt het uit dat Verdonk jeugd is? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook, maar dat is in zijn geval nog beter dan de rest. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ga dat zelf maar verzinnen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Beek moet nog even handschoentjes aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maakt mij niets uit. Verdonk was al niet goed genoeg voor PEC en NEC. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, we zijn weer begonnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen wissel. We gaan los. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat verheerlijken van eigen jeugdspelers. Niet goed genoeg is niet goed genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan iemand Boekeltje nog ff influisteren dat dit een contactsport is? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik vond je oorspronkelijke post pakkender |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt gewoon vastgezet door fucking Zwolle. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Nico heeft bijna dezelfde dribbelskills als Messi. En Bijlow is net Kahn. Bijna allemaal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|