|
|
igor korneev
|
|
|
haha wouw, das wel een evil freak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is satire, houd Freek wel van ? :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2019 - 11:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Freek is het voorbeeld van een linkse oplichter. Was in de jaren 80 vaandeldrager van zowel de vpro als pvda . Toen zijn bankrekening eindelijk gevuld was via zijn linkse aanhang schakelde hij over naar rechts. Freek is het levende bewijs dat na 1945 de nsb eigenlijk nog niet uitgestorven is. Zoals Wim Kok eerst op de pallets stond voor het FNV voor betere verdeling lonen en pensioenen. Om jaren later als commissaris bij diverse multinationals de directie en zichzelf te spekken, en algemene loonsverhogingen tegen te houden . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zo kun je nog vele noemen. Maar schiet ook niet op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zit nog na te genieten van al die commentaren vanuit 020. gelukkig weten wij wel wat het is om te verliezen, en nu ook hoe zoet een overwinning kan zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale #TOTOKNVBBeker start woensdag 6 februari.
Dat kan geen toeval zijn. 6-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En al die websites die t klakkeloos meenemen haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze leren niet van t verleden, zou nog even een dvdtje uitbrengen om vervolgens tijdens de voor ons echt belangrijke wedstrijd op 27 februari te verliezen van 020. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ga er wel vanuit ,anders ga ik half dood :,) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We moeten de goden niet verzoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben bang voor een legendarisch pak slaag terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met ten Hag denk ik dat niet. Die is niet slim genoeg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon weer een nieuwe partij, scheids, geluk in je kansen. Ik wil er nog niet te veel bij stilstaan nu, anders eet ik 4 weken niet wat op zich in één keer een last op zich zou wegnemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sowieso heeft zijn halve elftal een hekel aan hem. Dat werkt ook niet mee in zijn voordeel. Maar toch t zou nog fijner zijn als we deze wedstrijd winnen. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1000 dagen Feyenoord:
- KNVB beker 2016 - Kampioen 2017 - Johan Cruijff schaal 2017 - KNVB beker 2018 - Johan Cruijff schaal 2018
1000 dagen Ajax:
- Hallo? - Echo? - Joehoe? - Helemaal - Niets! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is niet voor niet, is ook weer zeer duidelijk geworden laatst in Athene dat ze nog steeds niet sporen. Kost gewoon een boel veiligheidsmaatregelen en daar zijn grenzen aan. Doei dus! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind ik ook. Zelfs zonder uitsupporters kost t al een bak beveiliging |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voorbeeld, dit spandoek was mooi. Er staat rechts nr010. Snappen we. Links staat LAW. Hm. Wat is dat? Zoom je in zie je dat er een letter weggehaald is en lichtblauw nu is. De J. JLAW. Joden Lopen Altijd Weg. Dat soort provocaties garanderen 100% ellende.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eng volk, provoceren nu naar de buitenwereld dat ze er niet meer in mogen maar hebben zelf een groot aandeel in de schuldproblematiek. Laten ze eerst die maar eens oplossen, dan doel ik op hun gedrag in de stadions recente tijd en dan kan je verder kijken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 februari 2019 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:Voorbeeld, dit spandoek was mooi. Er staat rechts nr010. Snappen we. Links staat LAW. Hm. Wat is dat? Zoom je in zie je dat er een letter weggehaald is en lichtblauw nu is. De J. JLAW. Joden Lopen Altijd Weg. Dat soort provocaties garanderen 100% ellende. [ afbeelding ] Bedankt,zz. Eigenlijk wil je het niet weten, maar vond dat bootje ook al de hele tijd een vraagstuk en nu snap ik hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 februari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zondag weer naar Excelsior, heel andere koek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig is die Snolberg traag van begrip.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij ook een fijne wedstrijd gewenst maat |
|
|
|