BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie vertrekt er?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - dinsdag 02 april 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Ik zou die Isak van Willem 2 maar eens los proberen te peuteren bij Dortmund
p111
 p111 - dinsdag 02 april 2019 - 23:29   quote  deeplink  
Er is er maar 1 die echt een meerwaarde voor Ajax zou zijn volgend seizoen en dat is Odegaard,hij wordt met de week beter.
jodocus
 jodocus - woensdag 03 april 2019 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Er is er maar 1 die echt een meerwaarde voor Ajax zou zijn volgend seizoen en dat is Odegaard,hij wordt met de week beter.
idd ook die halen
Loetje
 Loetje - woensdag 03 april 2019 - 14:15   quote  deeplink  
Ik zie in vrijwel niemand in de Eredivisie een directe meerwaarde voor Ajax. Zeker niet voor wat ze ten eerste kosten, ten 2e niet voor wie er allemaal weg gaan. Zelfde als met Pierie en Scherpen... Dat moet je niet eens willen.

De geruchten van Marin, Propper... Dat is de categorie die je hebben moet.
p111
 p111 - woensdag 03 april 2019 - 17:07   quote  deeplink  
Odegaard is een jonge speler met een fabelachtige techniek,ook gisteravond tegen AZ weer een super wedstrijd gespeeld,dolde gisteravond 3 man van AZ in de 16 op de vierkante meter.Deze jongen is hopelijk nu nog betaalbaar,als hij zich zo blijft ontwikkelen is hij over een jaar onbetaalbaar.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 april 2019 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2019 - 17:07 schreef p111 het volgende:
Odegaard is een jonge speler met een fabelachtige techniek,ook gisteravond tegen AZ weer een super wedstrijd gespeeld,dolde gisteravond 3 man van AZ in de 16 op de vierkante meter.Deze jongen is hopelijk nu nog betaalbaar,als hij zich zo blijft ontwikkelen is hij over een jaar onbetaalbaar.
Ik kan je 80 spelers, goede spelers met een geweldige techniek geven. Maar technisch begaafd zijn in de kleine ruimte zoals Neres, handelen in de kleine ruimte zoals De Jong of de voetballende oplossing al zien voor je aan de bal bent zoals een Eriksen, is dat niet. Geen van allen en dat is een cruciaal begrip bij Ajax. Zeker als je tegen bussen speelt en alles om tempo in de kleine ruimte draait
remco k
 remco k - woensdag 03 april 2019 - 19:39   quote  deeplink  
Blijft gewoon lastig. Zat voorbeelden van eredivisie toppers die gefaald hebben bij Ajax. Meer ook gewoon heel erg veel voorbeelden die het wel hebben gehaald van spelers die in de eredivisie aangekocht zijn.

En datzelfde geld gewoon met buitenlandse transfers. Jongens als Cassiers orelueja zijn ook niet geslaagd bij ons.

Het blijft een factor geluk die mede bepaald of een speler kan slagen.
p111
 p111 - woensdag 03 april 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2019 - 18:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik kan je 80 spelers, goede spelers met een geweldige techniek geven. Maar technisch begaafd zijn in de kleine ruimte zoals Neres, handelen in de kleine ruimte zoals De Jong of de voetballende oplossing al zien voor je aan de bal bent zoals een Eriksen, is dat niet. Geen van allen en dat is een cruciaal begrip bij Ajax. Zeker als je tegen bussen speelt en alles om tempo in de kleine ruimte draait
Geef er even een paar aan in de eredivisie ?
Loetje
 Loetje - donderdag 04 april 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2019 - 23:26 schreef p111 het volgende:

[..]

Geef er even een paar aan in de eredivisie ?
Odegaard, die jij noemt dan, halve middenveld van Heracles, Crowley, Stengs, Til, Gustafson, Foor, Bruns en kan nog heel lang doorgaan.

En laat even duidelijk zijn, de een is veel beter dan de andere. Maar wat ik bedoel is dat ik echt wel jongens met veel techniek zie en behendig met een bal. Maar om het niveau op een Ajax middenveld te halen, worden echt hele andere dingen vereist
p111
 p111 - donderdag 04 april 2019 - 14:24   quote  deeplink  
Ik heb 2 jaar wel het talent gezien bij Odegaard maar zag ik hem nog geen versterking voor Ajax,maar dit seizoen zie ik hem zoals ik gehoopt had dat hij zou worden.Ik volg hem nu al een paar maanden,en zie hem nu zo boven de rest uitsteken ook sterker in de duels,2 tot 3 man passeren een geweldige trap in zijn linkerbeen,ook tegen AZ veruit de beste man van het veld.Nu durf ik te beweren dat hij een geweldige middenvelder voor Ajax zou zijn.
De enige van die namen die jij opnoemt die in de buurt komt is Stengs,de rest kan niet in zijn buurt komen.Til is ook een goede middenvelder maar beslist geen Odegaard of Steng.En mensen als Bruns/Foor en Gustafson zijn gewone B keuzes in de subtop.Ga wat beelden terug kijken van Odegaard dit seizoen,dan ga ik er van uit dat je mening is gewijzigd.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 april 2019 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2019 - 14:24 schreef p111 het volgende:
Ik heb 2 jaar wel het talent gezien bij Odegaard maar zag ik hem nog geen versterking voor Ajax,maar dit seizoen zie ik hem zoals ik gehoopt had dat hij zou worden.Ik volg hem nu al een paar maanden,en zie hem nu zo boven de rest uitsteken ook sterker in de duels,2 tot 3 man passeren een geweldige trap in zijn linkerbeen,ook tegen AZ veruit de beste man van het veld.Nu durf ik te beweren dat hij een geweldige middenvelder voor Ajax zou zijn.
De enige van die namen die jij opnoemt die in de buurt komt is Stengs,de rest kan niet in zijn buurt komen.Til is ook een goede middenvelder maar beslist geen Odegaard of Steng.En mensen als Bruns/Foor en Gustafson zijn gewone B keuzes in de subtop.Ga wat beelden terug kijken van Odegaard dit seizoen,dan ga ik er van uit dat je mening is gewijzigd.
Je moet geen vraag gaan stellen om daarna totaal van onderwerp te veranderen, want wat jij zegt, zeg ik al in mijn laatste stukje.

Techniek is er genoeg, maar in mijn optiek op het moment niet voor Ajax. Zeker niet als je stappen wilt blijven maken in Europa. Of moet een Europese kwartfinale weer betekenen dat je volgend jaar ineens weer een seizoen Europees voetbal mist zoals het jaar na de EL finale?
p111
 p111 - maandag 08 april 2019 - 00:12   quote  deeplink  
Hopelijk gaan meerdere mensen nu zien dat de vervanger van Hakim bij Vitesse voetbalt,ik hoop echt dat Ajax hem wil/kan kopen. Na vandaag tegen PSV de mede topploeg in de eredivisie was hij weer de uitblinker op het middenveld.ik heb in iedergeval van hem genoten,en zeker van de uitslag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2019 door p111 --
nummer10
 nummer10 - maandag 08 april 2019 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 00:12 schreef p111 het volgende:
Hopelijk gaan meerdere mensen nu zien dat de vervanger van Hakim bij Vitesse voetbalt,ik hoop echt dat Ajax hem wil/kan kopen. Na vandaag tegen PSV de mede topploeg in de eredivisie was hij weer de uitblinker op het middenveld.ik heb in iedergeval van hem genoten,en zeker van de uitslag.
nog mooier als je ziyech kan behouden..
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 00:12 schreef p111 het volgende:
Ik zie echt te weinig van Odegaard, maar ook Namli vind ik echt een raspaardje hoor, creert echt heel veel kansen.

En zoals ik eerder al zei, niet direct voor de basis, maar ik zou het risico wel aandurven met hem, er zit iets magisch in die jongen, iets dat Ziyech ook heeft...
p111
 p111 - maandag 08 april 2019 - 09:22   quote  deeplink  
Sorry,maar ik geloof in hem.
==============================
Martin Odegaard zou een aanwinst zijn voor Ajax. Dat is de conclusie aan tafel bij Studio Voetbal. De twintigjarige Noor maakte zondag tijdens het 3-3 gelijkspel van Vitesse tegen PSV opnieuw een sterke indruk.

"Een prachtige speler, hij heeft zoveel creativiteit. Hij loopt zo makkelijk met de bal, houdt overzicht en heeft een fenomenale techniek", steekt Evgeniy Levchenko de loftrompet. "Hij voetbalt met zoveel vertrouwen. Hij kan een stapje hogerop. Als je geld hebt, moet je hem halen." Daar sluit de Volkskrant-journalist Willem Vissers zich bij aan. "Ajax heeft het geld. Odegaard zou een aardige vervanger voor Hakim Ziyech zijn."
Mede door een goal van Odegaard kwam PSV niet verder dan een remise in Arnhem. Het betekent een wisseling van de wacht aan kop van de Eredivisie. Pierre van Hooijdonk dacht lange tijd dat de Eindhovenaren met de titel aan de haal zou aan,maar is nu geswist naar Ajax.
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie echt te weinig van Odegaard, maar ook Namli vind ik echt een raspaardje hoor, creert echt heel veel kansen.

En zoals ik eerder al zei, niet direct voor de basis, maar ik zou het risico wel aandurven met hem, er zit iets magisch in die jongen, iets dat Ziyech ook heeft...
78 kansen geloof ik, als ik goed gehoord heb
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 april 2019 - 15:55   quote  deeplink  
De vraag is hoe duur is Martin en is hij dat waard voor Ajax?

Moet Ajax 20 mil betalen aan Real?
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 15:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De vraag is hoe duur is Martin en is hij dat waard voor Ajax?

Moet Ajax 20 mil betalen aan Real?
Dat weet helemaal niemand. Dat heeft iemand ooit maar geroepen, maar die 20 miljoen zou echt totaal belachelijk en nergens op gebaseerd zijn. Bij Real niks ervan gebakken, bij Heerenveen tot zijn laatste half jaar ook niet en nu een jaartje goed bij een subtopper in Nederland.

Nee, die gaat geen 20 miljoen kosten. Dan kost Ziyech 190 miljoen!
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 16:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat weet helemaal niemand. Dat heeft iemand ooit maar geroepen, maar die 20 miljoen zou echt totaal belachelijk en nergens op gebaseerd zijn. Bij Real niks ervan gebakken, bij Heerenveen tot zijn laatste half jaar ook niet en nu een jaartje goed bij een subtopper in Nederland.

Nee, die gaat geen 20 miljoen kosten. Dan kost Ziyech 190 miljoen!
Ik denk dat ie toch echt rond dat bedrag gaat kosten.
p111
 p111 - maandag 08 april 2019 - 18:56   quote  deeplink  
Ja ik zou het veel vinden,maar hij is pas 20 dus nu zou je hem misschien nog voor minder kunnen kopen,als hij zich zo blijft door ontwikkelen kan hij over een jaar wel richting de 30 gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2019 door p111 --
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie toch echt rond dat bedrag gaat kosten.
Mag ik vragen op basis van wat jij dat denkt?

Want ik kan er echt vooralsnog niet bij. Mijn gevoel zegt een miljoen of 12/13
Loetje
 Loetje - maandag 08 april 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 18:56 schreef p111 het volgende:
Ja ik zou het veel vinden,maar hij is pas 20 dus nu zou je hem misschien nog voor minder kunnen kopen,als hij zich zo blijft door ontwikkelen kan hij over een jaar wel richting de 30 gaan.
Als ze hem nou volgend jaar bij wijze aan AZ verhuren en die daar Europees aardig speelt, kan ik wel in 20 miljoen komen.
p111
 p111 - maandag 08 april 2019 - 20:29   quote  deeplink  
Ik denk niet dat hij volgend jaar weer verhuurd wil worden aan een subtopper
remco k
 remco k - maandag 08 april 2019 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 19:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag ik vragen op basis van wat jij dat denkt?

Want ik kan er echt vooralsnog niet bij. Mijn gevoel zegt een miljoen of 12/13
Omdat hij toch bekend staat als het super talent. En de markt gewoon knettergek is.
p111
 p111 - maandag 08 april 2019 - 23:29   quote  deeplink  
Zie dit artikel? dus toch 20 miljoen ?
=====================================
Ajax wil zich komende zomer dolgraag versterken met Martin Odegaard maar zijn werkgever Real Madrid stelt de beslissing liever nog even uit. De Amsterdammers deden al een bod van 20 miljoen euro maar Zinedine Zidane wil hem er graag hebben voor de voorbereiding voor het volgende seizoen.
Voor Ajax lijkt de eventuele afkoopsom geen probleem, maar Zidane wil Ödegaard net als in 2016 en 2017 aan het werk zien. De Real-coach zag de voorgaande jaren onvoldoende reden om hem bij de groep te halen en gaat komende zomer rustig bekijken of de situatie veranderd is.
AS schrijft dat pas in de Verenigde Staten een beslissing valt. In de oefenduels met Bayern München, Arsenal en Atlético Madrid moet Ödegaard zich bewijzen. Mocht dit niet slagen, dan pas lijkt Ajax een serieuze optie, maar dat zou kunnen betekenen dat hij pas relatief laat instroomt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 april 2019 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Namli speelde pas ook echt lekker geloof tegen PSV of Feyenoord. Liep er zo doorheen.
Odegaard deed dit laatst ook tegen Az speelde echt goed solo leek op Erikssen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 april 2019 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat hij toch bekend staat als het super talent. En de markt gewoon knettergek is.
Daarom denk dat 20 miljoen niet eens gek is in de huidige markt voor deze speler.
Ziyech vraag je ook tussen 30 en 40 voor en op Neres is ook 40+ geboden.
remco k
 remco k - dinsdag 09 april 2019 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 18:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Namli speelde pas ook echt lekker geloof tegen PSV of Feyenoord. Liep er zo doorheen.
Odegaard deed dit laatst ook tegen Az speelde echt goed solo leek op Erikssen.
Ik denk dat Namli al een jaar of twee nu een goede ontwikkeling doormaakt. Creëert echt veel en speelt makkelijk en verzet veel werk.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 april 2019 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Namli al een jaar of twee nu een goede ontwikkeling doormaakt. Creëert echt veel en speelt makkelijk en verzet veel werk.
Volg pec niet echt maar hij viel me laatst positief op.
Blijven altijd gokjesmaar zal in dit geval niet heel duur zijn.
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 23:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volg pec niet echt maar hij viel me laatst positief op.
Blijven altijd gokjesmaar zal in dit geval niet heel duur zijn.
Daarom, maar ook het aankopen van die jonge talenten is en blijft een gokje. En slechter dan Labyad zal hij echt niet zijn om maar eens iets te noemen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 april 2019 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 07:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom, maar ook het aankopen van die jonge talenten is en blijft een gokje. En slechter dan Labyad zal hij echt niet zijn om maar eens iets te noemen.
Klopt maar mijn mening is altijd wel geweest dat jeugdige spelers die hun club ontsteigen altijd wel intressant zijn. Ook wel gebleken dat het niet altijd een zekerheidje is maar de toppertjes komen er vaak wel.

Odengaard is dan wel van andere orde omdat die al jong naar Real Madrid ging. Zal daarom ook iets duurder zijn. Talent heeft hij zeker.

Isak zelfde verhaal misschien in een deal met Ziyech(gerucht) betrekken.

Namli, Doan, Stengs (Zal er een paar vergeten volg eredivisie weinig) maar dit zijn denk wel haalbare jongens die nog wel kunnen groeien.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 april 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 09:22 schreef p111 het volgende:
Sorry,maar ik geloof in hem.
==============================
Martin Odegaard zou een aanwinst zijn voor Ajax. Dat is de conclusie aan tafel bij Studio Voetbal. De twintigjarige Noor maakte zondag tijdens het 3-3 gelijkspel van Vitesse tegen PSV opnieuw een sterke indruk.

"Een prachtige speler, hij heeft zoveel creativiteit. Hij loopt zo makkelijk met de bal, houdt overzicht en heeft een fenomenale techniek", steekt Evgeniy Levchenko de loftrompet. "Hij voetbalt met zoveel vertrouwen. Hij kan een stapje hogerop. Als je geld hebt, moet je hem halen." Daar sluit de Volkskrant-journalist Willem Vissers zich bij aan. "Ajax heeft het geld. Odegaard zou een aardige vervanger voor Hakim Ziyech zijn."
Mede door een goal van Odegaard kwam PSV niet verder dan een remise in Arnhem. Het betekent een wisseling van de wacht aan kop van de Eredivisie. Pierre van Hooijdonk dacht lange tijd dat de Eindhovenaren met de titel aan de haal zou aan,maar is nu geswist naar Ajax.
Ze kunnen daar zoveel zeggen, maar er is daar niemand die echte scouting talenten heeft als ik heel eerlijk ben.
Odegaard is een geweldige speler, maar verdedigen doet hij niet, wil hij niet en kan hij niet. Dat zou hij dan moeten gaan leren bij Ajax. Geen idee wat hij moet kosten, maar denk eerder dat we ons moeten richten op een andere speler, tenzij Donny weggaat. OP de positie van De jong of Schone komt Odegaard helemaal niet tot zijn recht
p111
 p111 - woensdag 10 april 2019 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 13:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ze kunnen daar zoveel zeggen, maar er is daar niemand die echte scouting talenten heeft als ik heel eerlijk ben.
Odegaard is een geweldige speler, maar verdedigen doet hij niet, wil hij niet en kan hij niet. Dat zou hij dan moeten gaan leren bij Ajax. Geen idee wat hij moet kosten, maar denk eerder dat we ons moeten richten op een andere speler, tenzij Donny weggaat. OP de positie van De jong of Schone komt Odegaard helemaal niet tot zijn recht
Nee maar hij moet ook Hakim vervangen en die verdedigd nou ook niet bepaald groots.
remco k
 remco k - woensdag 10 april 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 17:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Nee maar hij moet ook Hakim vervangen en die verdedigd nou ook niet bepaald groots.
Hakim maakt van alle aanvallende spelers de meeste vuile defensieve meters. Die verdedigd juist heel fanatiek mee. Beginnend met het druk zetten.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 april 2019 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Hakim maakt van alle aanvallende spelers de meeste vuile defensieve meters. Die verdedigd juist heel fanatiek mee. Beginnend met het druk zetten.
Denk dat dat ook de reden is dat hij niet zo beslissend is als bij Twente.
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat dat ook de reden is dat hij niet zo beslissend is als bij Twente.
Ik denk dat dit weer komt omdat er nu veel meer goede spelers zijn en hij niet alleen de man is. Toch denk ik wel dat we zonder hem heel veel zwakker zijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 08:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat dit weer komt omdat er nu veel meer goede spelers zijn en hij niet alleen de man is. Toch denk ik wel dat we zonder hem heel veel zwakker zijn.
zker wel.. kijk alleen al bij hoeveel goals hij betrokken is samen met tadic dan
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 09:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zker wel.. kijk alleen al bij hoeveel goals hij betrokken is samen met tadic dan
Huh?
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 09:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh?
dat we zonder ziyech zwakker zijn gezien zijn productie
p111
 p111 - donderdag 11 april 2019 - 09:51   quote  deeplink  
Natuurlijk zijn we zwakker zonder Ziyech,maar hij gaat weg naar alle waarschijnlijkheid.Maar we moeten ook weer verder en in mijn ogen is Odegaard een redelijke vervanger voor Ziyech zo,n beetje het zelfde type voetballer.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 17:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik vind hem wel heel veel meeverdedigen. Maar Odegaard als rechtsbuiten? Ik weet dat nog niet zo. Zie daar liever iemand anders. Alleen De jong is gewoon onvervangbaar, die is zo goed. MAakt niet uit wie we gaan halen, maar er is gewoon niemand zoals hij. Hij brengt rust in de ploeg, dankzij hem doet Ajax en het Nederlands elftal ineens mee met de grote jongens.

Mooi stukje over de Jong

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/873499/juve-trainer-allegri-looft-ajax-n-de-jong-bij-hem-begint-het-aanvalsspel-.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2019 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:05 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind hem wel heel veel meeverdedigen. Maar Odegaard als rechtsbuiten? Ik weet dat nog niet zo. Zie daar liever iemand anders. Alleen De jong is gewoon onvervangbaar, die is zo goed. MAakt niet uit wie we gaan halen, maar er is gewoon niemand zoals hij. Hij brengt rust in de ploeg, dankzij hem doet Ajax en het Nederlands elftal ineens mee met de grote jongens.

Mooi stukje over de Jong

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/873499/juve-trainer-allegri-looft-ajax-n-de-jong-bij-hem-begint-het-aanvalsspel-.html
Heel veel pers gister ook louter positief over de Jong, speelde gister echt heel erg goed op een moment na met Ronaldo. Daar moet hij gewoon volle bak mee sprinten, het gebeurt namelijk vol in zijn gezichtsveld.

Verder aan de bal magistraal goed, meer dan 90% van zijn ballen kwamen aan, waarbij hij ook nog eens de meeste ballen had, en vrijwel alles vooruit, defensief meer dan de helft van zijn duels gewonnen, en de Ajacied met de meeste balveroveringen..

Dat er hier nog mensen zijn die hem anders bestempelen dan een potentiele wereldtopper is onbegrijpelijk.

Oja, Als er nog mensen zijn die Pjanic zoeken, je weet wel, die speler waarvan er heel veel ropeen dat het een van de beste middenvelders van de wereld is? Die ligt bij van de Beek op de stoel in de slaapkamer, die zit namelijk nu nog in de zak bij van de beek.

vd Beek gister voor mij de beste Ajacied
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel veel pers gister ook louter positief over de Jong, speelde gister echt heel erg goed op een moment na met Ronaldo. Daar moet hij gewoon volle bak mee sprinten, het gebeurt namelijk vol in zijn gezichtsveld.

Verder aan de bal magistraal goed, meer dan 90% van zijn ballen kwamen aan, waarbij hij ook nog eens de meeste ballen had, en vrijwel alles vooruit, defensief meer dan de helft van zijn duels gewonnen, en de Ajacied met de meeste balveroveringen..

Dat er hier nog mensen zijn die hem anders bestempelen dan een potentiele wereldtopper is onbegrijpelijk.

Oja, Als er nog mensen zijn die Pjanic zoeken, je weet wel, die speler waarvan er heel veel ropeen dat het een van de beste middenvelders van de wereld is? Die ligt bij van de Beek op de stoel in de slaapkamer, die zit namelijk nu nog in de zak bij van de beek.

vd Beek gister voor mij de beste Ajacied
Ja idd, het was echt niet normaal hoe goed die De Jong is. Hij is volgens mij nu al de beste verdedigende middenvelder ter wereld. Hij is alles bepalend en Ajax is in mijn optiek vorig jaar geen kampioen geworden, omdat Frenkie gewoon het tweede halfjaar gebelesseerd was.

Maar idd Donny van de Beek, was gister bizar goed. Ik heb gewoon enorm genoten van dit Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 april 2019 - 12:16   quote  deeplink  
Ik hoop Femke Halsema!!!
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 12:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik hoop Femke Halsema!!!
Whahaha, post van de dag ouwe..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 12:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik hoop Femke Halsema!!!
Whahahaha, geweldig!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 april 2019 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, post van de dag ouwe..
Ik ben echt boos Remco! Wijf heeft voor sommige ouders en kinderen gewoon een hele avond verpest!! Gewoon onschuldigen slaan die geen kant op konden omdat ze tussen de hekjes van de tourniquets stonden. Gewoon vol het waterkanon erop! Oudere mensen die gewoon omgespoten werden zonder dat ze iets deden!
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 13:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben echt boos Remco! Wijf heeft voor sommige ouders en kinderen gewoon een hele avond verpest!! Gewoon onschuldigen slaan die geen kant op konden omdat ze tussen de hekjes van de tourniquets stonden. Gewoon vol het waterkanon erop! Oudere mensen die gewoon omgespoten werden zonder dat ze iets deden!
Ik begrijp je goed kerel. Jammer dat dit gebeurt.

Eigenlijk creeeren ze hiermee zelf de risicovolle situatie waarvan ze zeiden dat het niet mocht gebeuren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 april 2019 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp je goed kerel. Jammer dat dit gebeurt.

Eigenlijk creeeren ze hiermee zelf de risicovolle situatie waarvan ze zeiden dat het niet mocht gebeuren.
Idd, dat ik dat toch eens uit jouw mond mag horen! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 17:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Idd, dat ik dat toch eens uit jouw mond mag horen! ;-)
Ik probeer er altijd over na te denken. Maar hier is gewoon in mijn beleving duidelijk dat er een bepaalde stempel gedrukt wil worden.

Ik denk zelfs dat het iets met de FIFA te maken heeft. Er zijn natuurlijk wel flink wat onderzoekjes geweest dit seizoen.

Misschien hebben die wel even met klem laten weten geen relletjes te willen zien. Nou. Die heeft ze nu veroorzaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie vertrekt er?

0.0070269