|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 21:27 schreef CobusIII het volgende:Hoor de commentator over de statistieken van pek.....pek is heel....heel....heel slecht dit seizoen. Hoor het ook ja en wat doen we -.- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze zijn wel lekker bruin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu al zin in volgende week |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De Kuip wordt gesloopt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Richting dubbele cijfers |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Volgendeweek krijg je de dood steek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb me wel weer vermaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onze spits is slechter dan die van PEC |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die van PEC doet er dan ook veel meer voor. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hahahaahah....de gifbeker moet helemaal leeg... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat doet ie daar sowieso? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Positief. Veel beter dan de arbitrage zelf. Die zien alles eigenlijk verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoals PEC vandaag voetbalt, met die agressie en die druk vooruit, dat moeten wij ook. En me reet dat dit niet kan met deze spelers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 21:36 schreef Stylzz het volgende:Zoals PEC vandaag voetbalt, met die agressie en die druk vooruit, dat moeten wij ook. En me reet dat dit niet kan met deze spelers. Nee dan worden ze op de vingers getikt door Gio, das niet netjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan na een verloren wedstrijd nog ff geel pakken, handig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk dat Gio wel wat lichtpuntjes heeft gezien... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:
Positief. Veel beter dan de arbitrage zelf. Die zien alles eigenlijk verkeerd.
Eens. Die arbiters kunnen er ook helemaal niets van. Net als een stuk of 9 Feyenoorders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2019 door Alexmem -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
9 - Feyenoord have lost nine of their last 13 opening games of a calendar year in the Eredivisie (W3 D1). Trauma.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 - 21:41 schreef MMM het volgende:9 - Feyenoord have lost nine of their last 13 opening games of a calendar year in the Eredivisie (W3 D1). Trauma. Trainingskampen voortaan maar in Siberie , op kunstgras! |
|
|
|
|
Fc Grolsch
|
|
|
Hebben wel een goed trainingskamp gehad ..................wat een trieste vertoning weer.En wat een verschrikkelijke goede verdediging hebben we toch. Gaat hem echt worden volgende week zondag.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat geneuzel over goede trainingskampen/trainingen hoor je altijd bij Feyenoord. Is gewoon PR. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zondag ook maar besloten spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hier moeten we van leren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De positieve dingen meenemen naar volgende week |
|
|
|
|
Fc Grolsch
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De dingen die niet zijn goed gegaan moeten we maandag naar kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fc Grolsch
|
|
|
Heb jij iets positiefs gezien dan?????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: (We) willen de rust bewaren. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Standaard oneliners altijd na zo'n wedstrijd, net of dat je een kind van 4 bent. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
was gewoon zwaar slecht iedereen deed maar wat totaal geen samenspel , dit kan gewoon niet langer het wordt steeds slechter en hij gaat dit schip niet meer keren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"We willen een serie neerzetten. Die zevenklapper wil ik graag uit de geschiedenisboeken hebben" |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Fortuna 4 en Feyenoord 1 Met je kut Feyenoord en zus en zo |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is inmiddels iedereen . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat mij betreft een terechte tweet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ze er niet ver vanaf zitten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zeker dat laatste punt, iedereen lult over een gezond Feyenoord, de schuld is nog nooit zo hoog geweest . Wordt nu verbloemd door een boekhoud kunstje. |
|
|
|