|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit in de beker nog een keer herhalen aub :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wacht, niet de goden verzoeken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een geweldige middag, wat een geweldig team! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha oke Stylzz hier komen we op terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis een 9 , bedankt , hup Ayoub. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: HAHA < DAAR GAAN WE |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ow ow wat is dit deze jongen gegund... AYOUB !!! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Historisch pak slaag aan het worden.. hele grote blij voor mij :)) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe Hapsie invalt vind ik ook heerlijk hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yeeeeeeaaaaaaaaaaaahhhhhh
ALLEMAAL GEFELICITEERD BEHALVE MIGHTYACE NATUURLIJK.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles kijken wat er te kijken valt , ik ga een krat bier halen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi ook voor van Persie: laatste Klassieker en 2 x scoren en 6-2. Waardig afscheid! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nooit gescoord he! Tegen Ajax thuis |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heerlijk. Vergeten we nooit meer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het fabeltje over kwaliteit kan dus naar fabeltjesland... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ontegenzeggelijk. Berghuis zei het al meermalen, er zit meer in dit team. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Van Persie net ook..het is een mentale kwestie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee joh, dit is toch een heel andere wedstrijd.Daar zijn deze spelers goed in zei ik al vaker. 0 opbouw benodigd, gewoon opportunistisch , en in de omschakeling. Dat kan gewoon niet buiten tegen PSV en Ajax |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Seizoen is met deze westrijd gered....praat je over 10 jaar nog over.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 16:33 schreef van geil het volgende:[..] Nee joh, dit is toch een heel andere wedstrijd.Daar zijn deze spelers goed in zei ik al vaker. 0 opbouw benodigd, gewoon opportunistisch , en in de omschakeling. Dat kan gewoon niet buiten tegen PSV en Ajax Ja joh....heb je Verdonk gezien. bleef onder druk prima voetballen, Clasie ook. Larsson speelt zijn back zoek...Berghuis, v Persie spreekt voor zich..Alleen het centrale duo is voetballend opbouwend zwak, maar verdedigend in dit soort wedstrijden redelijk goed. Vilhena prima, toornstra steeg boven zichzelf uit. Maar ik snap je punt, als we het spel moeten maken, heb je ook andere kwaliteiten nodig. Maar die hebben we ook in de selectie. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ze moeten elke wedstrijd op volle kracht niet alleen tegen ajax en psv. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Korte reactie en nu bier hoe ik thuiskom zie ik wel Hoi hoi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je zult wel een PAAL hebben |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja. en dat moet je mentaal op kunnen brengen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van harte! Dik en dik verdiend, evenals 7 en 8 ook terecht waren geweest. Geniet ervan! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: ja vaak halen ze het niet in de titel race. Als zowel de spelers als het legioen er een schepje bij doet in de mindere wedstrijden kun je ook ver komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dankje Loetje,maar 27 feb een herkansing en die is eigenlijk belangerijker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In de herhaling:
Resultaat 020 trein:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waarschijnlijk hebben we dat lijden ook nog nodig om van Ten Hag af te komen.
Titel weg door PSV, nu waarschijnlijk door jullie en beker ook. Dan moet je ook gewoon kunnen kntslaan. Al speel je 80 potten goed, als die 2 mindere je de kop kosten is het wel zo.
Nogmaals gefeliciteerd, puike pot. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gefeliciteerd mannen, na een minder begin hebben jullie jongens het goed opgepakt en hebben ons op alle fronten afgetroefd. Nogmaals, Proficiat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 17:25 schreef Ronald 1960 het volgende:Gefeliciteerd mannen, na een minder begin hebben jullie jongens het goed opgepakt en hebben ons op alle fronten afgetroefd. Nogmaals, Proficiat! Thanx.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 17:25 schreef Ronald 1960 het volgende:Gefeliciteerd mannen, na een minder begin hebben jullie jongens het goed opgepakt en hebben ons op alle fronten afgetroefd. Nogmaals, Proficiat! Sportief, netjes. Loetje idem . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sportief of realiteit is wat anders. Tuurlijk heb ik er de pleuris in, maar wees eerlijk, dit valt gewoon nog laag uit...
Bizar toch na zo'n eerste kwartier, niet dan? Leek op een resultaat andersom ofzo. 1 goal en we lagen gestrekt en knock out. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet eerlijk zeggen , pas bij 4-2 ging ik wat rustiger ademen . Onverwacht , maar broodnodig succesje voor ons. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dit is mooi maar vind 27 februari wel veel belangrijker wat zal het eten straks heerlijk smaken en de terugreis fijn zijn |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
op t ajax forum nu ook genieten. Ten Hag rot op!! haha |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Allemaal van harte gefeliciteerd, dit was een fantastische overwinning, een super historische dag gewoon. Feyenoord kan het dus wel,maar laat het dan ook vaker zien en wordt dan ook constanter.Ik hoop nu ook voor het vervolg in de competitie en natuurlijk niet te vergeten de strijd om de KNVB beker dat Feyenoord de stijgende lijn verder voortzet. Maar nu eerst nagenieten. Feyenoord nogmaals van harte proficiat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Op 24 februari a.s. zou ik uit tegen de Gloeilampen enkele spelers gaan sparen voor de bekerwedstijd tegen 020 |
|
|
|