|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Ajax (zondag 27 januari 2019, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 27 januari 2019, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Makkelie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Beuken morgen..... opvreten en gelijk weer uitschijten dat tyfes volk!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Om 10.00u rijden, ff naar varkie en dan knallen. En dan maar hopen dat we na 20 min. nog niet achterstaan.. :)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Angst is een slechte raadgever . Realistisch gezien is 020 de club met 150 miljoen op de bank ,en met een kleine 300 miljoen waarde op het veld. Zet daar 0 euro op de bank en een 30 miljoen waarde op t veld tegenover,en we gaan winnen met 3 - 2 Hoppaaaaaaaaa!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop dat Botje speelt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja want die zou t verschil maken :,) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met corners ja. denk ik . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het laatste Feyenoord doelpunt kwam van Verbeek zijn hoofd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Botje / Beek ... doe mij maar 10 keer liever Botje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik,ga en support mijn ploegje, als ze maar knokken en lopen , en nadenken bij het verdedigen. Ik denk .......ach vechten vechten en nog eens vechten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
RvP kan ook.gewoon niet op het middenveld bij ons. Dan is Jens logischer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij staat toch in de spite met Jorgenson op links |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Morgen gewoon top voetbal in De Kuip? Meestal na een paar kut wedstrijden, gaat het boven verwachting altijd redelijk tot goed in een grote wedstrijd. 3-1 |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Knallen,vechten,zagen en beuken..... pakken dat vullus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoeveel van wat er in de basis staat heeft die mentaliteit? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja ik bedoelde ook dat dat beter is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk 3-1 en rood voor hun |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, ja voor Zijank :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze boeit me veel minder dan de beker |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mij niet Tis al eeuwen geleden dat we in de competitie van ze hebben gewonnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iedereen alvast een prettige wedstrijd vanmiddag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Uiteraard , fijne wedstrijd Ar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Droog weer toegewenst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5-0, iedereen een fijne wedstrijd alvast..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
5-0...... Is erg lang geleden. Dus gaat vanmiddag gebeuren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd wat een pestpokke pleuris weer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ik gooi de zon wel naar je toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Toch weer zenuwachtig. Er op knallen en winnen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog meer voor Piet en onze spelers.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Resultaat 020-trein:
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Je bent creatief Henk, op de vroege morgen, en goed opwarmend bezig. Was het maar weer de tijd van treinen tijdens de Klassieker, historische tijden jaren '80 en '90. Sinds gisteravond heeft de wedstrijd nog meer belang. We kunnen die Amsterdamse prijzenjagers nu enorm pijn doen. Hoofddoel EEN is daar een prijs, het liefst kampioen, maar in ieder geval een PRIJS. Stel vanmiddag een overwinninkje voor ons, gat is dan 5 punten, da's heel veel tegen een ploeg die bijna geen ptn verspeeld. Kans dat ze in CL een prijs pakken is gelijk aan NUL. Resteert de beker, nogmaals, ze hebben ons wat uitgelachen de laatste maanden, en ik heb ons ook vaak uitgelachen, vorige week zaterdag nog. Maar wat kunnen we ze nog een pijn doen!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoe kom jij aan mijn vakantiefoto henkert..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Via de Russen. Weten alles over Zeeuwen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 11:11 schreef Bowie het volgende:Je bent creatief Henk, op de vroege morgen, en goed opwarmend bezig. Was het maar weer de tijd van treinen tijdens de Klassieker, historische tijden jaren '80 en '90. Sinds gisteravond heeft de wedstrijd nog meer belang. We kunnen die Amsterdamse prijzenjagers nu enorm pijn doen. Hoofddoel EEN is daar een prijs, het liefst kampioen, maar in ieder geval een PRIJS. Stel vanmiddag een overwinninkje voor ons, gat is dan 5 punten, da's heel veel tegen een ploeg die bijna geen ptn verspeeld. Kans dat ze in CL een prijs pakken is gelijk aan NUL. Resteert de beker, nogmaals, ze hebben ons wat uitgelachen de laatste maanden, en ik heb ons ook vaak uitgelachen, vorige week zaterdag nog. Maar wat kunnen we ze nog een pijn doen!!!!! Ik kijk meer naar die 3e plek. Verliezen is ook de hijgende subtoppers in je nek voelen. Onnodig, geeft ook weinig speelruimte om met je opstelling het experiment aan te gaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 11:44 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik kijk meer naar die 3e plek. Verliezen is ook de hijgende subtoppers in je nek voelen. Onnodig, geeft ook weinig speelruimte om met je opstelling het experiment aan te gaan. Experiment? Is Gio al weg dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ghehe. Misschien paar wedstrijdjes vrijaf geven? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer, St. Juste, Botteghin, Van Beek, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Larsson, Van Persie, Berghuis
Geen Nico. Bot ipv Arie... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap t, Nico en Robin samen kan tegen bijna geen enkel elftal meer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Veel plezier allemaal B-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat de Renato filmpjes maar om de oren mogen vliegen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 14:15 schreef MightyAce het volgende:Opstelling Feyenoord: Vermeer, St. Juste, Botteghin, Van Beek, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Larsson, Van Persie, Berghuis Geen Nico. Bot ipv Arie... Snap het niet....geen spelers die de bal gaan vasthouden voorin...Achterin de eerste wedstrijd dat Arie op de bank moet zitten...waarom nu? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar we gaan het zien...kan alleen maar meevallen.. |
|
|
|