|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis moet die penalty gewoon door Larsson laten nemen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik vond niemand echt slecht vandaag.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo , dat is tie kwijt Had Berghuis even nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verdienste Sam natuurlijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi , gefeliciteerd , halve finale is binnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou mooi zijn ja. Kunnen we wel gebruiken zondag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Larsson speelde redelijk, evenals Verdonk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond Vermeer en Larsson wel redelijk, misschien dat je RVP moet noemen vanwege zijn goals en een aantal momentjes, maar geen echte uitblinkers inderdaad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond Vermeer en Larsson wel redelijk, misschien dat je RVP moet noemen vanwege zijn goals en een aantal momentjes, maar geen echte uitblinkers inderdaad. Precies redelijk tot goed, sommigen voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als je weet wat ze kunnen , niet echt nee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson, Beek, Verdonk, Vermeer. Voldoende. Persie buitencategorie. Jorgensen keihard gewerkt, weinig zelfrendement, Berghuis ongelukkig en onhandig. Vilhena, Juste, vdH (al langer) matig. Clasie maar eens reserve. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond Vermeer en Larsson wel redelijk, misschien dat je RVP moet noemen vanwege zijn goals en een aantal momentjes, maar geen echte uitblinkers inderdaad. RVP motm . Vermeer zat mis met de goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die goal reken ik hem niet echt aan. En hij pakt bij 0-0 een aantal goede ballen. Verder weinig hoeven te doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij kwam te snel uit. En daarnaast dook hij niet(lange hoek) , terwijl hij met zijn lichaam de korte hoek dicht had. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Let op mijn woorden, Verdonk komt vroeg of laat in het centrum. Prima spelertje. Heeft rust aan de bal, heeft inzicht, staat bijna altijd goed gepositioneerd, heeft goede inspeelpass. Helaas is hij niet al te groot, maar dat zal hij uiteindelijk weten te compenseren. Eerst meters maken, ervaring opdoen. Gaan we nog veel plezier aan beleven, hoop en denk ik. Mark my words: VERDONK.IN HET CENTRUM! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:46 schreef van geil het volgende:[..] Hij kwam te snel uit. En daarnaast dook hij niet(lange hoek) , terwijl hij met zijn lichaam de korte hoek dicht had. Nou hij was in mijn optiek volledig kansloos |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:46 schreef Arie.Klooster het volgende:Let op mijn woorden, Verdonk komt vroeg of laat in het centrum. Prima spelertje. Heeft rust aan de bal, heeft inzicht, staat bijna altijd goed gepositioneerd, heeft goede inspeelpass. Helaas is hij niet al te groot, maar dat zal hij uiteindelijk weten te compenseren. Eerst meters maken, ervaring opdoen. Gaan we nog veel plezier aan beleven, hoop en denk ik. Mark my words: VERDONK.IN HET CENTRUM! Te klein. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nu nog wel. Met meer ervaring compenseert hij dat. Hij is/wordt goed, heel goed....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2019 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed interview weer van Clasie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:46 schreef Arie.Klooster het volgende:Let op mijn woorden, Verdonk komt vroeg of laat in het centrum. Prima spelertje. Heeft rust aan de bal, heeft inzicht, staat bijna altijd goed gepositioneerd, heeft goede inspeelpass. Helaas is hij niet al te groot, maar dat zal hij uiteindelijk weten te compenseren. Eerst meters maken, ervaring opdoen. Gaan we nog veel plezier aan beleven, hoop en denk ik. Mark my words: VERDONK.IN HET CENTRUM! Centrum van Rotterdam misschien. Niet bij ons. Naast dat ie kwalitatief wat te kort komt is ie 1.74. Das hetzelfde als Lamprou op doel zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:46 schreef Arie.Klooster het volgende:Let op mijn woorden, Verdonk komt vroeg of laat in het centrum. Prima spelertje. Heeft rust aan de bal, heeft inzicht, staat bijna altijd goed gepositioneerd, heeft goede inspeelpass. Helaas is hij niet al te groot, maar dat zal hij uiteindelijk weten te compenseren. Eerst meters maken, ervaring opdoen. Gaan we nog veel plezier aan beleven, hoop en denk ik. Mark my words: VERDONK.IN HET CENTRUM! Centrum weet ik niet, maar met de kwaliteiten die jij ziet ben ik het eens.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Er moet gewoon een slager naast hem gezet worden. Hij blinkt uit in het andere, voetballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan moet hij op zes. Of 8
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoe oud is hij eigenlijk? 20? Wordt fysiek dus nog sterker. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Praat even Nederlands. Deze taal hanteren ze in Mokum... :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens. Weet je, ze weten het altijd exact te verwoorden hoe het moet. Maar serieus, waarom niet toepassen in het veld..hilarisch |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:51 schreef Arie.Klooster het volgende:Er moet gewoon een slager naast hem gezet worden. Hij blinkt uit in het andere, voetballen Elke spits zal tegen hem aankruipen omdat Verdonk veel (kop)duels zal verliezen. Je kunt niet alles compenseren. En uitblinken vind ik een groot woord. Het is een aardige voetballer, die wat specifieke kwaliteiten mist, waardoor ie op geen enkele positie echt goed genoeg is. Hij kan op meerdere posities redelijk uit de voeten, maar ik zie voor hem geen toekomst bij ons. In het beste geval zie ik in hem een soort Toornstra, een ideale reserve voor een aantal posities. Het is vloeken in de kerk, maar hij doet me qua type speler erg aan Daley Blind denken. Maar een duidelijk mindere versie. Ik denk dat ie vrij snel verkocht zal worden aan een andere eredivisieclub, een uit het rechterrijtje. Ik zou zeggen een club als Zwolle, maar daar is ie al mislukt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Elke spits zal tegen hem aankruipen omdat Verdonk veel (kop)duels zal verliezen. Je kunt niet alles compenseren. En uitblinken vind ik een groot woord. Het is een aardige voetballer, die wat specifieke kwaliteiten mist, waardoor ie op geen enkele positie echt goed genoeg is. Hij kan op meerdere posities redelijk uit de voeten, maar ik zie voor hem geen toekomst bij ons. Het is vloeken in de kerk, maar hij doet me qua type speler erg aan Daley Blind denken. Maar een duidelijk mindere versie. Ik denk dat ie vrij snel verkocht zal worden aan een andere eredivisieclub, een uit het rechterrijtje. Ik zou zeggen een club als Zwolle, maar daar is ie al mislukt. grappig moest ook aan Dialey Blind denken...Legt eraan hoe Verdonk zich gaat ontwikkelen. maar centrum zie ik niet gebeuren. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als Verdonk de kans blijft krijgen van zijn trainer, zie ik het hem wel doen. En natuurlijk zit eert en boel hoop bij. Natuurlijk hoop ik dat dit uitkomt. Vuur hetzelfde geld komt er een andere trainer die het niet in hem ziet zitten. Dan kan hij inderdaad aftaaien |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Zal voor zondag toch allemaal een stuk beter moeten, anders loopt in de rust de Kuip leeg!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Calimero, Calimero...... ....... .... ... denk het ook.... |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Als ze zondag beginnen als gister dan sta je na een kwartier 0-4 achter |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Onzin Feyenoord Ajax altijd een partij op zich. Was wederom niet best Berghuis drama, Clasie zielig,Sven v Beek ach tja. En onze trainer zeer zielig aan de zijlijn. En ik koud op de tribune. Gewoon lekker ballen voor een punt, nieuwe bus parkeren en St Juste lekker naar de St Kitts eilanden sturen komt allemaal ooit goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar zijn ze er al een tijd vanaf. Wij spelen helaas wel zi |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gozebukbuk zegt bij de eerste pingel dat de verdediger de bal vastpakt. Waarom krijgt die geen kaart dan? Of is die regel veranderd? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 23:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Als Verdonk de kans blijft krijgen van zijn trainer, zie ik het hem wel doen. En natuurlijk zit eert en boel hoop bij. Natuurlijk hoop ik dat dit uitkomt. Vuur hetzelfde geld komt er een andere trainer die het niet in hem ziet zitten. Dan kan hij inderdaad aftaaien Kijk jij zaterdag 1-0 even terug.
Plus Verdonk heeft NIETS van een centrale verdediger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahaha
Geflopt bij NEC en PEC maar hij word heel goed |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Gister was ook bar slecht allemaal..... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 23:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Als Verdonk de kans blijft krijgen van zijn trainer, zie ik het hem wel doen. En natuurlijk zit eert en boel hoop bij. Natuurlijk hoop ik dat dit uitkomt. Vuur hetzelfde geld komt er een andere trainer die het niet in hem ziet zitten. Dan kan hij inderdaad aftaaien Dat is prof voetbal |
|
|
|