BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2020 - 09:56   quote  deeplink  
Wat mij opviel is dat de meeste wel een mondkapje op bij de graafschap zaten ze bijna allemaal zonder
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2020 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 09:56 schreef RenatoBos het volgende:
Wat mij opviel is dat de meeste wel een mondkapje op bij de graafschap zaten ze bijna allemaal zonder
Meten met 2 maten ,overal zouden ze een mondkapje moeten dragen.
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 10 augustus 2020 - 10:28   quote  deeplink  
In de Achterhoek heerst geen corona!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2020 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 10:28 schreef Nibke 7 het volgende:
In de Achterhoek heerst geen corona!
Ga maar aftellen dan
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2020 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 10:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Meten met 2 maten ,overal zouden ze een mondkapje moeten dragen.
Apart toch regels aan mensen opleggen maar niet handhaven, lekker duidelijk voor de mensen en niet gek dat het virus zo niet onder controle krijgt..
tomson
 tomson - maandag 10 augustus 2020 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 09:56 schreef RenatoBos het volgende:
Wat mij opviel is dat de meeste wel een mondkapje op bij de graafschap zaten ze bijna allemaal zonder
Zou men de lokale regels hanteren ?
Dus alleen Rotterdam en Amsterdam verplicht ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2020 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 11:12 schreef tomson het volgende:

[..]

Zou men de lokale regels hanteren ?
Dus alleen Rotterdam en Amsterdam verplicht ?
Volgens mij waren het knvb richtlijnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2020 - 11:36   quote  deeplink  
Ik denk dat Tom gelijk heeft.
Dat lokale regels voor de knvb regels gaan.
VVout
 VVout - maandag 10 augustus 2020 - 12:06   quote  deeplink  
Misschien wel, maar omtrent dat topic hebben al veel te veel mensen een mening. Op zich niet zo erg, maar loopt uit op geweld en onrust en dat moet je niet hebben.
de bluffer
 de bluffer - maandag 10 augustus 2020 - 12:19   quote  deeplink  
Als ik Dick was zou ik Narsingh, v Beek Burger en Ié weg doen
omdat er nieuwe jonge talenten er zijn
kenny
 kenny - maandag 10 augustus 2020 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 12:19 schreef de bluffer het volgende:
Als ik Dick was zou ik Narsingh, v Beek Burger en Ié weg doen
omdat er nieuwe jonge talenten er zijn
narsingh , v beek eens , maar ook nieuwkoop en johnston die missen elk de kwaliteit om bij ons te spelen , johnston blijft een ongelofelijke aankoop van onze alemachtige god kuyt evenals de aankoop kelly nutteloos en weg gegooid geld
burger zeker niet weg doen maar misschien verhuren deze jongen heeft wel een drive om het te gaan halen , hij moet veel aan spelen toekomen voor zijn ontwikkeling
pat
 pat - maandag 10 augustus 2020 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 12:27 schreef kenny het volgende:

[..]

narsingh , v beek eens , maar ook nieuwkoop en johnston die missen elk de kwaliteit om bij ons te spelen , johnston blijft een ongelofelijke aankoop van onze alemachtige god kuyt evenals de aankoop kelly nutteloos en weg gegooid geld
burger zeker niet weg doen maar misschien verhuren deze jongen heeft wel een drive om het te gaan halen , hij moet veel aan spelen toekomen voor zijn ontwikkeling
oneens sorry. eignelijk met alles wat je zegt hahaha sorry kenny
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2020 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 11:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat Tom gelijk heeft.
Dat lokale regels voor de knvb regels gaan.
O jazeker de burgemeester heeft het altijd voor het zeggen in zijn gemeente.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2020 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 12:27 schreef kenny het volgende:

[..]

narsingh , v beek eens , maar ook nieuwkoop en johnston die missen elk de kwaliteit om bij ons te spelen , johnston blijft een ongelofelijke aankoop van onze alemachtige god kuyt evenals de aankoop kelly nutteloos en weg gegooid geld
burger zeker niet weg doen maar misschien verhuren deze jongen heeft wel een drive om het te gaan halen , hij moet veel aan spelen toekomen voor zijn ontwikkeling
Volgens mij komt Kelly niet van “onze alemachtige God Kuyt” (leuke support ook naar je helden) maar van jaap stam, die kennen elkaar van Reading
kenny
 kenny - maandag 10 augustus 2020 - 17:44   quote  deeplink  
kelly is inderdaad geen aankoop van paus johannes kuyt maar van stam , dat onze grote sintersjaak hem vervolgens een jaarsalaris geeft waar menig selectie speler in de selectie jaloers op is is helemaal onbegrijpelijk , evenals narsingh een jaarsalaris geven van 1,2 milj netto , sintersjaak is een v geel 2.0 , kuyt beloven om hoofdcoach te worden is ook een belachelijke keus en zeer onprofessioneel , kuyt heeft er niks van gebakken bij o19 , als dat het criterium is om hoofdcoach te worden pfff
ik ben zeer tevreden met Arnesen maar hoop niet dat hij zijn hoofd laat hangen voor die vriendjeskliek binnen feyenoord maar kiest voor een goede ervaren hoofdcoach om advocaat op te volgen (liefst blijft dickie nog ff wat langer )
pat
 pat - maandag 10 augustus 2020 - 18:11   quote  deeplink  
de negativiteit over narsing begrijp ik niet helemaal. ik denk dat ik er voor 30% in mee kan gaan en dan tegelijk kan zeggen dat elke goal die hij maakte echt een hele belangrijke was, sorry zo denk ik er over.

ik zie dat je blijft hangen in het verleden dat is geschetst door de media, daanaast is het natuurlijk dirkie kuyt en niet paus johannes paulus, dirkie komt goed terug en is wat mij betreft als speler het voorbeeld voor een speler van feyenoord.

arnesen zit nu op de plaats dus dat is opgelost en kelly komt niet meer terug, dit zei advocaat.

ik ben het zo oneens omdat je vd beek, johnston EN nieuwkoop afschrijft op basis van een oefenwedstrijd die wordt gespeelt onder super rare en zware omstandigheden nadat we meer dan 6 maanden niet mochten voetballen. En nog een punt van kritiek, helemaal niemand heeft dirk kuyt iets beloofd, ook dit is bevestigd en daarnaast heeft kuyt duidelijk aan gegeven dat nu, met zijn scheiding, niet de tijd hiervoor is.

iedereen neemt aan maar je kan het overdrijven. daarnaast dirkie kuyt komt gewoon terug over een jaar of 2 a 3 en wordt een hele goede coach.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2020 door pat --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2020 - 19:06   quote  deeplink  
Ik zou wensen dat van Persie de ambitie heeft een trainersopleiding te volgen. Lijkt me een geweldig fijne trainer.
tomson
 tomson - maandag 10 augustus 2020 - 21:35   quote  deeplink  
Ik zou wensen dat de selectie een beetje gezond bleef.
Niet te veel positieve covid tests en zo :p
En ja Robin is een beetje als Gio. Een mooie ambassadeur voor de club. Keurige vent he...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2020 - 21:39   quote  deeplink  
+1908..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2020 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 21:35 schreef tomson het volgende:
Ik zou wensen dat de selectie een beetje gezond bleef.
Niet te veel positieve covid tests en zo :p
En ja Robin is een beetje als Gio. Een mooie ambassadeur voor de club. Keurige vent he...
Welnee.
Robin kan de rotjochies veel beter aanvoelen.
Manke vergelijking.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welnee.
Robin kan de rotjochies veel beter aanvoelen.
Manke vergelijking.
+954..
tomson
 tomson - maandag 10 augustus 2020 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welnee.
Robin kan de rotjochies veel beter aanvoelen.
Manke vergelijking.
Had het over het ambassadeurschap naar buiten toe. Dat hij ook een gentleman is.
Niet hoe hij intern met "rotjochies" te werk moet gaan.
Je eigen manke vergelijking :)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2020 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

+954..
+ 24x17+8x5-315+103
kenny
 kenny - maandag 10 augustus 2020 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welnee.
Robin kan de rotjochies veel beter aanvoelen.
Manke vergelijking.
mee eens hoor , ik denk dat hij een goede trainer zal worden , al weet je het nooit , vind hem wel echt de ambassadeur voor feyenoord , goede persoonlijkheid zonder kapsones
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2020 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 22:04 schreef tomson het volgende:

[..]

Had het over het ambassadeurschap naar buiten toe. Dat hij ook een gentleman is.
Niet hoe hij intern met "rotjochies" te werk moet gaan.
Je eigen manke vergelijking :)
Ach so.
Maar dan heeft Robin wel iets scherpers dan alleen de ideale gentleman en schoonzoon.
Gelukkig.
tomson
 tomson - maandag 10 augustus 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach so.
Maar dan heeft Robin wel iets scherpers dan alleen de ideale gentleman en schoonzoon.
Gelukkig.
;) dat ook.. niet opgegroeid in Katwijk maar Kralingen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2020 - 22:58 schreef tomson het volgende:

[..]

;) dat ook.. niet opgegroeid in Katwijk maar Kralingen.
Maar altijd met straatschoffies gevoetbald, vanuit allerlei nationaliteiten.
Vind ik een enorme pré.
Don't fuck met Robin!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 augustus 2020 - 11:52   quote  deeplink  
Robin was wel een heel moeilijke jongen volgens mijn vader toen
pat
 pat - dinsdag 11 augustus 2020 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2020 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:
Robin was wel een heel moeilijke jongen volgens mijn vader toen
hele moeilijke jongen is wat overdreven, vooral eigenwijs maar dat leerde die snel af onder wenger, idd robin zou dit soort gassies goed kunnen raken denk ik ook.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 11 augustus 2020 - 23:06   quote  deeplink  
Ach je weet het niet... Mario was ook zo'n lastig ventje, zou dus ook dat aan kunnen voelen, had al wat ervaring opgedaan bij NEC, dus het traject doorlopen, werd op handen gedragen, maar faalde ook compleet als trainer bij zijn en onze club...

Ik heb liever gewoon een ervaren coach zoals Advocaat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2020 door Cruzcontrol --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2020 - 23:12   quote  deeplink  
Ik vind van Persie wel oke .
Vroeger was het zeker een beetje vervelend over het paard getild mannetje.
Nu is het een prima gozer,maar ik zie hem ook niet zo snel als trainer.
MMM
 MMM - donderdag 13 augustus 2020 - 08:54   quote  deeplink  
Voor mij bizar dat hij maar aan Jorgensen vast blijft houden.

Die mag van mij zo snel mogelijk weg
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 augustus 2020 - 09:17   quote  deeplink  
Dickie krijgt voordeel van de twijfel.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 augustus 2020 - 14:25   quote  deeplink  
Loopt wel veel te zeuren
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2020 - 17:26   quote  deeplink  
Feyenoord speelde vandaag een oefenwedstrijd tegen FC Twente in De Kuip en kwam niet goed voor de dag. De Rotterdammers hadden moeite om het spel te maken. Volgens Feyenoord-trainer Dick Advocaat brengen de huidige jeugdspelers nog niet wat ze moeten brengen en hij vraagt wederom om versterking.

''Iedereen kan zien dat er er nog versterkingen bij moeten. De jeugdspelers kunnen nog niet brengen wat de vertrokken spelers hadden", zegt Advocaat in gesprek met RTV Rijnmond. "Maar dat weet het bestuur ook. En zij willen ook, maar het is moeilijk om ze te halen met weinig geld."

Supporters werden niet verwend vandaag. ''Ik kan me goed voorstellen dat ze kritisch zijn. Het was van beide kanten niet geweldig. De omstandigheden waren dat ook niet. We moeten het vooral bij onszelf zoeken. We spelen nog steeds met mix-elftallen en dat gaat vanaf nu veranderen.''

''Ik vind dat onze critici nu niet met allerlei tactische ideeën moeten komen: daar moeten ze mee komen als je met een volledig elftal speelt. Ze gaan nu een oefenwedstrijd beoordelen die voor ons alleen maar belangrijk is om weer wat meer wedstrijdritme te krijgen en niet voor al het andere.''

''Het belangrijkste is dat we allemaal fysiek goed zijn en daarna moeten we verder'', vervolgt de trainer. ''De volgende wedstrijd is tegen Dortmund en dan beginnen we gelijk met het idee dat we hebben.'' Steven Berghuis is er tegen Dortmund nog niet bij. De aanvaller sluit een week later weer aan.
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2020 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2020 - 14:25 schreef Stylzz het volgende:
Loopt wel veel te zeuren
Typisch Dick.
Wordt meestal na een jaar uitgekotst .
ar
 ar - maandag 17 augustus 2020 - 00:40   quote  deeplink  
Dick wilt knallen
VVout
 VVout - maandag 17 augustus 2020 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 00:40 schreef ar het volgende:
Dick wilt knallen
Ja wie wil er zich nu al tevreden stellen met Europees voetbal halen, je gaat nu eerst voor de prijzen.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 17 augustus 2020 - 09:51   quote  deeplink  
begrijp Dick wel hij word er op afgerekend maar zo een slechte selectie heeft hij ook weer niet alleen bij blessures en schorsingen dan word het anders maar het is ook weer zo ze hoeven niet iedere wedstrijd tegen de top te spelen ga aan de slag met wat je wel hebt maak er een team van want niet de beste spelers winnen alles maar het beste team wel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2020 - 22:03   quote  deeplink  
Frstu
 Frstu - zondag 23 augustus 2020 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2020 - 09:51 schreef Dirk1 het volgende:
begrijp Dick wel hij word er op afgerekend maar zo een slechte selectie heeft hij ook weer niet alleen bij blessures en schorsingen dan word het anders maar het is ook weer zo ze hoeven niet iedere wedstrijd tegen de top te spelen ga aan de slag met wat je wel hebt maak er een team van want niet de beste spelers winnen alles maar het beste team wel.
Ja, dat klopt. Hij heeft spelersmaterieel waarmee hij kan strijden met AZ en PSV. Soms moet je ook een beetje geluk hebben. En dat dwing je onder hem af door vanuit een goede verdedigende organisatie te spelen. Dat is immers de visie van Dick.

Wat ik erg jammer aan de Dick vind is dat het een man is die altijd voor de korte termijn leeft. Kopen, kopen en nog eens kopen. Hij draagt niets bij aan de lange termijn van Feyenoord. Sterker nog Feyenoord maakt onder hem alleen maar meer schulden.

Voor de lange termijn hebben we echt een Feyenoord onder 21 in de eerste divisie.
MMM
 MMM - zondag 20 september 2020 - 16:53   quote  deeplink  
Altijd kritiek op Bozenik.

Wanneer eens op je vriend Jorgensen?
Frstu
 Frstu - maandag 21 september 2020 - 20:15   quote  deeplink  
Ja. Precies. Boženík speelde nog om een goal te maken. En niet om geen balverlies te leiden.

Ik vind Advocaat niet sterk. Rare wissels ook.
van geil
 van geil - maandag 21 september 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2020 - 21:23 schreef van geil het volgende:

[..]

Typisch Dick.
Wordt meestal na een jaar uitgekotst .
,
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 september 2020 - 17:26   quote  deeplink  
MMM
 MMM - zaterdag 26 september 2020 - 10:39   quote  deeplink  
Jorgensen banken aub
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 september 2020 - 17:45   quote  deeplink  
Dick is ook nog zoekende in de juiste tactiek.
Siert hem dat ie daar open in is:

In VI na wedstrijd Ado:
"Opvallend genoeg zette Advocaat ook vraagtekens bij de tactiek, die uiteraard door hemzelf werd gekozen. Feyenoord wilde zondag namelijk druk zetten op ADO, maar dat werkte niet, zo vond de man die het strijdplan bedacht. 'Ver naar voren willen spelen: is dat wel goed voor ons?', vroeg hij zich hardop af. 'Dat moeten we onszelf echt nog eens heel goed afvragen. Ik ben er nog niet uit, inderdaad. Omdat ik heel goed de kwaliteiten van mijn spelersgroep ken. We gingen vroeg storen, maar je ziet dat wij eigenlijk ruimte nodig hebben om gevaarlijk te zijn. En nu haalden we die ruimte weg voor onszelf.'
MMM
 MMM - dinsdag 29 september 2020 - 08:55   quote  deeplink  
13 - @Feyenoord have won 13 points from the five league games under Dick Advocaat in which the opponent scored first. Character.
MMM
 MMM - vrijdag 02 oktober 2020 - 14:39   quote  deeplink  
Dick wilt er nog een spits bij, gezien vele blessure Jorgensen, maar het kan niet financieel.
VVout
 VVout - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:29   quote  deeplink  
Heb het iedereen horen zeggen, behalve Dick zelf tot nu toe.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic









0.0175669