|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2019 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] Ik probeer er altijd over na te denken. Maar hier is gewoon in mijn beleving duidelijk dat er een bepaalde stempel gedrukt wil worden. Ik denk zelfs dat het iets met de FIFA te maken heeft. Er zijn natuurlijk wel flink wat onderzoekjes geweest dit seizoen. Misschien hebben die wel even met klem laten weten geen relletjes te willen zien. Nou. Die heeft ze nu veroorzaakt. Maar rellen buiten het stadion hebben de UEFA en FIFA niets over te vertellen.
Ik ben benieuwd waarom de AFA 2 weken geleden wel gewoon met gezichtsbedekkende kleding zijn gang kon gaan, terwijl dat in elke demonstratie verboden is. Was mevrouwtje Halsema bang dat het haar stemmetjes ging kosten? Maar dat ze met het optreden van gisteren hoopt dat ze bij de linkse yup nu meer krediet heeft! Vuil ....... Wijf is het! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2019 - 20:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar rellen buiten het stadion hebben de UEFA en FIFA niets over te vertellen. Ik ben benieuwd waarom de AFA 2 weken geleden wel gewoon met gezichtsbedekkende kleding zijn gang kon gaan, terwijl dat in elke demonstratie verboden is. Was mevrouwtje Halsema bang dat het haar stemmetjes ging kosten? Maar dat ze met het optreden van gisteren hoopt dat ze bij de linkse yup nu meer krediet heeft! Vuil ....... Wijf is het! Je weet toch dat het bij de FIFA niet gaat over wat ze wel of niet te vertellen hebben. Maar dat het gaat om machtsvertoon en achter deurtjes politiek. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2019 - 19:02 schreef remco k het volgende:[..] Ik probeer er altijd over na te denken. Maar hier is gewoon in mijn beleving duidelijk dat er een bepaalde stempel gedrukt wil worden. Ik denk zelfs dat het iets met de FIFA te maken heeft. Er zijn natuurlijk wel flink wat onderzoekjes geweest dit seizoen. Misschien hebben die wel even met klem laten weten geen relletjes te willen zien. Nou. Die heeft ze nu veroorzaakt. Ik denk dat je de Uefa bedoeld, maar dan nogde Eufa onderzoekt alleen dingen in het stadion. Wat zich hier heeft afgespeeld is gewoon veroorzaakt door de politie, omdat ze verkeerde instructies hebben gekregen. Onder Ebert van der laan zou dit nooit gebeurd zijn.
Deze vrouw heeft geen idee wat voetbal is, wat emotie is, wat sfeer is. Ze moet zich een keertje inleven, ze leeft niet in de samenleving, dat is haar probleem. Daarbij vind ik ook dat de politie chefs zwak zijn. Die moeten eigenlijk advies geven aan Femke, die zouden de ervaring moeten hebben |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2019 - 10:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik denk dat je de Uefa bedoeld, maar dan nogde Eufa onderzoekt alleen dingen in het stadion. Wat zich hier heeft afgespeeld is gewoon veroorzaakt door de politie, omdat ze verkeerde instructies hebben gekregen. Onder Ebert van der laan zou dit nooit gebeurd zijn. Deze vrouw heeft geen idee wat voetbal is, wat emotie is, wat sfeer is. Ze moet zich een keertje inleven, ze leeft niet in de samenleving, dat is haar probleem. Daarbij vind ik ook dat de politie chefs zwak zijn. Die moeten eigenlijk advies geven aan Femke, die zouden de ervaring moeten hebben Als ik de Fifa schrijf, bedoel ik de Fifa.
En wat ik bedoel heeft niets te maken met wat je beschrijft..
Ajax is nu met supporter een aantal keer negatief in het nieuws geweest, of dat terecht of onterecht is laat ik even in het midden.
De Fifa heeft in het verleden vaker bewezen corrupt te zijn en prima in staat te zijn druk uit te oefenen op manier die niet horen.
Ik vermoed dat dit hier ook gebeurt is, hoe je het doet mevrouw Halsema moet je zelf weten, maar wij willen en eisen rust rondom het stadion blablabla.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Gisteren met het voetbalteam van mijn zoontje naar Utrecht Vitesse geweest. Was niet veel aan maar Odengaard is toch wel een mooie speler hoor. Dribbelt makkelijk goed overzicht. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik ben al weken bezig iedereen te overtuigen dat Martin Odegaard de nw middenvelder is voor Ajax uiteraard met Marin. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2019 - 08:54 schreef p111 het volgende:Ik ben al weken bezig iedereen te overtuigen dat Martin Odegaard de nw middenvelder is voor Ajax uiteraard met Marin. Overtuig me eens dan! ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Goed kijken Warrior,bal aannames-fysiek in de duels (sterk verbeterd) handelingssnelheid-geweldig schot in linker pootje-top/techniek-top/leeftijd,beslist geen betere linkspoot in de eredivisie buiten Hakim natuurlijk.Als de prijs redelijk is kan je daar alleen maar beter van worden. Hopelijk heb ik je kunnen overtuigen !!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2019 - 10:31 schreef p111 het volgende:Goed kijken Warrior,bal aannames-fysiek in de duels (sterk verbeterd) handelingssnelheid-geweldig schot in linker pootje-top/techniek-top/leeftijd,beslist geen betere linkspoot in de eredivisie buiten Hakim natuurlijk.Als de prijs redelijk is kan je daar alleen maar beter van worden. Hopelijk heb ik je kunnen overtuigen !!! Niets aan gelogen. Snel, leuke dribbel, goede passing en goed schot. Hij doet me een beetje aan Erikssen denken qua stijl.
Was de avond ervoor ook in de Arena met mijn zoontje. Vonden we veel leuker. Genoten van Huntelaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2019 - 10:31 schreef p111 het volgende:Goed kijken Warrior,bal aannames-fysiek in de duels (sterk verbeterd) handelingssnelheid-geweldig schot in linker pootje-top/techniek-top/leeftijd,beslist geen betere linkspoot in de eredivisie buiten Hakim natuurlijk.Als de prijs redelijk is kan je daar alleen maar beter van worden. Hopelijk heb ik je kunnen overtuigen !!! Tja, kut man! Ik kijk nooit naar Vitesse. Hahaha!
Maar het zal, ik vertrouw je op je blauwe ogen! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2019 - 11:36 schreef remco k het volgende:[..] Als ik de Fifa schrijf, bedoel ik de Fifa. En wat ik bedoel heeft niets te maken met wat je beschrijft.. Ajax is nu met supporter een aantal keer negatief in het nieuws geweest, of dat terecht of onterecht is laat ik even in het midden. De Fifa heeft in het verleden vaker bewezen corrupt te zijn en prima in staat te zijn druk uit te oefenen op manier die niet horen. Ik vermoed dat dit hier ook gebeurt is, hoe je het doet mevrouw Halsema moet je zelf weten, maar wij willen en eisen rust rondom het stadion blablabla.. OK, ik geef toe dat de FIFA corrupt is, maar wat hebben die te maken met een wedstrijde van de UEFA?
Of bedloel je te zeggen dat de UEFA misschien druk heeft uitgeoefend? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2019 - 17:29 schreef Ajax we love you het volgende:[..] OK, ik geef toe dat de FIFA corrupt is, maar wat hebben die te maken met een wedstrijde van de UEFA? Of bedloel je te zeggen dat de UEFA misschien druk heeft uitgeoefend? Nogmaals. Als ik praat over de FIFA. Dan bedoel ik de FIFA.
En dit is voor de UEFA geen wedstrijdje.
Er spelen veel vaker omvoer ons onbekende krachten mee dan we denken. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2019 - 20:40 schreef remco k het volgende:[..] Nogmaals. Als ik praat over de FIFA. Dan bedoel ik de FIFA. En dit is voor de UEFA geen wedstrijdje. Er spelen veel vaker omvoer ons onbekende krachten mee dan we denken. Wat een geïrriteerde toon. Warrior valt je totaal niet aan maar je schiet direct in de aanval!
Een beetje jammer weer. En Warrior wat reageer je lief;-) hahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 08:58 schreef AkaS het volgende:[..] Wat een geïrriteerde toon. Warrior valt je totaal niet aan maar je schiet direct in de aanval! Een beetje jammer weer. En Warrior wat reageer je lief;-) hahahahaha Ik reageerde niet eens! ;-)
Dat bericht waar Remco op reageerde was van AWLY! Ik moet enkel lachen om die opgefokte en onnodige doodlopende discussies. Vind het wel komisch! Zo ook de discussie over Dolberg, Huntelaar of Tadic in de spits. Mij boeit het geen kloot, als die ballen er maar in gaan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 08:58 schreef AkaS het volgende:[..] Wat een geïrriteerde toon. Warrior valt je totaal niet aan maar je schiet direct in de aanval! Een beetje jammer weer. En Warrior wat reageer je lief;-) hahahahaha Warrior? Wat heeft die er mee te maken?
Ik leg nu meerdere keren uit dat ik de Fifa bedoel, dan is het nogal irritant dat men gaat vragen of ik niet toch de Uefa bedoel.
Maar he, sorry voor de irritatie in mijn post, ik hoop dat je er zelf ook een voorbeeld aan neemt en iets minder geiriteerd over Ajax gaat posten, immers, ze doen het best aardig toch. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 09:30 schreef remco k het volgende:[..] Warrior? Wat heeft die er mee te maken? Ik leg nu meerdere keren uit dat ik de Fifa bedoel, dan is het nogal irritant dat men gaat vragen of ik niet toch de Uefa bedoel. Maar he, sorry voor de irritatie in mijn post, ik hoop dat je er zelf ook een voorbeeld aan neemt en iets minder geiriteerd over Ajax gaat posten, immers, ze doen het best aardig toch. Bedoel je niet gewoon de UEFA? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt gelijk man, ik bedoel toch de uefa. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ongelooflijk!!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ach, we bedoelen allemaal hetzelfde. Ze kunnen namelijk beiden de tering krijgen...;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 10:30 schreef Loetje het volgende:Ach, we bedoelen allemaal hetzelfde. Ze kunnen namelijk beiden de tering krijgen...;-) De KNVB ook hoor! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Exact... Wat worden we geholpen he!! 3 dagen na Turijn uit, mag je in Groningen staan wat ons wel eens de titel kan kosten. En erna lekker op dinsdag tegen Vitesse, terwijl woensdag veel normaler was geweest. Echt schande allemaal en dat meen ik echt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 10:37 schreef Loetje het volgende:[..] Exact... Wat worden we geholpen he!! 3 dagen na Turijn uit, mag je in Groningen staan wat ons wel eens de titel kan kosten. En erna lekker op dinsdag tegen Vitesse, terwijl woensdag veel normaler was geweest. Echt schande allemaal en dat meen ik echt. Ze denken ons een dienst te bewijzen door het speelschema enkel veel compacter te maken! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2019 - 20:40 schreef remco k het volgende:[..] Nogmaals. Als ik praat over de FIFA. Dan bedoel ik de FIFA. En dit is voor de UEFA geen wedstrijdje. Er spelen veel vaker omvoer ons onbekende krachten mee dan we denken. Ik snap je niet en denk dat ik niet de enige ben.
Ik begrijp dat jij de FIFA bedoeld, maar wtf heeft de FIFA te maken bij een wedstrijd die onder de UEFA valt??
En waarom kan de UEFA hier niet achter zitten?
IK zeg alleen dat het logischer is dat de UEFA erachter zit, omdat zij AJax ook al meerdere keren hebben gewaarschuwd.Het is een wedstrijd die under de UEFA valt. IK zeg alleen dat het niet logisch is dat de FIFA hierachter zit. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ze denken ons een dienst te bewijzen door het speelschema enkel veel compacter te maken! Ja druk programma. KNVB ook zo'n enge sekte net als de UEFA en de FIFA. 1 grote poppenkast die wordt geleid door mensen die zelf nooit op het veld hebben gestaan.
Macht doet iets met bepaalde mensen...
Maar snap niet waarom ze dit hebben aangepast? Groningen vind ik prima op zaterdag. Maar waarom Ajax verzetten naar dinsdag, terwijl die oorspronkelijk op woensdag stond. Dat is een dag verschil, PSV krijgt 4 dagen en Ajax 3? WTF Kut kakkerlakken zitten hierachter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2019 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Teringzooitje die KNVB,ze halen alle truken uit om Ajax een misstap te laten krijgen zodat die pisboeren alsnog kampioen kunnen worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 11:16 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja druk programma. KNVB ook zo'n enge sekte net als de UEFA en de FIFA. 1 grote poppenkast die wordt geleid door mensen die zelf nooit op het veld hebben gestaan. Macht doet iets met bepaalde mensen... Maar snap niet waarom ze dit hebben aangepast? Groningen vind ik prima op zaterdag. Maar waarom Ajax verzetten naar dinsdag, terwijl die oorspronkelijk op woensdag stond. Dat is een dag verschil, PSV krijgt 4 dagen en Ajax 3? WTF Kut kakkerlakken zitten hierachter Dat heeft dan weer te maken met een eventueel vervolg in de CL. Mocht Ajax de halve finale halen dan wordt de 33ste competitiewedstrijd van zondag naar zaterdag verplaatst om Ajax wat meer rust te geven voor de eerste wedstrijd in de halve finale die voor woensdag staat gepland. Dat het gebeurd is goed, maar het wordt zo wel enorm druk programma. Maar als je de beste wil zijn moet je dit accepteren! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ze denken ons een dienst te bewijzen door het speelschema enkel veel compacter te maken! Nu heb je dus 3 potten in 6 dagen. Terwijl je Groningen ook op zondag had kunnen doen en Vitesse op woensdag of donderdag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 13:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat heeft dan weer te maken met een eventueel vervolg in de CL. Mocht Ajax de halve finale halen dan wordt de 33ste competitiewedstrijd van zondag naar zaterdag verplaatst om Ajax wat meer rust te geven voor de eerste wedstrijd in de halve finale die voor woensdag staat gepland. Dat het gebeurd is goed, maar het wordt zo wel enorm druk programma. Maar als je de beste wil zijn moet je dit accepteren! Wat zou er dan met de bekerfinale gebeuren? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat een onmogelijke discussie zijn jullie aan het voeren. De spelers spelen het liefst wedstrijden ipv te trainen. Pas als de spelers gaan klagen, is het niet goed meer |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Mooi he, onze competitie is zo gemaakt dat je niet ver in de CL moet komen, want dat geeft blijkbaar veel problemen waar ze in andere landen geen last van hebben.
Daarbij is de competitie ook heel nadelig als je in de Europ leuague op donderdag moet voetballen en dat is toch het podium waar Nederlandse clubs iets meer thuis hoort.
Denk echt dat we moeten gaan naar wedstrijden op maandag als je in de EL speelt en verder denk ik dat Zaterdag, zondag prima is als je CL speelt. Alleen wat ik wel gek vind is de beker finale, waarom ga je die spelen voor de competitie is afgesloten? Dat brengt toch een beetje competitie vervalsing met zich mee. JE weet na die wedstrijd hoe de Europese posities worden vergeven. Ik vind dat dit altijd moet gebeuren na afloop van de competitie. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2019 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 10:37 schreef Loetje het volgende:[..] Exact... Wat worden we geholpen he!! 3 dagen na Turijn uit, mag je in Groningen staan wat ons wel eens de titel kan kosten. En erna lekker op dinsdag tegen Vitesse, terwijl woensdag veel normaler was geweest. Echt schande allemaal en dat meen ik echt. Dat hadden ze gewoon naar zondag en donderdag moeten brengen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 11:12 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik snap je niet en denk dat ik niet de enige ben. Ik begrijp dat jij de FIFA bedoeld, maar wtf heeft de FIFA te maken bij een wedstrijd die onder de UEFA valt?? En waarom kan de UEFA hier niet achter zitten? IK zeg alleen dat het logischer is dat de UEFA erachter zit, omdat zij AJax ook al meerdere keren hebben gewaarschuwd.Het is een wedstrijd die under de UEFA valt. IK zeg alleen dat het niet logisch is dat de FIFA hierachter zit. In corruptie bestaat geen logica. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 11:16 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja druk programma. KNVB ook zo'n enge sekte net als de UEFA en de FIFA. 1 grote poppenkast die wordt geleid door mensen die zelf nooit op het veld hebben gestaan. Macht doet iets met bepaalde mensen... Maar snap niet waarom ze dit hebben aangepast? Groningen vind ik prima op zaterdag. Maar waarom Ajax verzetten naar dinsdag, terwijl die oorspronkelijk op woensdag stond. Dat is een dag verschil, PSV krijgt 4 dagen en Ajax 3? WTF Kut kakkerlakken zitten hierachter Bedoel je niet de KNSB? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2019 - 14:54 schreef Ronald 1960 het volgende:wat een onmogelijke discussie zijn jullie aan het voeren. De spelers spelen het liefst wedstrijden ipv te trainen. Pas als de spelers gaan klagen, is het niet goed meer Onzin natuurlijk. Je ziet toch zeg ook de lijntjes en blessures ontstaan door het drukke programma. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die moet waarschijnlijk verplaatst worden ivm rusttijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker na het seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lijkt mij wel, wacht morgen berichtgeving wel even af! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag aannemen dat er al een plan klaar lag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja, morgen begint kaartverkoop. Ben benieuwd! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
!!!!! De vervanger van Ziyech !!!!! ======================================= Als ik het voor het zeggen had bij Ajax zou ik Ødegaard gelijk halen,” aldus Serero tegenover Voetbal International na de in 4-2 geëindigde wedstrijd tussen Ajax en Vitesse. “Voor 20 miljoen euro? Ik zou ook zo 30 miljoen euro neertellen. Martin past goed bij Ajax. Hij is een technicus met veel kwaliteit.” We weten natuurlijk nog niet eens hoe het huidige seizoen afloopt, maar Ajax moet zich toch ook echt al bezighouden met de volgende voetbaljaargang. Er lijkt geen ontkomen aan dat diverse spelers de club verlaten en er moeten toch echt opvolgers gehaald worden. Ødegaard staat al een tijdje op het lijstje, al is het nog wel zeer de vraag welke toekomstplannen Real Madrid precies heeft met de Noor. Het ene moment hoor je dat ‘de Koninklijke’ hem in de voorbereiding graag aan het werk wil zien, het andere moment zou de vraagprijs weer zakken. |
|
|
|