|
|
van geil
|
|
|
Die kan wel tegen een beetje druk |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Die is meer van Spijkenisse |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hou van Geel maar gooi de directie en scouting er maar uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Rare lui die Spijkenissers... Tenminste die ik telkens tegenkom zijn allemaal achterlijk stug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is van Geel ook Spijkenissert? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ik zeg doen, klinkt goed |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Rare lui die Spijkenissers... Tenminste die ik telkens tegenkom zijn allemaal achterlijk stug. Weleens geweest ,wat een droevenis. Woon je nog liever in een container op de Europoort |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh dat zijn wel altijd hele gezellige mensen,Martin straalt dat ook wel uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 22:47 schreef igor korneev het volgende:[..] Weleens geweest ,wat een droevenis. Woon je nog liever in een container op de Europoort Hahaha 100% Daar kennen ze geen carnaval ofzo,treurnis ten top. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 22:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Oh dat zijn wel altijd hele gezellige mensen,Martin straalt dat ook wel uit Ja geef hem zijn trots en hij geeft je een fantastische dag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker pfffff haha |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hahaha, ja dat trek je niet hè geile. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee das moeilijk te verdragen idd hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Met trots sta ik naast een geile knots |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik moet maar gaan uitloggen denk ik, is beter haha Tot volgende keer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord gaat uit nood geboren voor een technisch hart lijkt het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sjaak troost lijkt me onhandig in deze , bestuurlijk gezien , de overige namen logisch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uit nood geboren....of de andere opties voldoen niet aan het intern opgemaakte profiel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon de beste optie en dan kies je er ook voor als je niet eigenwijs wilt zijn. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Eindconclusie is eigenlijk dat zowel Giovanni als Martin een jaar te lang zijn gebleven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 - 09:08 schreef FR-Henk het volgende:Uit nood geboren....of de andere opties voldoen niet aan het intern opgemaakte profiel. Hahaha ja die profielen bij onze club. Wat een komedie... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Advocaat als adviseur, Kuijt, Brard, Ere scouts onbezoldigd: v Hanegem,Boskamp Moet kunnen toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Piet, alsjeblieft zeg , opflikkeren met die leugenachtige kutkabouter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan Advocaar vervangen door Sjaak Troost |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of stanley Brard doorschuiven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis zo'n grote tefus bende bij Feyenoord dat we niet meer kunnen beoordelen wie nou wel goed of slecht is in de top van Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je zou het bijna gaan denken idd.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Groot deel onze eigen schuld. We laten ons gek maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik zou Stam, Brardt, Kuyt en de hoofd scouting verantwoordelijk maken voor alle inkomende en uitgaande transfers. Dan heb je de hele jeugdopleiding, A1, jong, scouting en wensen trainer gecombineerd. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ja, de nieuwe td,s staan in de rij om bij ons te komen werken. Zegt genoeg wmb. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 16:55 schreef igor korneev het volgende:[..] Ja, de nieuwe td,s staan in de rij om bij ons te komen werken. Zegt genoeg wmb. Zegt inderdaad genoeg, 2 jaar geleden waren ze allen lachend ingestapt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 17:35 schreef van geil het volgende:[..] Zegt inderdaad genoeg, 2 jaar geleden waren ze allen lachend ingestapt. Nee ook niet. Ondanks dat van geel hun bedje gespreid had. Wist iedereen dat t kampioenschap een wonder was Geen hond die het zelfvertrouwen had om dat te evenaren. Zeker als je weet dat t publiek massaal een paar jaar ging zweven |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Van geel en gudde staat in de top 3 van meest succesvolle directeuren in Feyenoord zijn geschiedenis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 16:55 schreef igor korneev het volgende:[..] Ja, de nieuwe td,s staan in de rij om bij ons te komen werken. Zegt genoeg wmb. Ze staan niet in de rij omdat van Geel er een puinzooi van gemaakt heeft. Niemand heeft zin om puin te ruimen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 18:08 schreef MMM het volgende:[..] Ze staan niet in de rij omdat van Geel er een puinzooi van gemaakt heeft. Niemand heeft zin om puin te ruimen. Dat zou ik ook zeggen als je ze hebt weggejaagd en er niemand voor je blijkt te willen werken. De cijfers spreken je over de hele breedte tegen over het hele van geel era |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Enige argument is de pyramide.
Zelfs de miskopen die er tussen zitten zijn op papier onder de streep niet schadelijk geweest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2019 - 18:08 schreef MMM het volgende:[..] Ze staan niet in de rij omdat van Geel er een puinzooi van gemaakt heeft. Niemand heeft zin om puin te ruimen. Volgens berichten al 5 keer een nee ontvangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|